نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه عناصر CG را با استفاده از RenderMan برای مایا و NUKE در صفحه اقدام زنده ادغام کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، RenderMan 20 for Maya، NUKE 9.0.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 52 ادغام Live Action و CG در NUKE و RenderMan برای مایا 2 ساعت و 40 متر 45 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ادغام Live Action و CG در NUKE و RenderMan برای مایا
Integrating Live Action and CG in NUKE and RenderMan for Maya
-
مقدمه ای بر صفحه شات و قالب بندی ساختار ریشه
Introduction to Plate Shot and Root Structure Formatting
-
پیگیری و حل صحنه ما در NUKE
Tracking and Solving Our Scene in NUKE
-
جهت گیری شات
Orienting the Shot
-
نوشتن آهنگ دوربین ما برای مایا
Writing out Our Camera Track to Maya
-
وارد کردن آهنگ دوربین ما به مایا
Importing Our Camera Track into Maya
-
تنظیم ترتیب تصویر ما در مایا
Setting up Our Image Sequence in Maya
-
ساخت هندسه اساسی در مایا
Building out Basic Geometry in Maya
-
معرفی رندر در RenderMan
Introduction to Rendering in RenderMan
-
تنظیم رندر گردش کار Linear در RenderMan
Setting up Linear Workflow Rendering in RenderMan
-
درک شیشه در RenderMan
Understanding Glass in RenderMan
-
بررسی اجمالی Vidphone و تنظیمات روشنایی برای صحنه نهایی
Overview of Vidphone and Lighting Setup for Final Scene
-
مقدمه ای بر مواد Holdout در RenderMan
Introduction to Holdout Material in RenderMan
-
ایجاد تنظیمات مواد Holdout در صحنه ما
Building out the Holdout Material Setup in Our Scene
-
کاوش در نقشه های بافت
Exploring Texture Maps
-
افزودن در صفحه ویدئو
Adding in the Video Screen
-
ایجاد بافت های لایه ای برای مواد Vidphone ما
Creating Layered Textures for Our Vidphone Material
-
تنظیم یک ماده Pxrglass برای صفحه نمایش
Setting up a Pxrglass Material for the View Screen
-
ایجاد دکمه های درخشان با استفاده از نقشه های رشته ای
Creating Glowing Buttons Using Incandescence Maps
-
افزودن نقشه های دست انداز به Vidphone
Adding Bump Maps to the Vidphone
-
تنظیم AOV Render Pass در RenderMan
Setting up AOV Render Passes in RenderMan
-
تنظیم MatP idPass
Setting up the Matte idPass
-
آماده شدن برای رندر دسته ای
Preparing for Batch Render
-
بررسی رندرهای ما در NUKE
Reviewing Our Renders in NUKE
-
ساخت گذرگاه زیبایی
Building the Beauty Pass
-
درجه بندی رنگ Vidphone
Color Grading the Vidphone
-
اضافه کردن در Motion Blurs
Adding in Motion Blurs
-
ادغام Vidphone در صفحه پس زمینه
Merging the Vidphone into the Background Plate
-
بررسی رندر نهایی
Reviewing of Final Render
نمایش نظرات