آموزش راهنمای طراح برای موشن گرافیک - قسمت 1

The Designer's Guide to Motion Graphics - Part 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این آموزش عمیق موشن گرافیک یاد خواهید گرفت که چگونه از اشکال برداری برای موشن گرافیک سه بعدی استفاده کنید. استفاده از آثار هنری وکتور موجود برای مدل سازی سه بعدی یک مزیت بزرگ برای طراحان است. این روند کار را بسیار آسان‌تر می‌کند، در زمان صرفه‌جویی می‌کند و به طراح اجازه می‌دهد تا در فرآیند تولید بسیار سریع‌تر انیمیشن‌سازی را شروع کند. این آموزش جدید نحوه استفاده از گرافیک برداری را تغییر خواهد داد.

در قسمت 1 از یک مجموعه 4 قسمتی با برنامه ریزی پروژه، مدل سازی سه بعدی، بافت سازی و اصول اولیه انیمیشن سه بعدی آشنا خواهید شد.

راهنمای طراح برای موشن گرافیک | قسمت 1 از 4

در این آموزش عمیق موشن گرافیک یاد خواهید گرفت که چگونه از اشکال برداری برای موشن گرافیک سه بعدی استفاده کنید. استفاده از آثار هنری وکتور موجود برای مدل سازی سه بعدی یک مزیت بزرگ برای طراحان است. این روند کار را بسیار آسان‌تر می‌کند، در زمان صرفه‌جویی می‌کند و به طراح اجازه می‌دهد تا در فرآیند تولید بسیار سریع‌تر انیمیشن‌سازی را شروع کند. این آموزش جدید نحوه استفاده از گرافیک برداری را تغییر خواهد داد.

در قسمت 1 از یک مجموعه 4 قسمتی با برنامه ریزی پروژه، مدل سازی سه بعدی، بافت سازی و اصول اولیه انیمیشن سه بعدی آشنا خواهید شد.

برنامه ریزی پروژه

تنظیم صحیح فایل‌های برداری برای وارد کردن به Cinema 4D، تمیز کردن نقاط سرگردان و ذخیره در نسخه فایل صحیح را بیاموزید. برای برنامه ریزی کار خود و صرفه جویی در زمان در فرآیند تولید از استوری بورد استفاده کنید. یک طرح رنگی برای ظاهر و احساس کلی انیمیشن گرافیکی متحرک ایجاد کنید.

مدلسازی سه بعدی

این درس ها بر وارد کردن مسیرهای برداری به Cinema 4D و ایجاد هندسه سه بعدی تمرکز دارند. نحوه ایجاد اکستروژن، استفاده از شبیه‌سازی MoGraph برای کپی کردن مدل‌ها و راه‌اندازی انیمیشن‌های ساده با استفاده از Sweep NURBS را خواهید آموخت.

بافت

مرحله بعدی این است که تمام مدل‌ها را با تنظیم انتخاب‌ها، ایجاد و تخصیص مواد، بافت‌دهی کنید. این فصل ایجاد محیطی برای انیمیشن و استفاده از برچسب ترکیبی Cinema 4D را نشان می‌دهد.

قابل تحویل

برای این تکلیف، یک اسکرین شات از شکل برداری سه بعدی خود را بر اساس تکنیک هایی که در این دوره آموخته اید آپلود کنید


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدل دایره Circle Model

  • مدلسازی اشکال فنی Tech Shapes Modeling

  • تنظیم انتخاب ها Setting Selections

  • حلقه ها ادامه دارد Circles Continued

  • طرح رنگی Color Scheme

  • مبانی انیمیشن Animation Basics

  • بال Wings

  • آموزش های C4D C4D Tutorials

  • معرفی Introduction

  • لوگو Logo

  • هرالدری Heraldry

  • استوری برد Storyboard

  • مواد بافت Texturing Materials

  • اکستروژن ها Extrusions

  • فایل های برداری Vector Files

درس ها Lessons

  • استوری برد Storyboard

  • هرالدری Heraldry

  • فایل های برداری Vector Files

  • مبانی انیمیشن Animation Basics

  • اکستروژن ها Extrusions

  • لوگو Logo

  • طرح رنگی Color Scheme

  • حلقه ها ادامه دارد Circles Continued

  • مدلسازی اشکال فنی Tech Shapes Modeling

  • مواد بافت Texturing Materials

  • معرفی Introduction

  • آموزش های C4D C4D Tutorials

  • تنظیم انتخاب ها Setting Selections

  • مدل دایره Circle Model

  • بال Wings

نمایش نظرات

آموزش راهنمای طراح برای موشن گرافیک - قسمت 1
جزییات دوره
1h 20m
15
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
433
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Pete Maric
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pete Maric Pete Maric

طراح | کارشناس سینما 4 بعدی | موسس، Triplet 3D

پیت ماریک Triplet 3D را در سال 2013 در کلیولند، اوهایو با هدف ایجاد یک استودیوی سه بعدی که می تواند طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها و تجربه را برای ارائه کارهای خلاقانه و با کیفیت بالا به مشتریان گرد هم آورد، تأسیس کرد.

او قبل از کار در سه تا از 50 شرکت برتر طراحی خرده فروشی در ایالات متحده، از موسسه هنر کلیولند فارغ التحصیل شد. در سال 2001، او به طور مستقل در صنعت معماری شروع به کار کرد و با برندهایی مانند آدیداس، نینتندو و اورلاست همکاری کرد. کارهای او در Adobe Illustrator WOW نمایش داده شده است! کتاب، مجله کاربر فتوشاپ، معماری در چشم انداز، مجله کلیولند و روند خانه.

از سال 2008، او در حال توسعه تخصص خود در CGI است و مدل سازی و انیمیشن سه بعدی را در موسسه هنر کلیولند و کالج جامعه Tri-C تدریس می کند.

کار پیت را در www.triplet3d.com بررسی کنید

از طریق pmaric@triplet3d.com می توان با او تماس گرفت.