نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
صحنه های نبرد غوغا وظایف منحصر به فرد ، چالش برانگیزی و سرگرم کننده را برای متحرک سازی ایجاد می کنند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از Unity و Maya برای تصویربرداری یک دنباله جذاب استفاده کنید. ایجاد صحنه نبرد غوغا یکی از سرگرم کننده ترین و چالش برانگیزترین کارهای انیمیشن است. در این دوره ، Animating Melee Combat in Maya and Unity ، خواهید دید که چگونه می توانید از انواع تکنیک های انیمیشن از جمله قاب کلید دستی ، انیمیشن ترکیبی با کلیپ های mocap و برخی از انیمیشن های رویه ای برای انجام آن استفاده کنید. ابتدا می توانید اهمیت انیمیشن و مسیر خراش را برای صدا در ایجاد این صحنه ها مشاهده کنید. در مرحله بعدی ، شما خواهید آموخت که چگونه شخصیت های خود و ارتباط آنها را با یکدیگر در فضای جهان صحیح کنید. سرانجام ، شما ویرایش تغییرات و ایجاد تغییراتی در شخصیت خود را در مایا انجام خواهید داد. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از روند ، تکنیک ها و تعهد لازم برای زنده کردن یک دنباله نبرد هیجان انگیز خواهید داشت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
شکستن عمل
Breaking Down the Action
-
شکستن عمل
Breaking Down the Action
مسدود کردن و کتابخانه کلیپ
Blocking and the Clip Library
-
دانستن و ویرایش کتابخانه کلیپ های خود
Knowing and Editing Your Clip Library
-
در حال آماده کردن شخصیت های خود
Prepping Your Characters
-
مسدود کردن و ویرایش در مایا
Blocking and Editing in Maya
-
ویرایش در مایا و موقعیت یابی شخصیت های شما
Editing in Maya and Positioning Your Characters
با استفاده از Timeline و Cinemachine
Using Timeline and Cinemachine
-
کنترل شخصیت ها با استفاده از آهنگ های موجود در جدول زمانی
Controlling Characters Using Tracks on the Timeline
-
ویرایش کلیپ ها در مایا و Roughing in the Tracks
Editing Clips in Maya and Roughing in the Tracks
-
ویرایش غیرخطی در جدول زمانی برای حداکثر تأثیر
Non-linear Editing on the Timeline for Maximum Impact
-
با استفاده از مسیر فعال سازی برای ایجاد رویدادها و جلوه ها
Using the Activation Track to Trigger Events and Effects
-
با استفاده از Cinemachine و دوربین های مجازی
Using Cinemachine and Virtual Cameras
متحرک کردن نبرد غوغا
Animating the Melee Battle
-
آماده کردن موارد انتخاب شده و تنظیمات
Preparing Your Selects and Setting Up
-
ویرایش ابتدا و پایان ، سپس وسط
Editing the Beginning and End First, Then the Middle
-
ویرایش چندگانه و مشاهده از طریق چشم دوربین
Multiple Pass Editing and Looking through the Camera's Eye
-
اصلاح و پرداخت تغییرات
Refinement and Polishing the Edits
نمایش نظرات