آموزش مدیریت سطح در یونیتی

Level Management in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک سیستم منوی مقیاس‌پذیر و قابل استفاده مجدد بسازید و داده‌ها را از Unity ذخیره کنید ساخت یک سیستم منوی مقیاس‌پذیر و قابل استفاده مجدد از ابتدا ذخیره و بارگذاری داده‌های پایدار به و از برنامه Unity Master Generics و الگوی طراحی Singleton پیش نیازها:Unity 2017 یا جدیدتر اینترنت- مک یا رایانه شخصی متصل آشنایی با Unity Editor دانش پایه سی شارپ اختیاری: نرم افزار ویرایش تصویر برای سفارشی کردن دارایی های هنری

آیا آماده هستید تا مهارت های توسعه دهنده بازی خود را ارتقا دهید؟

در این دوره، ما:

  • با پروژه ساده Unity نسخه ی نمایشی شروع کنید و یک سیستم منوی جلویی اضافه کنید

  • تکنیک هایی را برای ساختن اجزای رابط کاربری قابل استفاده مجدد و انتقال در بین صحنه های Unity بیاموزید

  • اصول ذخیره و بارگیری داده های پایدار به صورت محلی از برنامه خود را بیاموزید

  • اسکریپت های C# را خط به خط ایجاد کنید و یاد بگیرید که چگونه اجزای بازی را به طور تمیز و منطقی معمار کنید

مهارت های Unity خود را ارتقا دهید!

  • الگوی طراحی Singleton را بیاموزید

  • از Static و Generics برای جلوگیری از تکرار کد استفاده کنید

  • PlayerPrefs و JsonUtility را برای ذخیره و بارگیری داده‌ها کاوش کنید

هنگامی که کلاس را کامل می کنید، باید یک مجموعه کامل از کد منبع برای ایجاد سیستم منوی خود و ذخیره/بارگذاری داده های مداوم داشته باشید!

از بیش از 40 ویدیو که به درس های کوچک 10-15 دقیقه ای تقسیم شده اند، بیاموزید. از 6 ساعت سخنرانی استفاده کنید و هفته ها در برنامه نویسی صرفه جویی کنید!

به صفوف رو به رشد کلاس ما بپیوندید و ببینید امروز چه چیزی می توانید بسازید!

توجه: ویدئوها در ابتدا با Unity 2017.3 ضبط شده اند اما فایل های پروژه به نسخه 2019.3 ارتقا یافته اند. شما باید بتوانید با استفاده از آخرین نسخه یونیتی، سخنرانی ها را دنبال کنید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • قراردادهای کدگذاری و نامگذاری Coding and Naming Conventions

  • یونیتی هاب و نسخه ها Unity Hub and Versions

معرفی Introduction

  • مقدمه ای بر LevelManagement Introduction to LevelManagement

  • مقدمه ای بر LevelManagement Introduction to LevelManagement

  • اطلاعات دوره و پیش نیاز Course Info and Prerequisites

  • اطلاعات دوره و پیش نیاز Course Info and Prerequisites

  • قراردادهای کدگذاری و نامگذاری Coding and Naming Conventions

  • یونیتی هاب و نسخه ها Unity Hub and Versions

مدیریت صحنه SceneManagement

  • به روز رسانی یونیتی 2019 Unity 2019 updates

  • چالش: روش‌های سطح بار Challenge: Load Level Methods

  • مسابقه: مدیریت صحنه Quiz: Scene Management

مدیریت صحنه SceneManagement

  • به روز رسانی یونیتی 2019 Unity 2019 updates

  • نمونه پروژه بازی Sample Game Project

  • نمونه پروژه بازی Sample Game Project

  • در حال بارگذاری صحنه ها Loading Scenes

  • در حال بارگذاری صحنه ها Loading Scenes

  • چالش: روش‌های سطح بار Challenge: Load Level Methods

  • اعتبارسنجی داده ها Validating Data

  • اعتبارسنجی داده ها Validating Data

  • مسابقه: مدیریت صحنه Quiz: Scene Management

سیستم منو Menu System

  • منوها و صفحه نمایش ها Menus and Screens

  • طرح بندی منوی اصلی قسمت 1 Main Menu Layout Part 1

  • چالش: دکمه های منو Challenge: Menu Buttons

  • مدیریت منو قسمت 2 Menu Management Part 2

  • امتحان: الگوی تک تن Quiz: Singleton Pattern

  • زیر کلاس های منو Menu Subclasses

  • منوی Singletons Menu Singletons

  • کلاس پایه منوی عمومی Generic Menu base class

  • امتحان: ژنریک Quiz: Generics

  • چالش: منوی مکث Challenge: Pause Menu

  • بررسی: منوی مکث Review: Pause Menu

  • منوی بازی Game Menu

  • منو Refactor Menu Refactor

  • صفحه برد Win Screen

سیستم منو Menu System

  • منوها و صفحه نمایش ها Menus and Screens

  • طرح بندی منوی اصلی قسمت 1 Main Menu Layout Part 1

  • طرح بندی منوی اصلی قسمت 2 Main Menu Layout Part 2

  • طرح بندی منوی اصلی قسمت 2 Main Menu Layout Part 2

  • تنظیم دکمه پخش Play Button Setup

  • تنظیم دکمه پخش Play Button Setup

  • چالش: دکمه های منو Challenge: Menu Buttons

  • مدیریت منو قسمت 1 Menu Management Part 1

  • مدیریت منو قسمت 1 Menu Management Part 1

  • مدیریت منو قسمت 2 Menu Management Part 2

  • چالش: روش های منو Challenge: Menu Methods

  • چالش: روش های منو Challenge: Menu Methods

  • الگوی سینگلتون Singleton Pattern

  • الگوی سینگلتون Singleton Pattern

  • امتحان: الگوی تک تن Quiz: Singleton Pattern

  • زیر کلاس های منو Menu Subclasses

  • منوی Singletons Menu Singletons

  • کلاس پایه منوی عمومی Generic Menu base class

  • امتحان: ژنریک Quiz: Generics

  • چالش: منوی مکث Challenge: Pause Menu

  • بررسی: منوی مکث Review: Pause Menu

  • منوی بازی Game Menu

  • منو Refactor Menu Refactor

  • صفحه برد Win Screen

  • به روز رسانی منوها را راه اندازی کنید Initalize Menus Update

  • به روز رسانی منوها را راه اندازی کنید Initalize Menus Update

انتقال ها Transitions

  • ScreenFader ScreenFader

  • Canvas Sorting Order Canvas SortingOrder

  • چالش: به روز رسانی SplashScreen Challenge: SplashScreen Update

  • Transition Fader قسمت 2 Transition Fader Part 2

انتقال ها Transitions

  • ScreenFader ScreenFader

  • Canvas Sorting Order Canvas SortingOrder

  • صفحه معرفی SplashScreen

  • صفحه معرفی SplashScreen

  • چالش: به روز رسانی SplashScreen Challenge: SplashScreen Update

  • Transition Fader قسمت 1 Transition Fader Part 1

  • Transition Fader قسمت 1 Transition Fader Part 1

  • Transition Fader قسمت 2 Transition Fader Part 2

  • چالش: پایان گذار Challenge: End Transition

  • چالش: پایان گذار Challenge: End Transition

ذخیره و بارگیری داده ها Saving and Loading Data

  • به روز رسانی منوی تنظیمات Settings Menu Update

  • Prefs بازیکن Player Prefs

  • آزمون: JsonUtility Quiz: JsonUtility

  • چالش: ذخیره نام بازیکن Challenge: Saving the PlayerName

  • رمزگذاری (هشینگ رمزنگاری) Encryption (Cryptographic Hashing)

  • کد با نظرات Code with Comments

ذخیره و بارگیری داده ها Saving and Loading Data

  • داده های پایدار Persistent Data

  • داده های پایدار Persistent Data

  • به روز رسانی منوی تنظیمات Settings Menu Update

  • Prefs بازیکن Player Prefs

  • SaveData سفارشی Custom SaveData

  • SaveData سفارشی Custom SaveData

  • جایگزینی PlayerPrefs Replacing PlayerPrefs

  • جایگزینی PlayerPrefs Replacing PlayerPrefs

  • JSON Utility JSON Utility

  • JSON Utility JSON Utility

  • آزمون: JsonUtility Quiz: JsonUtility

  • چالش: ذخیره نام بازیکن Challenge: Saving the PlayerName

  • رمزگذاری (هشینگ رمزنگاری) Encryption (Cryptographic Hashing)

  • درهم کردن Save Data Hashing Save Data

  • درهم کردن Save Data Hashing Save Data

  • کد با نظرات Code with Comments

به روز رسانی 2019: انتخابگر سطح 2019 Update: Level Selector

  • مقدمه ای بر انتخاب سطح Introduction to Level Selection

  • MissionSpecs MissionSpecs

  • شیء اسکریپت پذیر MissionList MissionList Scriptable Object

  • انتخاب کننده ماموریت Mission Selector

به روز رسانی 2019: انتخابگر سطح 2019 Update: Level Selector

  • مقدمه ای بر انتخاب سطح Introduction to Level Selection

  • MissionSpecs MissionSpecs

  • شیء اسکریپت پذیر MissionList MissionList Scriptable Object

  • طرح UI UI Layout

  • طرح UI UI Layout

  • انتخاب کننده ماموریت Mission Selector

  • منوی انتخاب سطح LevelSelect Menu

  • منوی انتخاب سطح LevelSelect Menu

  • یکپارچه سازی منو Menu Integation

  • یکپارچه سازی منو Menu Integation

جایزه Bonus

  • سخنرانی پاداش Bonus lecture

جایزه Bonus

  • به روز رسانی: بارگیری نوار پیشرفت Update: Load Progress Bar

  • به روز رسانی: بارگیری نوار پیشرفت Update: Load Progress Bar

  • سخنرانی پاداش Bonus lecture

نمایش نظرات

آموزش مدیریت سطح در یونیتی
جزییات دوره
8 hours
53
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
4,812
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Wilmer Lin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Wilmer Lin Wilmer Lin

هنرمند فنی و توسعه دهنده بازی