لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر فیزیک سه بعدی یونیتی: هلیکوپترها
Intro to Unity 3D Physics: Helicopters
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش ساخت فیزیک هلیکوپتر برای بازی ها با Unity 3D و C#! شما تجربه کار با Rigidbodies را به روشی قابل کنترل خواهید داشت. یک پایگاه کد کامل برای توسعه هر نوع کنترل کننده هلیکوپتر خواهید داشت. بهتر متوجه خواهید شد که چرا هلیکوپترها پرواز می کنند و فیزیک پشت آنها چیست. شما شروع اسکریپت نویسی ویرایشگر را یاد خواهید گرفت شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سیستم ورودی انعطاف پذیر راه اندازی کنید. در مورد مفاهیم C# مانند وراثت، رابط ها، ویژگی ها و فضاهای نام آشنا خواهید شد و درک بهتری از سازماندهی پروژه های Unity خود خواهید داشت. بینش نحوه شروع به برنامه ریزی یک پروژه یونیتی یا سیستم یونیتی شما یاد خواهید گرفت که یک سیستم سلاح قابل استفاده مجدد بسازید شما یاد خواهید گرفت که چگونه دو نوع دوربین با کد قابل استفاده مجدد بسازید پیش نیازها: دانش اولیه Unity 3D و رابط کاربری آن Unity 2017 تا Unity 2018 مورد نیاز است درک سطح مبتدی از C#
در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه از ابتدا یک کنترلر هلیکوپتر بسازید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فیزیک لازم را برای ایجاد مکانیک پرواز هلیکوپتر واقعی و آرکادی ایجاد کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه پروژه Unity خود را به روش های کارآمد راه اندازی کنید، چگونه اسکریپت های ویرایشگر ایجاد کنید، و چگونه از Unity Rigidbody به طور کامل استفاده کنید.
دو مدل هلیکوپتر و محتویات پروژه یونیتی را نیز دریافت میکنید تا در بازیهای هلیکوپتر خود یک شروع کنید!
در پایان دوره شما اطلاعاتی در مورد فیزیک هلیکوپتر، سازمان پروژه یونیتی، برنامه نویسی سی شارپ، Unity VFX، نحوه ایجاد یک سیستم سلاح، نحوه ایجاد یک سیستم دوربین، نحوه ایجاد یک سیستم صوتی، و خیلی بیشتر! امروز ثبت نام کنید و با هلیکوپتر خودتان شروع به پرواز در آسمان های دوستانه کنید!
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
پیش نیازها
Pre-Reqs
معرفی
Introduction
پیش نیازها
Pre-Reqs
پرواز نسخه ی نمایشی
Demo Flight
پرواز نسخه ی نمایشی
Demo Flight
مدل هلیکوپتر Walkthrough
Helicopter Model Walkthrough
مدل هلیکوپتر Walkthrough
Helicopter Model Walkthrough
در حال راه اندازی
Getting Setup!
معرفی
Introduction
راه اندازی Indie-Pixel Framework
Setting up the Indie-Pixel Framework
آماده سازی صحنه توسعه
Preparing the Development Scene
تنظیم افکت های پست ما
Setting up our Post Effects
در حال راه اندازی
Getting Setup!
معرفی
Introduction
راه اندازی Indie-Pixel Framework
Setting up the Indie-Pixel Framework
آماده سازی صحنه توسعه
Preparing the Development Scene
آماده سازی هلیکوپتر - قسمت 1
Preparing the Helicopter - Part 1
آماده سازی هلیکوپتر - قسمت 1
Preparing the Helicopter - Part 1
آماده سازی هلیکوپتر - قسمت 2
Preparing the Helicopter - Part 2
آماده سازی هلیکوپتر - قسمت 2
Preparing the Helicopter - Part 2
تنظیم افکت های پست ما
Setting up our Post Effects
آزمون بخش 002
Section 002 Quiz
آزمون بخش 002
Section 002 Quiz
طراحی ساختار کد ما
Designing our Code Structure
معرفی
Introduction
طراحی ساختار کد ما
Designing our Code Structure
معرفی
Introduction
راحت شدن با Draw.io
Getting Comfy with Draw.io
راحت شدن با Draw.io
Getting Comfy with Draw.io
سیستم هلیکوپتر - بررسی کد
Helicopter System - Code Review
سیستم هلیکوپتر - بررسی کد
Helicopter System - Code Review
آزمون بخش 003
Section 003 Quiz
آزمون بخش 003
Section 003 Quiz
مقدمه ای بر Rigidbody in Unity
Introduction to the Rigidbody in Unity
معرفی
Introduction
با استفاده از نیرو
Using the Force
استفاده از کشیدن
Utilizing Drag
ساخت یک شی معلق
Making a Hovering Object
استفاده از وراثت برای ایجاد کد ماژولار
Using Inheritance to Create Modular Code
مقدمه ای بر Rigidbody in Unity
Introduction to the Rigidbody in Unity
معرفی
Introduction
مقدمه ای بر Rigidbody in Unity
Introduction to the Rigidbody in Unity
مقدمه ای بر Rigidbody in Unity
Introduction to the Rigidbody in Unity
با استفاده از نیرو
Using the Force
نیروهای گشتاور
Torque Forces
نیروهای گشتاور
Torque Forces
استفاده از کشیدن
Utilizing Drag
درک وزن
Understanding Weight
درک وزن
Understanding Weight
ساخت یک شی معلق
Making a Hovering Object
استفاده از وراثت برای ایجاد کد ماژولار
Using Inheritance to Create Modular Code
ایجاد ورودی کاربر
Creating User Input
معرفی
Introduction
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 1
Hooking up Keyboard Inputs - Part 1
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 3
Hooking up Keyboard Inputs - Part 3
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 4
Hooking up Keyboard Inputs - Part 4
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 5
Hooking up Keyboard Inputs - Part 5
اتصال ورودی های Xbox - قسمت 1
Hooking up Xbox Inputs - Part 1
ایجاد ورودی کاربر
Creating User Input
معرفی
Introduction
Stubbing در اسکریپت های ورودی
Stubbing in the Input Scripts
Stubbing در اسکریپت های ورودی
Stubbing in the Input Scripts
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 1
Hooking up Keyboard Inputs - Part 1
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 2
Hooking up Keyboard Inputs - Part 2
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 2
Hooking up Keyboard Inputs - Part 2
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 3
Hooking up Keyboard Inputs - Part 3
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 4
Hooking up Keyboard Inputs - Part 4
اتصال ورودی های صفحه کلید - قسمت 5
Hooking up Keyboard Inputs - Part 5
اتصال ورودی های Xbox - قسمت 1
Hooking up Xbox Inputs - Part 1
اتصال ورودی های Xbox - قسمت 2
Hooking up Xbox Inputs - Part 2
اتصال ورودی های Xbox - قسمت 2
Hooking up Xbox Inputs - Part 2
اتصال ورودی های ایکس باکس - قسمت 3
Hooking up Xbox Inputs - Part 3
اتصال ورودی های ایکس باکس - قسمت 3
Hooking up Xbox Inputs - Part 3
بستن ورودی ها
Clamping Inputs
بستن ورودی ها
Clamping Inputs
ایجاد کنترلر ورودی
Creating the Input Controller
ایجاد کنترلر ورودی
Creating the Input Controller
ایجاد کنترلر هلیکوپتر
Creating the Helicopter Controller
معرفی
Introduction
به روز رسانی کلاس پایه Rigibody
Updating The Base Rigibody Class
ایجاد کنترلر هلیکوپتر
Creating the Helicopter Controller
معرفی
Introduction
Stubbing در اسکریپت کنترلر
Stubbing in the Controller Script
Stubbing در اسکریپت کنترلر
Stubbing in the Controller Script
اجزای مورد نیاز
Requiring Components
اجزای مورد نیاز
Requiring Components
به روز رسانی کلاس پایه Rigibody
Updating The Base Rigibody Class
اتوماسیون با آیتم های منو
Automation with Menu Items
اتوماسیون با آیتم های منو
Automation with Menu Items
ایجاد جزء موتور
Creating the Engine Component
معرفی
Introduction
آشنایی با چهار نیروی فعال در هلیکوپتر
Understanding the Four Forces Acting on a Helicopter
Stubbing در اسکریپت موتور
Stubbing in the Engine Script
استفاده از منحنی های انیمیشن برای مدل سازی بهره وری انرژی
Using Animation Curves to model Power Efficiency
اجرای دریچه گاز چسبنده
Implementing a Sticky Throttle
ایجاد جزء موتور
Creating the Engine Component
معرفی
Introduction
آشنایی با چهار نیروی فعال در هلیکوپتر
Understanding the Four Forces Acting on a Helicopter
Stubbing در اسکریپت موتور
Stubbing in the Engine Script
وصل کردن موتور به کنترلر
Hooking the Engine up to the Controller
وصل کردن موتور به کنترلر
Hooking the Engine up to the Controller
محاسبه اسب بخار و دور در دقیقه
Calculating Horsepower and RPM's
محاسبه اسب بخار و دور در دقیقه
Calculating Horsepower and RPM's
استفاده از منحنی های انیمیشن برای مدل سازی بهره وری انرژی
Using Animation Curves to model Power Efficiency
اجرای دریچه گاز چسبنده
Implementing a Sticky Throttle
دست زدن به تیغه های روتور
Handling the Rotor Blades
معرفی
Introduction
Stubbing در اسکریپت ها
Stubbing in the Scripts
استفاده از رابط های سی شارپ
Using C# Interfaces
محو کردن روتورها - قسمت 2
Blurring the Rotors - Part 2
تار شدن روتور دم
Blurring the Tail Rotor
دست زدن به تیغه های روتور
Handling the Rotor Blades
معرفی
Introduction
Stubbing در اسکریپت ها
Stubbing in the Scripts
استفاده از رابط های سی شارپ
Using C# Interfaces
محاسبه درجه در ثانیه از RPM
Calculating Degrees per Second from RPM's
محاسبه درجه در ثانیه از RPM
Calculating Degrees per Second from RPM's
اصلاح پیچ تیغه
Modifying the Blade Pitch
اصلاح پیچ تیغه
Modifying the Blade Pitch
محو کردن روتورها - قسمت 1
Blurring the Rotors - Part 1
محو کردن روتورها - قسمت 1
Blurring the Rotors - Part 1
محو کردن روتورها - قسمت 2
Blurring the Rotors - Part 2
محو کردن روتورها - قسمت 3
Blurring the Rotors - Part 3
محو کردن روتورها - قسمت 3
Blurring the Rotors - Part 3
محو کردن روتورها - قسمت 4
Blurring the Rotors - Part 4
محو کردن روتورها - قسمت 4
Blurring the Rotors - Part 4
تار شدن روتور دم
Blurring the Tail Rotor
محو کردن بافت ها با هودینی
Blurring Textures with Houdini
معرفی
Introduction
گرفتن روتور پیش فرض
Capturing the Default Rotor
محو کردن بافت ها با هودینی
Blurring Textures with Houdini
معرفی
Introduction
گرفتن روتور پیش فرض
Capturing the Default Rotor
راه اندازی شبکه هودینی
Setting up the Houdini Network
راه اندازی شبکه هودینی
Setting up the Houdini Network
دکمه رندر خودکار
Automatic Render Button
دکمه رندر خودکار
Automatic Render Button
مشخصات پرواز
Flight Characteristics
معرفی
Introduction
ایجاد یک مجموعه چسبنده
Creating a Sticky Collective
مقاله خرد در اسکریپت خصوصیات
Stub in the Characteristics Script
ایجاد آسانسور - قسمت 1
Creating Lift - Part 1
تراز خودکار - قسمت 1
Auto Leveling - Part 1
مشخصات پرواز
Flight Characteristics
معرفی
Introduction
تئوری لیفت
Theory of Lift
تئوری لیفت
Theory of Lift
ایجاد یک مجموعه چسبنده
Creating a Sticky Collective
مقاله خرد در اسکریپت خصوصیات
Stub in the Characteristics Script
ایجاد آسانسور - قسمت 1
Creating Lift - Part 1
ایجاد آسانسور - قسمت 2
Creating Lift - Part 2
ایجاد آسانسور - قسمت 2
Creating Lift - Part 2
ایجاد گشتاور دم روتور
Creating Tail Rotor Torque
ایجاد گشتاور دم روتور
Creating Tail Rotor Torque
ایجاد نیروی گشتاور چرخه ای
Creating Cyclic Torque Force
ایجاد نیروی گشتاور چرخه ای
Creating Cyclic Torque Force
تراز خودکار - قسمت 1
Auto Leveling - Part 1
تراز خودکار - قسمت 2
Auto Leveling - Part 2
تراز خودکار - قسمت 2
Auto Leveling - Part 2
اضافه کردن نیروی چرخه ای
Adding Cyclic Force
اضافه کردن نیروی چرخه ای
Adding Cyclic Force
ساخت دوربین هلیکوپتر
Building the Helicopter Camera
خرد در اسکریپت ها
Stub In the Scripts
دوربین اصلی دنبال کنید
Basic Follow Camera
ساخت دوربین هلیکوپتر
Building the Helicopter Camera
معرفی
Introduction
خرد در اسکریپت ها
Stub In the Scripts
دوربین اصلی دنبال کنید
Basic Follow Camera
بسته شدن!
Wrap Up!
بسته شدن!
Wrap Up!
ساخت دوربین هلی بهتر
Building a Better Heli Camera
معرفی
Introduction
Stubbing در اسکریپت
Stubbing in the Script
ایجاد کلاس دوربین پایه
Creating a Base Camera Class
دنبال کردن در یک محدوده
Following within a Range
چرخش در محدوده و سرعت
Rotating within a Range and Speed
ساخت دوربین هلی بهتر
Building a Better Heli Camera
معرفی
Introduction
Stubbing در اسکریپت
Stubbing in the Script
ایجاد کلاس دوربین پایه
Creating a Base Camera Class
دنبال کردن در یک محدوده
Following within a Range
چرخش در محدوده و سرعت
Rotating within a Range and Speed
تجسم محدوده حداقل/حداکثر
Visualizing the Min/Max Range
تجسم محدوده حداقل/حداکثر
Visualizing the Min/Max Range
ارتفاع زمین
Ground Height
ارتفاع زمین
Ground Height
ایجاد یک کنترلر دوربین
Creating a Camera Controller
معرفی
Introduction
ایجاد یک کنترلر دوربین
Creating a Camera Controller
معرفی
Introduction
Stubbing در اسکریپت
Stubbing in the Script
Stubbing در اسکریپت
Stubbing in the Script
افزودن به ورودی های ما
Adding to our Inputs
افزودن به ورودی های ما
Adding to our Inputs
تعویض دوربین
Camera Switching
تعویض دوربین
Camera Switching
ایجاد دوربین کابین خلبان
Creating the Cockpit Camera
ایجاد دوربین کابین خلبان
Creating the Cockpit Camera
پولیش سیستم دوربین
Camera System Polish
پولیش سیستم دوربین
Camera System Polish
Arcade Heli Physics - به روز رسانی تنظیمات
Arcade Heli Physics - Updating the Setup
معرفی
Introduction
به روز رسانی تنظیمات منوی هلیکوپتر
Updating the Helicopter Menu Setup
اضافه کردن اسکریپت ویژگی های Arcade
Adding the Arcade Characteristics Script
نتیجه
Conclusion
Arcade Heli Physics - به روز رسانی تنظیمات
Arcade Heli Physics - Updating the Setup
معرفی
Introduction
به روز رسانی تنظیمات منوی هلیکوپتر
Updating the Helicopter Menu Setup
راه اندازی Huey - اجزای اساسی
Setting up the Huey - Basic Components
راه اندازی Huey - اجزای اساسی
Setting up the Huey - Basic Components
راه اندازی Huey - Colliders
Setting up the Huey - Colliders
راه اندازی Huey - Colliders
Setting up the Huey - Colliders
اضافه کردن اسکریپت ویژگی های Arcade
Adding the Arcade Characteristics Script
نتیجه
Conclusion
Arcade Heli Physics - ایجاد ویژگی ها
Arcade Heli Physics - Creating the Characteristics
معرفی
Introduction
بررسی فیزیک و مدل های جدید!
Physics Review and New Models!
نتیجه
Conclusion
Arcade Heli Physics - ایجاد ویژگی ها
Arcade Heli Physics - Creating the Characteristics
معرفی
Introduction
بررسی فیزیک و مدل های جدید!
Physics Review and New Models!
مدیریت بالابر هلیکوپتر
Handling the Helicopter Lift
مدیریت بالابر هلیکوپتر
Handling the Helicopter Lift
مدیریت چرخه هلیکوپتر
Handling the Helicopter Cyclic
مدیریت چرخه هلیکوپتر
Handling the Helicopter Cyclic
دست زدن به پدال هلیکوپتر
Handling the Helicopter Pedal
دست زدن به پدال هلیکوپتر
Handling the Helicopter Pedal
بانکداری
Banking
بانکداری
Banking
نتیجه
Conclusion
Arcade Heli Physics - ایجاد دوربین Top Down
Arcade Heli Physics - Creating a Top Down Camera
معرفی
Introduction
راه اندازی دوربین جدید
Setting up the new Camera
موقعیت یابی دوربین
Positioning the Camera
نتیجه
Conclusion
Arcade Heli Physics - ایجاد دوربین Top Down
Arcade Heli Physics - Creating a Top Down Camera
معرفی
Introduction
راه اندازی دوربین جدید
Setting up the new Camera
خرد در اسکریپت ها
Stub in the Scripts
خرد در اسکریپت ها
Stub in the Scripts
موقعیت یابی دوربین
Positioning the Camera
اضافه کردن لید به دوربین
Adding a Lead to the Camera
اضافه کردن لید به دوربین
Adding a Lead to the Camera
صاف کردن حرکت دوربین
Smoothing the Camera Motion
صاف کردن حرکت دوربین
Smoothing the Camera Motion
نتیجه
Conclusion
Arcade Heli Weapons - Weapons System
Arcade Heli Weapons - Weapons System
معرفی
Introduction
طراحی سیستم
Designing the System
اضافه کردن مقداری صدای سلاح
Adding some Weapon Audio
نتیجه
Conclusion
Arcade Heli Weapons - Weapons System
Arcade Heli Weapons - Weapons System
معرفی
Introduction
طراحی سیستم
Designing the System
Stubbing در سیستم هسته ای سلاح
Stubbing in the Core Weapons System
Stubbing در سیستم هسته ای سلاح
Stubbing in the Core Weapons System
کدنویسی اسکریپت اصلی سلاح
Coding the Base Weapon Script
کدنویسی اسکریپت اصلی سلاح
Coding the Base Weapon Script
کدگذاری کنترلر سلاح
Coding the Weapon Controller
کدگذاری کنترلر سلاح
Coding the Weapon Controller
افزودن به ورودی ها
Adding to the Inputs
افزودن به ورودی ها
Adding to the Inputs
ایجاد یک پرتابه
Creating a Projectile
ایجاد یک پرتابه
Creating a Projectile
فیلمنامه نویسی پرتابه
Scripting the Projectile
فیلمنامه نویسی پرتابه
Scripting the Projectile
ایجاد یک نوع سلاح
Creating a Weapon Type
ایجاد یک نوع سلاح
Creating a Weapon Type
اضافه کردن مقداری صدای سلاح
Adding some Weapon Audio
نمایش نظرات