لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش توسعه بازی یونیتی سه بعدی بر اساس مثال [ویدئو]
Unity 3D Game Development by Example [Video]
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید که Unity3D چگونه "Thinks" را با درک UI و ساختار پروژه Unity برای شروع ساختن بازی های سرگرم کننده در Unity 3D فوراً بیاموزید.
درباره این ویدیو
• 2 ساعت و نیم آموزش نمایش Unity، به بخشهای کوچک تقسیم شده است
• گرافیک سه بعدی، صدا، و گیم پلی چالش برانگیز ایجاد کنید
• ساخت رابط کاربری بازی، جداول امتیاز بالا، و سایر ویژگی های اضافی
• منطق بازی قدرتمند را با اسکریپت سی شارپ برنامه ریزی کنید
در جزئیات
راه سریع و آسان برای شروع توسعه بازی های یونیتی
هیچ راهی بهتر از Unity برای شروع ساخت بازی های ویدیویی چشمگیر وجود ندارد. این نرم افزار رایگان ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد بازی های سه بعدی خیره کننده و انتشار آنها را برای رایانه، تلفن، تبلت و وب در اختیار شما قرار می دهد.
انقلاب بازی های مستقل آغاز شده است و در سراسر جهان بازی های منحصر به فرد و باورنکردنی در استودیوهای حرفه ای و خانگی ساخته می شود. مهارت های لازم برای شرکت در این انقلاب را بیاموزید و با استفاده از Unity3D جرقه خلاقیت خود را به صحنه بدهید!
به عنوان مثال، Unity3D شما را با مهارت های اولیه مورد نیاز برای کسب مهارت های برنامه نویسی سطح مبتدی خود مسلح می کند و خود را به یک توسعه دهنده بازی تمام عیار تبدیل می کند که قادر به ساخت بازی در وب، رایانه شخصی، مک، آیفون یا اندروید با استفاده از Unity3D و زبان C# است. .
با Unity3D by Example، شما از ابتدا به عنوان یک برنامه نویس سی شارپ به یک توسعه دهنده بازی منتشر شده و چند پلتفرمی با یک دوره آموزشی چند ساعته خواهید رسید.
در طول مسیر، چیزهای زیادی در مورد موتور بازی چند پلتفرمی Unity3D یاد خواهید گرفت، با درک ساده نحوه عملکرد آن و ایجاد دانش در هر بخش تا زمانی که همه چیز را در مورد ساخت بازی اولیه بدانید. اینجا متوقف نمی شود. در طول راه، کمی در مورد هوش مصنوعی بازی، انتشار بازی و حتی یاد خواهید گرفت که چگونه بخشی از خود انجمن Unity 3D شوید.
اینکه از آنجا به کجا بروید بستگی به شما دارد، اما با Unity3D by Example، به دانش حرفه ای ها و مهارت هایی که برای ناشر بازی خود نیاز دارید مسلح خواهید شد!
سرفصل ها و درس ها
یاد بگیرید که یونیتی چگونه فکر می کند
Learn how Unity Thinks
آشنایی با رابط کاربری Unity
Understanding Unity UI
ساختار پروژه Unity3D
Unity3D Project Structure
اشیاء و اجزای بازی
Game Objects and Components
معرفی Monodevelop
Introducing Monodevelop
ایجاد اولین کامپوننت شما
Creating Your First Component
نکات مفید: درک یک رفتار تک رفتاری
Pro-Tips: Understanding a Monobehaviour
ایجاد و بارگذاری صحنه ها
Creating and Loading Scenes
ساخت و دستکاری Game Objects
Building and Manipulating GameObjects
استفاده از کامپوننت ها در GameObjects
Using Components in GameObjects
ساخت و استفاده از پیش ساخته ها
Building and Using Prefabs
کار با دوربین یونیتی
Working with the Unity Camera
تعامل اسکریپت
Scripting Interactivity
مبانی کامپوننت
Component Basics
اجزای داخلی
Built-in Components
به دام انداختن ورودی بازیکن
Trapping Player Input
برقراری ارتباط بین اشیاء بازی
Communicating Between Game Objects
تحقیق در مورد سیستم های پیام رسانی
Researching Messaging Systems
صدا و موسیقی
Sound and Music
مبانی صوتی یونیتی
Unity Audio Basics
ساخت و پخش موسیقی بازی
Building and Playing Game Music
کنترل منابع صوتی
Controlling Audio Sources
تنظیم میزان صدا و کنترل پخش موسیقی
Setting Volume and Controlling Music Playback
Packtpub یک ناشر دیجیتالی کتابها و منابع آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه نرمافزار است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و انتشار کتابها، ویدیوها و دورههای آموزشی میپردازد که به توسعهدهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات کمک میکند تا مهارتهای خود را ارتقا دهند. منابع آموزشی Packtpub موضوعات متنوعی از جمله برنامهنویسی، توسعه وب، دادهکاوی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را پوشش میدهد. محتوای این منابع به صورت کاربردی و بهروز ارائه میشود تا کاربران بتوانند دانش و تواناییهای لازم برای موفقیت در پروژههای عملی و حرفهای خود را کسب کنند.
آدام مکسول یکی از بنیانگذاران Skyward* Corp.، ارائه دهنده برتر خدمات توسعه بازی با تمرکز بر ارائه طراحی بازی با کیفیت و تخصص توسعه مبتنی بر Unity است. Skyward نیز به تنهایی یک توسعه دهنده بازی مستقل است که با استفاده از پلتفرم Unity3D بازی موبایلی را برای اندروید و iOS توسعه می دهد. آقای ماکسول قبل از تشکیل Skyward با شرکای تجاری خود، حرفه ای طولانی در صنعت داشته است و به عنوان طراح، تهیه کننده یا توسعه دهنده بازی برای شرکت هایی مانند بلیزارد انترتینمنت، اکتیویژن، مایکروسافت، Gazillion Entertainment و Trion Worlds کار کرده است. او بیش از دوازده بازی را در دوران حرفهای خود ارسال کرده است، از جمله بازیهای محبوب Warcraft، Diablo و Starcraft Franchises و MMOs Auto Assault و Rift. در 17 سالی که آقای ماکسول بخشی از صنعت بازیهای ویدیویی بوده است، به کارهایی که انجام داده است، تیمسازی و معرفی طراحان جدید بازی به ماجراجویی بازیسازی افتخار میکند.
نمایش نظرات