آموزش نقاشی بافت برای شخصیت های بازی در فتوشاپ

Painting Textures for Game Characters in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هنگام بافت دار کردن دارایی های بازی، اغلب اوقات چندین چالش برای غلبه بر و متغیرهایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. نرم‌افزار مورد نیاز: Photoshop CC v14.1.2. هنگام تکسچر کردن دارایی‌های بازی، اغلب اوقات چندین چالش برای غلبه بر وجود دارد و متغیرهایی که باید در نظر گرفته شوند. در این دوره، در مورد تکسچرینگ یک شخصیت برای نسل فعلی کنسول‌های بازی، در مورد برخی از این موارد صحبت خواهیم کرد. پس از تنظیم فایل فتوشاپ، شروع به رنگ آمیزی نقشه رنگی برای شخصیت خود می کنیم. با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های نقاشی و سبک‌های لایه‌ای، ابتدا روی لباس‌های او تمرکز می‌کنیم، اما در نهایت به قسمت‌های دیگر شخصیت از جمله پوست، مو، و گذرگاهی از خاک می‌رویم تا شخصیت‌مان احساس طبیعی‌تر کند. پس از اتمام نقشه رنگی، به جلو می رویم و یاد می گیریم که چگونه می توانیم به سرعت با استفاده مجدد از بسیاری از بافت های رنگی، یک نقشه خاص برای شخصیت خود ایجاد کنیم. برای پایان دادن به این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک نقشه شفاف ترسیم کنیم که بتوان از آن برای پوشاندن بخش هایی از هندسه مو برای شخصیت بازی خود استفاده کرد. پس از اتمام این دوره، شما نه تنها یک شخصیت بازی کاملاً بافت دار خواهید داشت، بلکه ایده خوبی نیز خواهید داشت که چگونه بر بسیاری از چالش های پیش آمده در این نوع پروژه ها غلبه کنید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC v14.1.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نقاشی بافت برای شخصیت های بازی در فتوشاپ Painting Textures for Game Characters in Photoshop

  • تنظیم فایل ما برای کار Setting up Our File to Work In

  • رنگ آمیزی بافت پایه برای پیراهن و شلوار Painting Base Textures for the Shirts and Pants

  • تاکید بر چین و چروک در پیراهن شخصیت Emphasizing Wrinkles in the Shirts of the Character

  • جزئیات پیراهن Detailing the Shirts

  • تاکید بر چین و چروک در شلوار شخصیت Emphasizing Wrinkles in the Pants of the Character

  • رنگ آمیزی بافت های پایه برای کفش Painting Base Textures for the Shoes

  • رنگ آمیزی رنگ های ثانویه کفش Painting Secondary Shoe Colors

  • نقاشی جزئیات اضافی کفش Painting Additional Shoe Detail

  • نقاشی یک پاس خاکی برای لباس ما Painting a Dirt Pass for Our Clothing

  • رنگ آمیزی یک لایه زیر پوستی برای پوست Painting a Subdermal Layer for the Skin

  • آشکارسازی لایه زیرین پوست از طریق اپیدرم Revealing Our Subdermal Layer Through the Epidermis

  • شروع به اضافه کردن جزئیات اپیدرمی Beginning to Add Epidermal Details

  • در ادامه افزودن جزئیات اپیدرمی Continuing to Add Epidermal Details

  • رنگ آمیزی رنگ برای چشمان شخصیت Painting a Color for the Eyes of the Character

  • رنگ آمیزی بافت رنگی برای مو Painting a Color Texture for the Hair

  • تصحیح رنگ بخش هایی از بافت ما Color Correcting Parts of Our Texture

  • ایجاد یک نقشه چشمگیر Creating a Specular Map

  • نقاشی نقشه تیرگی برای موهای بازی Painting an Opacity Map for Game Hair

  • ذخیره نقشه های بافت Saving Texture Maps

نمایش نظرات

آموزش نقاشی بافت برای شخصیت های بازی در فتوشاپ
جزییات دوره
3h 37m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.