آموزش الگوهای طراحی رفتاری در کاتلین

Behavioral Design Patterns in Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: الگوها زبان مشترک توسعه دهندگان نرم افزار هستند. در این دوره، الگوهای طراحی رفتاری در کاتلین، الگوهای طراحی ساختاری "گروه چهار" را خواهید آموخت. ابتدا، بررسی خواهید کرد که چرا باید از الگوها در کد خود استفاده کنید. سپس، شما به الگوهایی مانند Visitor و Memento شیرجه خواهید زد. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که نمونه کدهای هر الگو را در Kotlin بسازید. در پایان این دوره، الگوهای طراحی رفتاری را که توسط Gang of Four بیان شده است، درک خواهید کرد و می دانید که چگونه آنها را در Kotlin پیاده سازی کنید و در کد خود از آنها استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی Introduction

اشاره گر Iterator

استراتژی Strategy

حالت State

فرمان Command

زنجیره مسئولیت Chain of Responsibility

مترجم Interpreter

میانجی Mediator

یادگاری Memento

بازدید کننده Visitor

روش قالب Template Method

مشاهده کننده Observer

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی رفتاری در کاتلین
جزییات دوره
4h 28m
0
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kevin Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kevin Jones Kevin Jones

مدت ها پیش در دانشگاهی بسیار دور ، کوین عاشق برنامه نویسی شد. در ابتدا با کامپیوتر DEC20 دانشگاه BASIC و Pascal و کمی از Fortran را انجام می دهید. اولین کار او این بود که او به نوشتن دسته PL/1 در یک سیستم اصلی IBM پرداخت و در آنجا نیز لذت های عجیب و غریب JCL را کشف کرد. او پس از کشف لذت های dBase IV در رایانه های شخصی IBM به زودی دریافت که سیستم های چند کاربره برای او مناسب نیستند. از آنجا که او به C و API ویندوز معتاد شد از این رو به پایین بود. او که فقط کد نویسی ویندوز 1 را از دست داده بود ، برای 16 نسخه بیتی دیگر از ویندوز ، 2 و 3 ، از جمله نسخه های مختلف آماده شبکه ، کد را انجام داد. او هنوز به سختی ناشی از مجبور شدن به همراه داشتن IBM Token Ring MAU را با خود به یاد آورده است. پس از تلاش برای وانمود کردن اینکه ویندوز و C واقعاً شی گرا هستند ، تصمیم گرفت که بهتر است C ++ را یاد بگیرد. در حدود همین مرحله بود که او دریافت که علاوه بر نوشتن کد برای امرار معاش ، می توان بابت گفتن نحوه نوشتن کد برای امرار معاش به او پول پرداخت کرد. وی قبل از اینکه روحیه او در پشت پشتیبانی OLE در MFC شکسته شود ، ویندوز ، MFC و C ++ را برای یک شرکت آموزشی در انگلیس تدریس می کرد ، وقتی که سرانجام از کابوس کد مدیریت نشده به نیروانای زمان اجرا مدیریت شده به نام جاوا دور شد. در این زمان بود که او در چندین کنفرانس JavaOne که معمولاً با موضوع Servlets ، JavaServer Pages و برچسب های کتابخانه ای صحبت می کرد. پس از خرید کارمندان Sun ، مقادیر زیادی از Apple Martini کوین برای مشخصات Servlet و JSP به گروه های متخصص دعوت شد. اوه ، چطور وقتی دات نت خندید ، خندید و همان استدلال ها در مورد تخریب غیر قطعی و جمع آوری زباله ها که اکنون در دنیای جاوا کلاه بسیار قدیمی بودند ، ایجاد شد. او سرانجام حدود هشت سال پیش دستهای خود را در C # و .Net کثیف کرد ، دوباره در لایه وب کار می کرد و از هر دقیقه استفاده از هیولایی که ASP.Net Web Forms بود و متنفر بود ، متنفر بود. تا اینکه MVC سرانجام احساس کرد که به خانه مایکروسافت آمده است. البته البته MVC سال گذشته است و کوین بیشتر و بیشتر بر روی مشتریان ثروتمند تمرکز می کند و از JavaScript و ابزارهایی مانند Knockout و AngularJS استفاده می کنند. او معتقد است که جاوا اسکریپت بهترین چیز از آنجا که ، جاوا اسکریپت است. او هنوز علاقه خود را برای توسعه و تدریس حفظ کرده است. صرف حدود یک چهارم سال با انجام مورد دوم و بیشتر اوقات با انجام کار قبلی. وقتی جلوی کامپیوتر گیر نکرده اید ، می توانید او را پیدا کنید: با بینی خود در کتاب ، یک کتاب ترجیحاً خوب است ، اما تقریباً هر کتابی این کار را می کند. تماشای فیلم؛ پیاده روی؛ دویدن یا با دیدن ورزش در تلویزیون همسرش را اذیت کند.