لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش یادگیری سواره نظام
Learning Cavalry
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اگر در صنعت طراحی موشن کار می کنید ، به احتمال زیاد نام Cavalry ، ابزار قدرتمند انیمیشن دو بعدی را شنیده اید که با ترکیبی از گردش کارهای سنتی و رویه ای برای ایجاد گرافیک متحرک ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این دوره ، اندی Needham شما را به کار می گیرد و با Cavalry کار می کند و شما را از طریق رابط کاربری و گردش کار راهنمایی می کند. اندی با ایجاد یک FUI (رابط کاربری تخیلی/فانتزی/آینده نگر) - همانهایی که به طور گسترده در برنامه های تلویزیونی ، تبلیغات و فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرد - و اشکال ، رفتارها ، ابزارها و جلوه های مورد استفاده در سواره نظام را توضیح می دهد. اگر به دنبال یک برنامه کاربردی اصلی جدید برای طراحی حرکت هستید یا فقط می خواهید از ابزارهای جدید و محبوب صنعت مطلع شوید ، در این دوره به اندی بپیوندید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
مقدمه ای بر سواره نظام
An introduction to Cavalry
آنچه باید بدانید
What you should know
نحوه استفاده از فایل های تمرینی
How to use the exercise files
1. رابط و مفاهیم اصلی
1. Interface and Core Concepts
گشت سریع در رابط سواره نظام
Quick tour of the Cavalry interface
مروری بر مفاهیم اصلی در سواره نظام
Overview of core concepts in Cavalry
2. مرور پروژه و راه اندازی
2. Project Overview and Setup
آنچه شما ایجاد می کنید
What you will be creating
ایجاد پروژه در سواره نظام
Create projects in Cavalry
ایجاد ترکیبات و ویرایش تنظیمات
Create compositions and edit settings
3. ایجاد پس زمینه FUI
3. Create an FUI Background
برای ایجاد پس زمینه از بلوک های ساختمان سواره نظام استفاده کنید
Use Cavalry building blocks to create a background
وارد کردن فایل های SVG به سواره نظام
Import SVG files into Cavalry
کار با متن
Working with text
متحرک کردن متن با String Manipulators
Animate text with String Manipulators
یک Blur Filter را روی چندین لایه اعمال کنید
Apply a Blur Filter to multiple layers
4. یک عنصر FUI بسازید
4. Build an FUI Element
شکل های تکراری
Duplicate Shapes
رنگ آمیزی اشکال با آرایه های رنگی
Colorize Shapes with Color Arrays
دستکاری خواص با Falloffs
Manipulate properties with Falloffs
5. عناصر FUI اضافی بسازید
5. Build Additional FUI Elements
اشکال چیدمان
Layout Shapes
تغییر رنگ با آرایه های ارزش
Toggle colors with Value Arrays
کلیپ اشکال با ماسک
Clip Shapes with masks
با چهار شکل درخت کار کنید
Work with Quad Tree Shapes
ایجاد انیمیشن های حلقه ای
Create looping animations
با Pre-Comps کار کنید
Work with Pre-Comps
6. با صفحات گسترده و دارایی های خارجی کار کنید
6. Work with Spreadsheets and External Assets
سازماندهی پنجره دارایی ها
Organize the Assets Window
با متریال نمونه کار کنید
Work with the Material Sampler
از صفحات گسترده برای هدایت رشته ها استفاده کنید
Use spreadsheets to drive strings
7. لمس نهایی
7. Finishing Touches
ترکیب عناصر UI
Combining UI elements
برای تحریک کدورت از Stagger استفاده کنید
Use Stagger to animate opacity
صحنه ها را با مدیر رندر رندر کنید
Render scenes with the Render Manager
طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز
Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.
از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.
نمایش نظرات