لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش زاویه ای: ساخت برنامه های بزرگ
Angular: Building Large Applications
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برنامه های وب به رشد خود ادامه می دهند و هر روز ویژگی ها و پیچیدگی های بیشتری به آن اضافه می کنند. در حالی که چارچوب هایی مانند توسعه دهندگان اضافی Angular دائماً به اختراع مجدد می پردازند ، حجم زیادی از کد مورد نیاز برای ساخت برنامه های در مقیاس سازمانی حیرت انگیز است. این دوره بهترین روش ها را برای ساختار و مدیریت برنامه های Angular ، جلوگیری از درهم آمدن ملفه ها و کمک به توسعه دهندگان برای به نتیجه رساندن موفقیت آمیز پروژه های پیچیده ، آموزش می دهد. امانوئل هنری مربی نحوه آماده سازی برنامه ها برای رشد را نشان می دهد: برای مقیاس پذیری و قابلیت نگهداری از قبل برنامه ریزی کنید. بیاموزید که چگونه یک پروژه را با Angular CLI آغاز کنید ، کد خود را سازماندهی کنید و پروژه ها را با بسته های npm و کانتینرها به کار بگیرید. امانوئل همچنین امنیت ، آزمایش و یکپارچه سازی مداوم را پوشش می دهد و دو مدل پیشرفته معماری را معرفی می کند: برنامه های وب پیشرو (PWA) و ارائه سمت سرور (SSR).
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
پیش نیازهای دوره
Course prerequisites
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تنظیم
1. Setting Up
معرفی یک برنامه بزرگ زاویه ای
Introduction to a large Angular app
اولیه سازی پروژه ما
Initialization of our project
اکتشاف زاویه ای CLI
Angular CLI exploration
2. ساختار پروژه و مدولار سازی
2. Project Structure and Modularization
عناصر معماری سازمانی
Elements of an enterprise architecture
سازمان پروژه
Project organization
ماژول هایی با بسته های NPM
Modules with NPM packages
ظروف داکر
Docker containers
3. مدیریت برنامه
3. Application Management
اکتشاف امنیتی در زاویه ای
Security exploration in Angular
آزمایش اکتشاف
Testing exploration
ادغام مداوم با تراویس
Continuous integration with Travis
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات