نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره مروری است بر مفاهیم اساسی مورد استفاده برای ایجاد و کنترل شبیه سازی سیالات در هودینی. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.0. این دوره مروری بر مفاهیم اساسی مورد استفاده برای ایجاد و کنترل شبیه سازی سیالات در Houdini را ارائه می دهد. ما ابزارهای قفسه سیال ذرات را می پوشانیم ، اما بیشتر از قبل در شبکه های ایجاد شده توسط ابزار قفسه فرو می رویم تا کنترل شبیه سازی های خود را بدست آوریم. ما نگاهی خواهیم انداخت به انتشار دهنده های مایعات ، ابزار "Fluid From Object" و ابزار FLIP Tank. ما می فهمیم که چگونه می توان با استفاده از ابزار Pump and Sink ، شبیه سازی های بی قاعده را کنترل کرد. سرانجام ، ما با پارامترهای خاص سیال مانند ویسکوزیته بازی می کنیم ، یاد می گیریم که چگونه یک قایق را در یک اقیانوس مجازی شناور کنیم و با سناریوهای دیگر در دنیای واقعی کار می کنیم تا دانش مایع در Houdini را به شما ارائه دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.0.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر شبیه سازی سیالات در هودینی
Introduction to Fluid Simulations in Houdini
-
مایع تلنگر چیست؟
What Is a Flip Fluid?
-
کار با شیlu Flip Fluid
Working with the Flip Fluid Object
-
افزودن نیروهای پاپ به شبیه سازی
Adding Pop Forces to the Simulation
-
انتشار مایعات از یک منبع
Emitting Fluids from a Source
-
کنترل منبع مایعات با حجم
Controlling the Fluid Source with Volumes
-
با استفاده از فلیپ تانک
Using the Flip Tank
-
چگونه قایق خود را شناور کنیم
How to Float Your Boat
-
منزوی کردن حرکت قایق
Isolating the Motion of the Boat
-
ابزار قفسه مایع مجسمه سازی
The Sculpted Fluid Shelf Tool
-
سرعت شبیه سازی و تفکیک ذرات
Simulation Speed and Particle Separation
-
ایجاد یک شی S سینک
Creating a Sink Object
-
ایجاد یک شی پمپ
Creating a Pump Object
-
با استفاده از ویژگی ویسکوزیته
Using the Viscosity Attribute
-
ویسکوزیته در عمل
Viscosity in Practice
نمایش نظرات