چه در حال راهاندازی برند لباس خود هستید یا همیشه میخواستید پیراهنی برای شرکت پوشاک مورد علاقهتان طراحی کنید، این شانس شماست که برای مشتری رویایی خود پیراهنی طراحی کنید! شما یاد خواهید گرفت که برند انتخابی خود (یا خودتان) را از طریق تحقیق و طراحی تعریف کنید و طرحی ایجاد کنید که آن را با استفاده از تایپوگرافی و تصویر نشان دهد، سپس همه آن را برای چاپ آماده خواهیم کرد!
آنچه خواهید آموخت
در این کلاس، دانشآموز نقش فریلنسر را ایفا میکند، زیرا ما جنبههای مهم طراحی و فرآیند پیشتولید را پوشش میدهیم، که عبارتند از:
آنچه خواهید ساخت
شما یک تی شرت برای برند انتخابی خود طراحی خواهید کرد. در طول مسیر، کار خود را در Skillshare Classroom برای بازخورد از همتایان به اشتراک خواهید گذاشت.
______________
طرح کلی کلاس
یک تی شرت برای برند مورد علاقه خود طراحی کنید
با نام تجاری خود آشنا شوید
اولین قدم این است که برندی را انتخاب کنید که می خواهید برای آن تی شرت بسازید. من تعدادی از برترین برندهای تی شرت را در لیست لیست کرده ام تا در صورتی که قبلاً یکی از آنها را در ذهن ندارید بررسی و تحقیق کنید.
تحقیق در مورد برند را شروع کنید. نگاهی به فصل های گذشته آنها بیندازید.
بپرس:
اگر برای برند خود طراحی میکنید.
بپرس:
برندی که انتخاب میکنید همچنین تعیین میکند که آیا باید همه کارتان را روی رایانه انجام دهید تا تمیز باشد یا اینکه طرح شما با دست کشیده شده و ظاهر ناقصتری دارد.
کلاژی از طرحهای پیراهن گذشته از برند خود ایجاد کنید و مضامین آنها را با چند جمله یا گلوله مشخص کنید. به این فکر کنید که طراحی شما چگونه با شخصیت برند مطابقت دارد.
برای در نظر گرفتن فونتها و نمونههای رنگی، تابلوی خلق و خوی دانشآموز را بررسی کنید:
طراحی گرافیک شما
یک پیراهن خوب را میتوان به سه عنصر کلیدی تقسیم کرد.
ببینید که برند شما چه چیزی را نشان می دهد، چه چیزی را در مورد زندگی دوست دارید یا می خواهید چه چیزی را در جهان بیشتر ببینید، خواه موج سواری، عشق شما به گربه ها، عکس های سیاه و سفید قدیمی از نیویورک و گروه ها، یا اگر شما فقط می خواهید شوخ طبعی بیشتری روی پیراهن ها ببینید، سعی کنید آن را از طریق برند خود به اشتراک بگذارید.
شروع به نوشتن مفاهیم خود و ترسیم آنها کنید. قبل از شروع طراحی، مطمئن شوید که فهرستی از تمام مواردی که باید در طراحی خود به کار ببرید.
طرحهای خود را قبل از تصمیمگیری در مورد آخرین طرح تی شرت خود به اشتراک میگذارد:
رسیدن به تصویر اولیه شما
شروع به پیشرفت در طراحی خود کنید. چه با تایپوگرافی یا تصویر شروع کنید، مطمئن شوید که به طرح خود پایبند هستید و پیشرفت خود را آپلود می کنید. مگر اینکه دقیقاً بدانید که به دنبال چه چیزی هستید، چند روش تایپوگرافی مختلف را نشان دهید و تنوع رنگ های مختلف را نیز امتحان کنید.
طراحی نهایی برای چاپگرها
با استفاده از الگوهای ارائه شده، باید طرح نهایی خود را بر روی یک رندر پیراهن قرار دهید و یک بسته فنی کامل ایجاد کنید (دستورالعملهای کامل در قسمت ).
بسته فناوری دانشجویی برای چاپ آماده است
ماکت طراحی خود را نهایی کنید - تی شرت باید دقیقاً ظاهر و احساسی را که می خواهید در این مرحله آماده بپوشید داشته باشد.
پروژه دانشجویی برای بازخورد آماده است.
منابع اضافی
درس PDF واحد 1 را از اینجا دانلود کنید.
- یک مقاله واقعاً عمیق در مورد مارک های لباس خیابانی و نمادهای تی شرت.
- این یک منبع عالی برای پیدا کردن یک نام تجاری با شخصیت خوب برای طراحی است.
- خنده دار
- اگر نام تجاری خود را با یک بازار خاص راه اندازی می کنید، خواندن این مطلب برای شما جالب خواهد بود
درس PDF واحد 2 را از اینجا دانلود کنید.
- Frenden مجموعهای عالی از براشها را برای فتوشاپ ایجاد کرد
- وبلاگی عالی درباره تصویرگران و کارتون ها
- بچههای فوقالعاده را تماشا کنید که چیزهای شگفتانگیزی میکشند
- یکی از بهترین و آموزنده ترین وبلاگ ها در مورد فرآیند خلاقیت
فلش کارت ها! - بررسی سریع همه چیزهایی که هنگام طراحی باید در نظر داشته باشید
درس PDF واحد 3 را از اینجا دانلود کنید.
- تعداد زیادی بارگیری و آموزش
- حتی اگر پوستر هستند، نمونههای خوبی از نحوه کارکرد نوع و تصویر با یکدیگر نشان میدهند.
- با آنچه در حال حاضر «در» و جدید از شرکتهای پوشاک است آشنا شوید. و Hypebeast - جدیدترین نسخههای منتشر شده از بهترین شرکتهای پوشاک.
درس PDF واحد 4 را از اینجا دانلود کنید.
الگوهای پیراهن و بسته های فنی:
رندر پیراهن
T-Shirt Techpack (فایل Illustrator، برای باز کردن به Adobe Illustrator نیاز دارد)
منابع چاپ:
- راهنمای رسمی نیست، اما اگر کتاب ندارید، این باید کمک کند.
- راهنمای Adobe برای به دام انداختن قبل از ارسال به چاپگر.
- اطلاعاتی در مورد مزایای استفاده از پلاستیزول یا تخلیه برای چاپ پیراهنهای شما.
گرافیست
من یک تصویرگر و طراح گرافیک مستقر در بوستون هستم. طرح های من بازیگوش، هوشمندانه و جسورانه با تاکید زیادی بر طنز بصری و تایپوگرافی هستند.
پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه سیراکیوز، جایی که به طراحی گرافیک، کارگردانی هنری و بسته بندی علاقه مند شدم، به عنوان معاون مدیر هنری Saatchi Saatchi در نیویورک استخدام شدم. در تابستان 2010، من به عنوان طراح ارشد در Johnny Cupcakes Inc.
در حرفه کوتاه حرفه ای خود، طراحی و هدایت هنری را برای مشتریانی مانند نیویورک تایمز، AMC، Google، Jameson، City of ارائه دادم. لندن، لینکلن موتورز، AirBnB، Lululemon، Wendy's، Plymouth Gin و موارد دیگر.
نمایش نظرات