آموزش استفاده از شبکه های سایه در مایا 2011

Utilizing Shading Networks in Maya 2011

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، بسیاری از راه‌های استفاده از شبکه‌های سایه‌انداز را در مایا بررسی خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011. در این سری از درس‌ها، ما بسیاری از راه‌های استفاده از شبکه‌های سایه‌انداز را در مایا بررسی خواهیم کرد. شبکه های سایه بان را می توان در بسیاری از جنبه های مختلف مایا از جمله ایجاد متریال و بافت، نورپردازی، جلوه های ویژه و ریگ کردن استفاده کرد. از آنجا که این شبکه ها به طور گسترده در سراسر مایا استفاده می شوند، این یکی از جنبه های برنامه است که تقریباً همه هنرمندان مایا باید با آن آشنا باشند. این دوره به بررسی موضوعاتی مانند استفاده از گره های رندر مختلف برای ایجاد افکت های پیچیده متریال و بافت، ساخت شبکه های سایه برای شبیه سازی افکت های جوی، استفاده از شبکه های سایه برای اهداف نورپردازی و بسیاری از موضوعات دیگر می پردازد که به شما امکان می دهد به یک مایا قوی تر و کارآمدتر تبدیل شوید. هنرمند نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از شبکه های سایه در مایا Utilizing Shading Networks in Maya

  • آشنایی با انواع بافت دو بعدی و سه بعدی در مایا Understanding 2D and 3D Texture Types in Maya

  • ایجاد بافت به عنوان پیش بینی Creating Textures as Projections

  • استفاده از اشیاء مرجع بافت در مایا Utilizing Texture Reference Objects in Maya

  • ایجاد Bump Maps در مایا Creating Bump Maps in Maya

  • کار با Displacement Maps در مایا Working with Displacement Maps in Maya

  • استفاده از نقشه های شفافیت در مایا Using Transparency Maps in Maya

  • رفع خطاهای رایج بازتاب و شکست در مایا Fixing Common Reflection and Refraction Errors in Maya

  • کار با بافت های لایه ای در مایا Working with Layered Textures in Maya

  • آشنایی با سایه بان های لایه ای در مایا Understanding Layered Shaders in Maya

  • ایجاد شبکه های سایه دو طرفه Creating Double-sided Shading Networks

  • ایجاد سایه بان های حجمی در مایا Creating Volumetric Shaders in Maya

  • ایجاد شبکه هایی برای خودکارسازی انیمیشن Creating Networks for Automating Animation

نمایش نظرات

آموزش استفاده از شبکه های سایه در مایا 2011
جزییات دوره
1h 43m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.