آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در XSI

Introduction to Modeling in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به راحتی تکنیک های مدل سازی صرفه جویی در زمان، مروری بر ابزارهای مدل سازی و گردش کار اثبات شده برای مدل سازی در XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 4 یا بالاتر (XSI 6.5 مورد نیاز برای فایل های پروژه). تکنیک های مدل سازی صرفه جویی در زمان، مروری بر ابزارهای مدل سازی و گردش کار اثبات شده برای مدل سازی در XSI را به راحتی یاد بگیرید. شامل بیش از چهار ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. برای هنرمندان تازه کار و تازه کار عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر ابزارهای مدلسازی در XSI. مروری بر انواع هندسه; گردش کار مدل سازی چند ضلعی; استفاده از روتوسکوپ به عنوان مرجع مدلسازی. بهینه سازی هندسه؛ هندسه آینه ای; کار با منحنی ها، سطوح و تریم ها. لفت کردن منحنی ها برای ایجاد هندسه. اضافه کردن وضوح لبه. تکنیک های سازماندهی صحنه; اصول ایجاد توپولوژی پاک; ایجاد نوار ابزار و قفسه های سفارشی. انتخاب های حلقه لبه. افزودن راهبردی قطعنامه؛ حذف قطعنامه؛ ادغام چندین قطعه هندسه؛ سطوح لوفتینگ; قطعات پل زدن و جوشکاری؛ تقسیم حلقه های لبه موازی. مسیریابی مجدد جریان هندسه. ایجاد هندسه متقارن. استفاده مجدد و استفاده مجدد از هندسه. مدلسازی با دفورمرها; اکسترود هندسه در امتداد منحنی ها. لبه چین; نامگذاری و سازماندهی دارایی ها؛ افزودن تعاملی لبه ها در اطراف اشیا. ساخت هندسه با رزولوشن بالا با قفس های کم رزولوشن. نرم افزار مورد نیاز: XSI 4 یا بالاتر (XSI 6.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • بررسی اجمالی هندسه مش چند ضلعی در XSI Overview of Polygon Mesh Geometry in XSI

مقدمه ای بر مدل سازی در XSI Introduction to Modeling in XSI

  • بررسی اجمالی هندسه مش سطحی Overview of Surface Mesh Geometry

  • افزودن روتوسکوپی به نمای پورت های XSI Adding Rotoscopes to the XSI Viewports

  • ایجاد و بهینه سازی هندسه چند ضلعی Creating and Optimizing Polygon Geometry

  • افزودن جزئیات به هندسه با ابزار Bevel Adding Detail to Geometry with the Bevel Tool

  • با استفاده از ابزار Add Edge برای تقسیم اجزای چند ضلعی Using the Add Edge Tool to Split Polygon Components

  • اکسترود کردن چند ضلعی ها برای ایجاد تیغه اره دندانه دار Extruding Polygons to Create a Serrated Saw Blade

  • استفاده از شبکه‌ها برای تغییر شکل سریع هندسه Using Lattices to Quickly Reshape Geometry

  • با استفاده از ابزار Knife برای تقسیم سریع چند ضلعی ها Using the Knife Tool to Split Polygons Quickly

  • ساخت پیچ گوشتی سر فیلیپس با عملکرد چرخش Building a Phillips-head Screwdriver with the Revolve Function

  • تکرار و استفاده مجدد از هندسه برای مدل سازی کارآمد Duplicating and Repurposing Geometry for Efficient Modeling

  • استفاده از لایه های صحنه برای منظم نگه داشتن صحنه Utilizing Scene Layers to Keep Your Scene Organized

  • با استفاده از دستور چهار طرفه برای ایجاد تیغه چاقو Using the Four Sided Command to Create a Knife Blade

  • پل زدن و جوشکاری لبه های چند ضلعی Bridging and Welding Polygon Edges

  • هندسه برش و بلند کردن برای ایجاد اتصال دهنده جاکلیدی چاقو Trimming and Lofting Geometry to Create the Knife's Keychain Connector

  • اکسترود کردن هندسه در امتداد منحنی ها برای ایجاد یک چوب پنبه Extruding Geometry Along Curves to Create a Corkscrew

  • استفاده از Edge Creasing برای ایجاد سریع لبه های تیز Using Edge Creasing to Quickly Create Sharp Edges

  • کار با منحنی ها برای ایجاد محفظه ذره بین Working with Curves to Create the Magnifying Glass Casing

  • با استفاده از ابزار Add/Edit Polygon برای ایجاد هندسه جدید Using the Add/Edit Polygon Tool to Create New Geometry

  • استفاده از چندین ابزار و تکنیک برای ایجاد کنسرو بازکن Utilizing Several Tools and Techniques to Create the Can Opener

  • تکنیک های اضافی برای استفاده مجدد از هندسه (قسمت 1) Additional Techniques for Repurposing Geometry (Part 1)

  • تکنیک های اضافی برای تغییر کاربری هندسه (قسمت 2) Additional Techniques for Repurposing Geometry (Part 2)

  • اکسترود کردن تورفتگی های بند انگشتی در تیغه های مختلف Extruding the Thumbnail Indentations into the Various Blades

  • اشیاء والدین و تمیز کردن صحنه شما Parenting Objects and Cleaning up Your Scene

  • تنظیم هندسه در لایه های مختلف برای مونتاژ چاقوی نهایی Adjusting Geometry on Various Layers to Assemble Final Knife

  • استفاده از تغییر شکل دهنده ها به عنوان کمک مدل سازی Utilizing Deformers as a Modeling Aid

  • اکسترود کردن چندین مؤلفه برای ایجاد حلقه زنجیره کلید Extruding Multiple Components to Create the Keychain Loop

  • امتیاز: استفاده از قفسه ها و نوار ابزارهای سفارشی برای ذخیره ابزارهای رایج Bonus: Using Custom Shelves and Toolbars to Store Commonly Used Tools

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در XSI
جزییات دوره
4h 22m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.