آموزش Rémi Arnaud: معمار ارشد نرم افزار

Rémi Arnaud: Chief Software Architect

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: واقعیت مجازی (VR) از اوایل دهه 1990 در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد ، اما برای اولین بار ، با سخت افزاری مانند StarVR و Oculus Rift ، واقعاً "تغییر بازی" احساس می شود. رمی آرنو این پیشرفت را از نزدیک دیده است. او در دهه 1990 کار بر روی شبیه سازهای پرواز نظامی را آغاز کرد و اکنون معمار ارشد نرم افزار در Starbreeze است ، جایی که او به توسعه بازی ها و سخت افزارهایی کمک می کند که محدودیت های فناوری VR را افزایش می دهد. در آگوست 2015 ، تیم وی نسخه نمایشی StarVR را به حاضران در SIGGRAPH ارائه داد. در آنجا فرصتی فراهم شد تا در مورد شرکت وی ، آخرین تغییرات در فناوری VR و آینده چندرسانه ای همهجانبه با او مصاحبه کنیم - آیا این تجربه می تواند جهشی از بازی به صفحه نمایش فیلم ها و دانشکده های پزشکی باشد. Rémi همچنین در هنگام تلاش برای ایجاد تجارب جدید دیجیتالی ، مشاوره شغلی را برای افرادی که می خواهند به صنعت بازی بپیوندند (هنرمندان و برنامه نویسان) و اهمیت تکرار سریع - و گوش دادن فعال - را ارائه می دهد.

سرفصل ها و درس ها

مصاحبه کامل Full Interview

  • رمی آرناود: معمار ارشد نرم افزار Rémi Arnaud: Chief software architect

نمایش نظرات

آموزش Rémi Arnaud: معمار ارشد نرم افزار
جزییات دوره
28m 47s
1
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,520
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Rémi Arnaud
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Rémi Arnaud Rémi Arnaud

رمی آرنوود با پیشرفته ترین سیستم های گرافیکی در زمان واقعی در همه زمان ها درگیر بوده است. ابتدا در آموزش و شبیه سازی تامسون ، جایی که وی یک سیستم بصری در زمان واقعی (Space Magic) را برای اهداف آموزش پرواز طراحی کرد ، سپس در Silicon Graphics با تیم معروف IRIS Performer روی بزرگترین سیستم InfiniteReality تا کنون همکاری کرد. این شغل او را به سمت اینتونیک گرافیک و سیستم نمونه اولیه سونی GScube برد ، که منجر به کار در Sony Computer Entertainment R&D در PlayStation 3 SDK ، و اینتل شد تا روی فناوری بازی برای Larrabee کار کند. اکنون Rémi در Starbreeze ، جایی که او فناوری و سخت افزار بازی را در یک جهت کاملاً جدید هدایت می کند ، با بازی هایی مانند PAYDAY 2 و هدست واقعیت مجازی StarVR. رمی شاهد فناوری فناوری سه بعدی در طی سالیان متمادی از سیستم های چند میلیون دلاری گرفته تا جریان اصلی بوده است. وی متقاعد شده است که می توان 3D را کج کرد و به محض اهلی کردن ، راه خود را از طاقچه به زندگی همه تبدیل کرد.