آموزش ایجاد طرح های نقاشی مات پانوراما در فتوشاپ و مایا

Creating Panoramic Matte Painting Projections in Photoshop and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، یک نقاشی مات پانوراما ایجاد و طرح ریزی می کنیم. ما با مرور فرآیند درک و کار با نقاشی های مات پانوراما با استفاده از پیش بینی دوربین شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012, Photoshop CS6,...در این آموزش یک نقاشی پانوراما مات ایجاد و پروژکتور می کنیم. ما با مرور فرآیند درک و کار با نقاشی های مات پانوراما با استفاده از پیش بینی دوربین شروع می کنیم. ما با عکسبرداری از بشقاب خود، پردازش تصاویر، دوختن آنها با PtGui و ساختن یک دوربین ساده سفارشی با استفاده از Maya و NUKE شروع می کنیم. با آن پیش بینی های مورد نیاز را در صحنه ایجاد خواهیم کرد. سپس تمام هندسه مورد نیاز را مدل می کنیم، عناصر را استخراج می کنیم و یک صحنه سه بعدی را در NUKE تنظیم می کنیم. ما با اضافه کردن اشیاء مختلف دیگر و پایان دادن به یک منظره شهری ادامه می دهیم. در کل آموزش ما نگاهی به بسیاری از ابزارها و تکنیک های مورد استفاده با Photoshop، Maya، PtGui و NUKE در یک گردش کار نقاشی مات خواهیم داشت، که می تواند در پروژه های شخصی شما مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS6، NUKE 6.3، PTGui 9.1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد طرح های نقاشی مات پانوراما در فتوشاپ و مایا Creating Panoramic Matte Painting Projections in Photoshop and Maya

  • برنامه ریزی پروژه Project Planning

  • نقشه برداری ذهن Mind Mapping

  • دوخت پانوراما Stitching the Panorama

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • راه اندازی صحنه مدلینگ در مایا Setting up the Modeling Scene in Maya

  • ایجاد مواد مدلسازی Creating the Modeling Material

  • مدل سازی هندسه برای پیش بینی های صفحه Modeling the Geometry for Plate Projections

  • نمای کلی ابزار Split Polygon Overview of the Split Polygon Tool

  • ادامه مدل‌سازی هندسه صفحه Continuing to Model the Plate Geometry

  • صادرات هندسه از مایا Exporting the Geometry from Maya

  • شروع به اصلاح هندسه پروجکشن Starting to Refine the Projection Geometry

  • ادامه به اصلاح هندسه Continuing to Refine the Geometry

  • ابزار تغییر نام مایا Maya's Rename Utility

  • سازماندهی و صادرات پیش بینی های صفحه Organizing and Exporting the Plate Projections

  • استخراج عناصر صفحه با استفاده از ماسک های لایه ای Extracting Plate Elements Using Layer Masks

  • استخراج بر اساس کانال در فتوشاپ Channel Based Extractions in Photoshop

  • ساخت نرده جانبی Constructing the Side Railing

  • استخراج عنصر Bench Extracting the Bench Element

  • بررسی تمام عناصر بشقاب Reviewing All the Plate Elements

  • ساخت پیش بینی های صفحه Building the Plate Projections

  • عیب یابی مسائل پروجکشن Troubleshooting Projection Issues

  • شروع به آماده سازی پس زمینه Starting to Prepare the Background

  • استفاده از Content Aware در پس زمینه Using Content Aware on the Background

  • با استفاده از ابزار Clone Stamp Using the Clone Stamp Tool

  • اعمال پس زمینه در صحنه فرافکنی Applying the Background in the Projection Scene

  • جایگزینی منظره شهری در سمت راست Replacing the Cityscape on the Right Side

  • در حال اتمام برای جایگزینی منظر شهری Finishing to Replace the Cityscape

  • استفاده از تکنیک های چندگانه رنگ آمیزی مات Using Multiple Matte Painting Techniques

  • بررسی رندر پروجکشن نهایی Reviewing the Final Projection & Render

نمایش نظرات

آموزش ایجاد طرح های نقاشی مات پانوراما در فتوشاپ و مایا
جزییات دوره
2h 43m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Ashish Dani
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ashish Dani Ashish Dani

آشیش اس. دانی دارای لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه پون ، یک گواهی رسانه از آکادمی سینمایی پیشرفته مایا (وابسته به دانشگاه کمبریج) و یک دیپلم هنر و طراحی بازی از موسسه هنرهای رسانه ای ونکوور (VanArts ) مجموعه مهارت های وی شامل فیلم نامه نویسی ، طراحی مفهومی ، نقاشی مات ، مدل سازی سه بعدی ، بافت و نور است. او کار خود را با تجسمات معماری آغاز کرد ، به سمت رسانه های گرافیکی حرکت کرد و عشق او به "واقعیت تخیلی" سرانجام او را به صنعت VFX هدایت کرد ، جایی که در حال حاضر به عنوان یک نقاش مات و یک ژنرالیست 3D کار می کند. آشیش در کنار علاقه به هنرهای دیجیتال ، نوازنده و مهندس صوتی ماهری نیز هست که با هنرمندان و گروههای مختلفی کار کرده است.