این کلاس در مورد کیفیت خط، بافت سطح یا تکنیک های رندر نیست. مسلماً خیلی مهمتر از این است. این در مورد دستیابی به ساختار است - سس مخفی زیربنایی که هنر شما را در واقعیت مستقر می کند و آن را باورپذیر می کند.
جعبهها اولین گام عالی و ضروری را در درک ساختار ارائه میدهند.
خیلی خوب است که یک خط احساس نسبتاً زنده که ضخامت آن متفاوت است، بکشید. آنچه مهمتر است ساختار پنهان زیر خط است.
خط چه چیزی را آشکار می کند؟ فرم های خوب ساختار یافته، یا کمی آشفتگی؟
اگر میخواهید بتوانید چیزها را از زوایای مختلف در پرسپکتیو ترسیم کنید، ساختار جامد چیزی است که باید درک کنید.
من کلاسهایی را منتشر کردهام که با ترسیم چیزها بهطور سازنده میپردازند، که از سطح متوسطی شروع میشود که فرض میکند میتوانید از قبل شکلهای جامد را در پرسپکتیو بسازید. بسیاری از شما با آن مشکل دارید و از من خواسته شده است که از صفر شروع کنم تا بتوانید آن مهارت ها را یاد بگیرید و توسعه دهید، حتی به عنوان یک مبتدی.
من سال هاست در لندن، هنگ کنگ و لس آنجلس استوری بورد می کشم.
یک چیزی که می دانم این است که برای زنده ماندن در یک محیط تولید هنری باید بتوانید صحنه ها را سریع و خوب بسازید. لازم نیست ابتدا همه چیز را در ذهن خود ببینید، اما باید بتوانید آن را در یک نقاشی کنار هم قرار دهید.
برای این کار باید بتوانید فرمهای سه بعدی را روی یک سطح دو بعدی بسازید.
تسلط بر نحوه استفاده از نقاط، هواپیماها و جعبهها کارآمدترین راه برای توسعه آن مهارتهایی است که من با آنها مواجه شدهام.
وقتی این کار را انجام دادید، میتوانید اشیا و صحنههایی را که ممکن است مرجع کمتری نسبت به آنها داشته باشید، تجزیه و تحلیل و بازسازی کنید. برای مثال، ممکن است ارجاعات شما از زوایای اشتباهی باشد که به سادگی کپی یا ردیابی کنید.
بنابراین، اگر میخواهید اولین قدمها را برای باز کردن پتانسیل طراحی خلاقانه خود بردارید، شما را در کلاس میبینم!
ما یک برگه از جعبههای اختراع شده را میکشیم که به روشهای مختلف در تعامل هستند.
برخی روی زمین خواهند نشست و در زوایای مختلف می چرخند.
برخی به آنها تکیه میکنند یا روی آنها انباشته میشوند.
برخی در فضا می چرخند.
از آنچه در درسها آموختهاید برای ترسیم هواپیماهایی که در جعبههایی در منظری محکم و قابل باور میسازید، استفاده خواهید کرد.
اینها مهارتهای ضروری برای مقابله با طراحی سازنده هستند.
و طراحی سازنده نوعی طراحی است که به شما امکان می دهد هر چیزی را بکشید.
وقتی بر این مهارتها مسلط شدید، میتوانید به کشف اشکال دیگری بروید که میتوانید تقریباً در هر چیزی ترکیب کنید، اما این یک کلاس کاملاً دیگر خواهد بود...
هنرمند/تصویرگر/مجسمه ساز استوری برد
سلام، من یک هنرمند حرفه ای استوری برد، تصویرگر و مجسمه ساز هستم. من 8 سال را در لس آنجلس گذراندم و در صدها شرکت تولیدی (یا لابی هتل ها، میزهای آشپزخانه مردم، صحنه های صوتی، در محل در چادرهای پذیرایی، به نام شما، تابلوهای تیراندازی طراحی کردم!).
قبل از آن من در چند آژانس تبلیغاتی کار می کردم. یکی در لندن (بریتانیا) و دیگری در هنگ کنگ.
اکنون من از راه دور از خانه (بیشتر) در سانتافه، نیومکزیکو (ایالات متحده آمریکا) کار می کنم. من هنوز وارد میشوم و با کارگردانان مینشینم تا صحنههای برخی از برنامههای تلویزیونی و فیلمهایی را که در NM ساخته میشوند، به تصویر بکشم، و سپس در خانه تمام میکنم.
کشیدن تابلوهای تصویربرداری برای کارگردانان تجاری، سینمایی و تلویزیونی در بیشتر مواقع نان من بوده است.
من همچنین از مجسمه سازی حیوانات (من کریترویل در Etsy هستم) و انیمیشن سازی لذت می برم. سنتی یا دیجیتال.
من مدادم را زمین می گذارم و هر از گاهی در یک بازی رقابتی پینگ پنگ سرگرم می شوم!
نمایش نظرات