آموزش انیمیشن نبرد غوغا در مایا و وحدت

Animating Melee Combat in Maya and Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: صحنه های نبرد غوغا وظایف منحصر به فرد ، چالش برانگیزی و سرگرم کننده را برای متحرک سازی ایجاد می کنند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از Unity و Maya برای تصویربرداری یک دنباله جذاب استفاده کنید. ایجاد صحنه نبرد غوغا یکی از سرگرم کننده ترین و چالش برانگیزترین کارهای انیمیشن است. در این دوره ، Animating Melee Combat in Maya and Unity ، خواهید دید که چگونه می توانید از انواع تکنیک های انیمیشن از جمله قاب کلید دستی ، انیمیشن ترکیبی با کلیپ های mocap و برخی از انیمیشن های رویه ای برای انجام آن استفاده کنید. ابتدا می توانید اهمیت انیمیشن و مسیر خراش را برای صدا در ایجاد این صحنه ها مشاهده کنید. در مرحله بعدی ، شما خواهید آموخت که چگونه شخصیت های خود و ارتباط آنها را با یکدیگر در فضای جهان صحیح کنید. سرانجام ، شما ویرایش تغییرات و ایجاد تغییراتی در شخصیت خود را در مایا انجام خواهید داد. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از روند ، تکنیک ها و تعهد لازم برای زنده کردن یک دنباله نبرد هیجان انگیز خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شکستن عمل Breaking Down the Action

  • شکستن عمل Breaking Down the Action

مسدود کردن و کتابخانه کلیپ Blocking and the Clip Library

  • دانستن و ویرایش کتابخانه کلیپ های خود Knowing and Editing Your Clip Library

  • در حال آماده کردن شخصیت های خود Prepping Your Characters

  • مسدود کردن و ویرایش در مایا Blocking and Editing in Maya

  • ویرایش در مایا و موقعیت یابی شخصیت های شما Editing in Maya and Positioning Your Characters

با استفاده از Timeline و Cinemachine Using Timeline and Cinemachine

  • کنترل شخصیت ها با استفاده از آهنگ های موجود در جدول زمانی Controlling Characters Using Tracks on the Timeline

  • ویرایش کلیپ ها در مایا و Roughing in the Tracks Editing Clips in Maya and Roughing in the Tracks

  • ویرایش غیرخطی در جدول زمانی برای حداکثر تأثیر Non-linear Editing on the Timeline for Maximum Impact

  • با استفاده از مسیر فعال سازی برای ایجاد رویدادها و جلوه ها Using the Activation Track to Trigger Events and Effects

  • با استفاده از Cinemachine و دوربین های مجازی Using Cinemachine and Virtual Cameras

متحرک کردن نبرد غوغا Animating the Melee Battle

  • آماده کردن موارد انتخاب شده و تنظیمات Preparing Your Selects and Setting Up

  • ویرایش ابتدا و پایان ، سپس وسط Editing the Beginning and End First, Then the Middle

  • ویرایش چندگانه و مشاهده از طریق چشم دوربین Multiple Pass Editing and Looking through the Camera's Eye

  • اصلاح و پرداخت تغییرات Refinement and Polishing the Edits

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش انیمیشن نبرد غوغا در مایا و وحدت
جزییات دوره
2h 11m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Butler
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Butler Mark Butler

مارک بیش از 15 سال تجربه حرفه ای انیمیشن سازی و ایجاد دارایی های سه بعدی در مایا ، MotionBuilder و سایر نرم افزارهای CGI برای پخش و بازی های ویدیویی در زمان واقعی دارد. تمرکز او بر روی انیمیشن شخصیت ، تقلب ، و ضبط حرکت برای بدن ، صورت و دست ها است. مارک با استفاده از ضبط حرکت بدون علامت و همچنین کت و شلوارهای بدن و دستکش های بی اثر بی سیم ، یک پیشگام در انیمیشن ها و آواتارهای اجرای زنده در زمان واقعی است. مارک بخشی از تیم انیمیشن برنده جایزه امی در "Heroes" NBC بود و بنیانگذار secretfileanimation.com است که انیمیشن و بازی های اصلی تولید می کند ، و radiusmotioncapture.com ، که سیستم ها و خدمات ضبط حرکت سفارشی را در سراسر جهان فراهم می کند.