آموزش بخش 2 راهنمای اسکچاپ 2017 را به عنوان راهنمای مبتدیان تبدیل کنید

Sketchup Make 2017 a beginners guide part 2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس اصول اولیه "Sketchup Make 2017" را در مراحل ساده به شما آموزش می دهد. این برای هر کسی که می‌خواهد یک شی 3 بعدی ایجاد و تجسم کند مفید است.

اسکچاپ عمدتاً توسط معماران استفاده می‌شود، اما می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. مجازی باشد یا فیزیکی.

این کلاس فرض می‌کند که شما اولین کلاس این مجموعه را به‌عنوان پرایمر تماشا کرده‌اید، در صورتی که از این آدرس موجود نیست:

پس از آخرین کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه یک ساختمان ساده بسازید (خانه ای به سبک "مونوپولی")، که شامل یک سقف ساده می شود و یک مفهوم اسکچاپ به نام استنتاج را معرفی می کند. سپس نحوه استفاده از ابزار افست برای ایجاد ضخامت دیوار و نحوه علامت گذاری درها و پنجره ها را نشان خواهم داد. وقتی آن ویدیو کامل شد، سپس به بافت‌سازی و نحوه ایجاد (و ویرایش) بافت‌های خود خواهم پرداخت.

نسخه «ساخت» Sketchup برای دانلود و استفاده کاملاً رایگان است، و اگر می‌خواهید ویژگی‌های خاص‌تری مانند صادرات انیمیشن‌های ساده را داشته باشید، می‌توانید برای نسخه کامل که «Pro» نام دارد، پرداخت کنید. اگرچه عملکرد "Make" برای اکثر مردم به طور کلی کافی است.

نرم افزار را می توان به صورت رایگان از  

دانلود کرد

توجه: هر ویدیو دارای یک فایل Sketchup مرتبط با آن است که می توانید آن را دانلود کنید تا ببینید من چه کار کردم.

1. یک سوله خیالی باغ بکشید و آن را بافت دهید! اندازه گیری های خود را انجام دهید.

2. تصمیم بگیرید که چه بافت هایی را می خواهید اعمال کنید و در کجا، در ایجاد بافت/بافت های خود تلاش کنید.

3. یک زاویه دوربین تنظیم کنید. یک استایل به صحنه اعمال کنید

4. یک گرافیک دو بعدی صحنه

صادر کنید

5. تصویر خود را در قسمت پروژه های کلاس این کلاس آپلود کنید!

6. یک بررسی از کلاس بگذارید و روی من را دنبال کنید تا یاد بگیرید که بعداً چه چیزی ایجاد خواهم کرد!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 7 سبک و ایجاد صحنه 7 Styles and Creating Scenes

  • 8 صادرات تصاویر و انیمیشن ها 8 Exporting Images and Animations

  • 2 پایه ساختمان ویرایش شده را رسم کنید 2 Draw the building base edited

  • 1 معرفی کلاس 1 Class Introduction

  • 5 استفاده از استنتاج برای ایجاد در و پنجره 5 Using inference to create Doors and Windows

  • 3 انتهای شیروانی را بکشید 3 Draw the gable ends

  • 6 اعمال و ایجاد بافت 6 Applying and creating Textures

  • 4 استنباط و ترسیم سقف 4 Inference and drawing the roof

درس ها Lessons

  • 3 انتهای شیروانی را بکشید 3 Draw the gable ends

  • 6 اعمال و ایجاد بافت 6 Applying and creating Textures

  • 7 سبک و ایجاد صحنه 7 Styles and Creating Scenes

  • 1 معرفی کلاس 1 Class Introduction

  • 2 پایه ساختمان ویرایش شده را رسم کنید 2 Draw the building base edited

  • 5 استفاده از استنتاج برای ایجاد در و پنجره 5 Using inference to create Doors and Windows

  • 4 استنباط و ترسیم سقف 4 Inference and drawing the roof

  • 8 صادرات تصاویر و انیمیشن ها 8 Exporting Images and Animations

نمایش نظرات

آموزش بخش 2 راهنمای اسکچاپ 2017 را به عنوان راهنمای مبتدیان تبدیل کنید
جزییات دوره
1h 7m
8
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
280
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matthew Abbott Matthew Abbott

معلم همه چیز گرافیک کامپیوتری

سلام، نام من متیو است و در 15 سال گذشته در یکی از برترین دانشگاه های هنر بریتانیا در زمینه طراحی داخلی، معماری، مد و منسوجات، همه چیزها را به دانش آموزان در سطوح مختلف گرافیک کامپیوتری آموزش داده ام.

در کنار تدریس، در طول این مدت، من یک کسب و کار مستقل را نیز در زمینه تجسم های معماری اداره کرده ام. من تصاویری تولید کرده ام که مجوز برنامه ریزی را برای بسیاری از توسعه دهندگان ملک و معماران در منطقه محلی من تضمین کرده است.

من به طور مرتب از نرم افزارهایی مانند Sketchup، Cinema 4D، Blender و Vectorworks در کنار برخی از نرم افزارهای خاص مد به نام "Clo" استفاده می کنم (این برادر بزرگ "طراحان شگفت انگیز" است!). من همچنین تجربه تدریس گسترده ای با Adobe Photoshop، Illustrator و InDesign دارم. و با این برنامه ها است که قصد دارم در این وب سایت کلاس ایجاد کنم...