این دوره اینجاست تا اساس انیمیشنهای سه بعدی دوبعدی با Unity را به شما آموزش دهد.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزار Animation Unity یک انیمیشن بسازید و همچنین نحوه پیکربندی Animator را نیز یاد خواهید گرفت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک انیمیشن را با فشار دادن یک کلید فعال کنید و چگونه یک تله دوبعدی ایجاد کنید.
این دوره به دو قسمت سه بعدی و دو بعدی تقسیم شده است.
این پروژه به دو بخش تقسیم میشود:
- یک انیمیشن سه بعدی کاملا سفارشی ایجاد کنید. سعی کنید از اشکالی استفاده کنید که در طول درس استفاده نکردیم و اجزای مختلف را متحرک کنید.
- یک انیمیشن دوبعدی با استفاده از یک صفحه spriteshe دیگر یا با استفاده از همان ابزارهایی که برای ایجاد انیمیشن های سه بعدی انجام دادیم ایجاد کنید. اگر میخواهید از spritesheets استفاده کنید، Sprites رایگان زیادی در دسترس است، فقط موردی را که میخواهید با آن کار کنید پیدا کنید.
وقتی کارتان تمام شد، میتوانید کارتان را به اشتراک بگذارید تا سایر دانشآموزان و من بتوانیم به شما بازخورد بدهیم.
همچنین میتوانید هر کار در حال انجامی را که برای این دوره انجام دادهاید یا کار خود را برای تمرینها به اشتراک بگذارید.
شما میتوانید صفحه اسپریت را برای قسمت دو بعدی در زیر دانلود کنید.
Unity/C#/Pixel Art
Geoffroy یک برنامه نویس کامپیوتر خلاق و در عین حال مبتنی بر منطق است که علاقه زیادی به سفر دارد. او که فارغ التحصیل دانشگاه کلود برنارد لیون 1 است، لیسانس خود را در رشته علوم کامپیوتر در سال 2018 به دست آورد. تجربه جفروی شامل کار به عنوان مربی حرفه ای برای F3DF، یک مرکز آموزشی متخصص سه بعدی در فرانسه است.
جفروی همچنین به زبان فرانسوی، انگلیسی روان صحبت می کند و در حال حاضر در حال یادگیری اسپانیایی است.
در اوقات فراغت خود، جفروی آرزوی ایجاد بازی ویدیویی خود را دارد و همچنان به بهبود مهارت های خود در علوم رایانه ادامه می دهد. تا آن زمان، او اینجاست تا تمام نکات استفاده از Unity را به شما آموزش دهد.
نمایش نظرات