آموزش مدل سازی یک شخصیت گاوچران در مایا و سیلو

Modeling a Cowgirl Character in Maya and Silo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نحوه ساخت یک شخصیت دختر گاوچران با استفاده از سطوح زیربخش را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Silo 2.2, Maya 2012. در این آموزش، نحوه ساختن یک شخصیت دختر گاوچران با استفاده از سطوح زیربخش را بررسی خواهیم کرد. در طول این درس‌ها، استفاده از سطوح زیربخش را بررسی می‌کنیم تا به ما کمک کنند تا به سرعت یک شخصیت دختر گاوچران سبک‌شده ایجاد کنیم. قبل از ژست گرفتن از او و اضافه کردن لباس و جزئیات، با یک مش پایه شروع می کنیم. نتیجه یک مدل با جزئیات بسیار آماده برای بافت ها و رندر خواهد بود که می تواند در یک تصویر یا حتی انیمیشن استفاده شود. اگرچه ما در درجه اول در طول آموزش از Silo استفاده خواهیم کرد، تکنیک های آموزش داده شده در این درس ها را می توان با استفاده از هر نرم افزار زیربخش سطوح دنبال کرد. نرم افزار مورد نیاز: Silo 2.2، Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک شخصیت گاوچران در مایا و سیلو Modeling a Cowgirl Character in Maya and Silo

  • تحقیق و آماده سازی Research and Preparation

  • افزودن تنظیمات تنه به مش پایه Adding Torso Adjustments to the Base Mesh

  • اصلاح تنظیمات تنه ما بر روی مش پایه Refining Our Torso Adjustments on the Base Mesh

  • تنظیم سر مش پایه Adjusting the Head of the Base Mesh

  • بررسی مش پایه تمام شده ما Reviewing Our Finished Base Mesh

  • ساختن کلاه برای شخصیت ما Creating a Hat for Our Character

  • اضافه کردن مفاصل به شخصیت ما برای ژست گرفتن Adding Joints to Our Character for Posing

  • وزنه های نقاشی برای شخصیت ما Painting Weights for Our Posed Character

  • ایجاد یک مش پایه برای جلیقه Creating a Base Mesh for the Waistcoat

  • افزودن جزئیات به جلیقه Adding Detail to the Waistcoat

  • ساختن شلوار جین برای شخصیت ما Building Jeans for Our Character

  • انسداد چپ های شخصیت ما Blocking Out Our Character's Chaps

  • ایجاد چکمه ها Creating the Boots

  • نشان دادن چکمه ها Posing the Boots

  • مسدود کردن در مش پایه برای پیراهن Blocking in a Base Mesh for the Shirt

  • مسدود کردن مو Blocking in the Hair

  • اضافه کردن جزئیات بیشتر به مو Adding Additional Detail to the Hair

  • ایجاد لوازم جانبی برای لباس Creating Accessories for the Clothing

  • اضافه کردن جزئیات عمومی و چین Adding General Details and Creases

  • بررسی مدل تمام شده ما Reviewing Our Finished Model

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک شخصیت گاوچران در مایا و سیلو
جزییات دوره
3h 2m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.