لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش یادگیری Google Flutter برای توسعه دهندگان موبایل
Learning Google Flutter for Mobile Developers
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Flutter به توسعه دهندگان تلفن همراه اجازه می دهد تا تجربه های کاربردی با کیفیت بالا را ایجاد کنند که بطور طبیعی برای چندین سیستم عامل کار می کند. فلاتر به سرعت ، واکنش پذیری و مدرن بودن شهرت دارد. با کدهای موجود Java ، Swift و ObjC کار می کند. Flutter همچنین می تواند با استفاده از Google Fuchsia ، سیستم عامل تازه معرفی شده ، برنامه هایی ایجاد کند. در این دوره ، امانوئل هنری نحوه استفاده از Flutter ، از جمله نحوه راه اندازی SDK و شبیه سازها را نشان می دهد. ویجت ها ، اجزا و ناوبری را اضافه کنید. API های اهرمی ؛ ساخت ، بررسی و استقرار کد ؛ و بیشتر.
موضوعات شامل:
برنامه نویسی با دارت li>
تنظیم SDK Flutter
تنظیم شبیه سازهای برنامه li>
استفاده از Flutter برای iOS
استفاده از Flutter برای Android
استفاده از ابزارک ها و م componentsلفه های مواد li>
افزودن تعامل ، مسیریابی و پیمایش li>
خواندن و نوشتن با دارت IO
ایجاد درخواستهای HTTP
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
برنامه های iOS و Android را به راحتی بسازید
Build iOS and Android apps easily
پیش نیازهای دوره
Course prerequisites
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. معرفی و راه اندازی
1. Introduction and Setup
آشنایی با فلوتر
Introduction to Flutter
زبان برنامه نویسی دارت
Dart programming language
بستر نصب مختلف
Various install platform
تنظیم SDK فلوتر
Flutter SDK setup
راه اندازی iOS
iOS setup
شبیه ساز iOS
iOS simulator
راه اندازی Android
Android setup
شبیه ساز Android
Android simulator
تنظیم ویرایشگر
Editor setup
2. ساختمان UI
2. UI Building
اکتشاف اولیه ویجت
Basic widget exploration
ماده
Material components exploration
اکتشاف کاتالوگ ابزارک
Widgets catalog exploration
تعامل اضافه می کند
Adding interactivity
مسیریابی و ناوبری
Routing and navigation
3. از API های دستگاه و SDK استفاده کنید
3. Use Device and SDK APIs
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات