آموزش مجسمه سازی نیم تنه واقعی در ZBrush

Sculpting a Realistic Bust in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از ZBrush یک نیم تنه واقعی انسان بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5 R3. در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از ZBrush یک نیم تنه واقعی انسان بسازیم. ما این کاراکتر را به طور کامل در ZBrush ایجاد خواهیم کرد، بنابراین با استفاده از ZSpheres برای ایجاد مش پایه برای سر و بالاتنه شروع خواهیم کرد. از آنجا، ما فرآیند تغییر شکل و جزییات ویژگی های صورت را طی خواهیم کرد و در این کار، تاکید ویژه ای بر موضوعات مهمی مانند تناسب مناسب صورت، درک اهمیت و عملکرد عضلات کلیدی صورت، درک اثرات آن خواهیم داشت. پیری در چهره انسان، و اطمینان از اینکه همه این مفاهیم مهم را در شخصیت نهایی خود گنجانده ایم. ما همچنین از ابزارها و تکنیک های مختلفی در ZBrush برای ایجاد چندین لباس برای شخصیت خود استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5 R3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی نیم تنه واقعی در ZBrush Sculpting a Realistic Bust in ZBrush

  • ایجاد یک مش پایه ZSphere برای سر Creating a ZSphere Base Mesh for the Head

  • شکل دادن به مش پایه سر Shaping the Base Mesh of the Head

  • ایجاد حلقه های لبه برای چشم، بینی و دهان Creating Edge Loops for the Eyes, Nose, and Mouth

  • تغییر شکل حلقه‌های لبه‌ای که به تازگی اضافه شده‌اند Reshaping Newly-added Edge Loops

  • انسداد در اشکال بینی و دهان Blocking in the Nose and Mouth Shapes

  • با شکل خشن بینی ادامه دهید Continuing with the Rough Shape of the Nose

  • افزودن چین های نازولبیال به صورت Adding Nasolabial Folds to the Face

  • پالایش چین های نازولبیال Refining the Nasolabial Folds

  • اضافه کردن جزئیات ناهموار به ناحیه دهان Adding Rough Detail to the Mouth Area

  • اصلاح فرم بینی و سوراخ های بینی Refining the Shape of the Nose and Nostrils

  • افزودن چشم ها به شخصیت ما Adding the Eyes to Our Character

  • اصلاح فرم پلک ها Refining the Shape of the Eyelids

  • حجم دادن به گونه ها و ابروها Adding Volume to the Cheeks and Brows

  • اکسترود کردن اشکال برای گوش Extruding the Shapes for the Ears

  • اضافه کردن پالایش خشن به گوش Adding Rough Refinement to the Ears

  • افزودن پالایش سطح متوسط ​​به گوش Adding Medium-level Refinement to the Ears

  • نهایی کردن گوش ها Finalizing the Ears

  • اضافه کردن کیسه زیر چشم Adding Bags Under the Eyes

  • شکل دادن به Jowls از شخصیت Shaping the Jowls of the Character

  • افزودن وضوح سطح متوسط ​​به ناحیه دهان Adding Medium-level Resolution to the Mouth Area

  • ساخت یقه برای پیراهن شخصیت Building the Collar for the Character's Shirt

  • ساخت مش پایه برای کت کت و شلوار Building the Base Mesh for the Suit Jacket

  • اضافه کردن برگردان به کت کت و شلوار Adding the Lapels to the Suit Jacket

  • افزودن جزئیات سطح متوسط ​​به ناحیه گردن Adding Medium-level Detail to the Neck Area

  • افزودن خطوط اصلی چین و چروک به صورت Adding Major Wrinkle Lines to the Face

  • اضافه کردن جزئیات سطح متوسط ​​در اطراف چشم Adding Medium-level Details Around the Eyes

  • تقسیم سر و نیم تنه به زیرابزارهای مجزا Splitting the Head and Torso into Separate Subtools

  • افزودن جزئیات سطح بالاتر به چشم ها و پلک ها Adding Higher-level Details to the Eyes and Eyelids

  • معرفی چین و چروک در ناحیه پیشانی Introducing Wrinkles into the Forehead Area

  • مجسمه سازی خطوط اصلی چین و چروک در گردن Sculpting the Major Wrinkle Lines into the Neck

  • افزودن جزئیات سطح بالاتر به نواحی دهان و چانه Adding Higher-level Details to the Mouth and Chin Areas

  • افزودن چین و چروک های ظریف به صورت و گردن Adding Fine-detail Wrinkles to the Face and Neck

  • جزئیات لب های شخصیت ما Detailing the Lips of Our Character

  • مجسمه سازی ابروها Sculpting the Eyebrows

  • افزودن مدل موی شانه شده به شخصیت ما Adding a Combed Hairstyle to Our Character

  • مجسمه سازی و شکل دادن به گره برای کراوات Sculpting and Shaping the Knot for a Necktie

  • ایجاد قسمت آویزان کراوات Creating the Hanging Portion of the Necktie

  • مجسمه سازی جزئیات نهایی در لباس شخصیت ما Sculpting Final Details into Our Character's Clothing

  • اضافه کردن عدم تقارن به جزئیات صورت Adding Asymmetry to the Facial Details

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی نیم تنه واقعی در ZBrush
جزییات دوره
6h 8m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.