این قسمت 3 از دوره کارشناسی ارشد Pixel Art است که توسط یک حرفه ای ایجاد شده است - برای افرادی که می خواهند حرفه ای شوند.
این دوره (قسمت 3) اگر روی 2 چیز متمرکز باشد:
1) گسترش دانش در مورد سایهزنی بهطور کلی، و همچنین تکنیکهای سایهزنی هنری پیکسل (مانند ضد aliasing دستی و ایجاد الگوهای پراکنده)
2) مطالعه مواد - یادگیری نحوه ترسیم 10 ماده مختلف، از جمله نحوه ایجاد سبک های مختلف برای یک ماده
توصیه می شود قبل از شروع با این قسمت 3 تمام کنید. (قسمت 2 اختیاری است)
تا کنون، دوره Pixel Art Master از این بخشها تشکیل شده است:
- بخش های مبتدی - همه اصول اولیه را برای شروع شما پوشش می دهد
- مبانی دیدگاه بازی - پرسپکتیوهای مورد استفاده در بازی ها را پوشش می دهد
- سایه اندازی متوسط و مطالعه مواد
قسمت 4 - در آینده...
تکلیف:
پروژه کلاس شما ترسیم 2 متریال (بافت) مختلف است که هر کدام در 2 سبک متفاوت است.
مراحل تکمیل پروژه:
1) یک کره با منبع نور مشخص ترسیم کنید - می توانید 2 کره با زوایای منبع نور متفاوت را در منابع پیدا کنید
۲) ۲ بافتی را که میخواهید بکشید (مانند چمن، سنگ) انتخاب کنید
3) پالت رنگی ایجاد کنید که بهترین تناسب با بافت داشته باشد (مثلاً سبز برای چمن). پالت رنگ شما باید حداقل 3 و حداکثر 7 رنگ داشته باشد.
4) از آن پالت رنگ برای کشیدن یک بافت در بالای کره استفاده کنید
تصویر زیر نمونه ای از پروژه است - 2 سبک بافت سنگی و 2 سبک بافت شاخ و برگ را نشان می دهد:
اشتراک گذاری کار شما:
تصویر نهایی خود را با آپلود در بخش "پروژه شما" با کلاس به اشتراک بگذارید. اگر سوالی دارید یا به نکات بیشتری نیاز دارید، لطفاً به من بگویید! من خوشحالم که کمک می کنم!
CEO، Game Artist، Game Maker
نمایش نظرات