آموزش تجزیه و تحلیل شی گرا، طراحی و برنامه نویسی با UML

Object Oriented Analysis, Design & Programming with UML

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یادگیری تجزیه و تحلیل، طراحی و برنامه نویسی OO با استفاده از UML در C++، جاوا و سی شارپ درک و استفاده از UML با فرآیند توسعه نرم افزار خود درک اینکه تجزیه و تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شی گرا چیست درک نحوه تجزیه و تحلیل یک مسئله با استفاده از تجزیه و تحلیل شی گرا پیاده سازی طراحی OO در جاوا، C++ & C# پیش نیازها: دانش اولیه هر زبان برنامه نویسی درک اولیه مفاهیم رایج C مانند اشاره گرها، توابع، آرایه ها، ماکروها و غیره (فقط برای برنامه نویسان C++)

دوره برنامه نویسی طراحی شی گرا، یک دوره آموزشی منحصر به فرد است که به دانش آموزان می آموزد که چگونه از تکنیک های شی گرا برای ساخت نرم افزار استفاده کنند. دوره با جمع آوری الزامات شروع می شود و با اجرا پایان می یابد. در این فرآیند، نحوه تجزیه و تحلیل و طراحی کلاس‌ها، روابط آن‌ها با یکدیگر را به منظور ساختن مدلی از حوزه مشکل یاد خواهید گرفت. شما همچنین از نمودارهای UML رایج در طول این فرآیند استفاده خواهید کرد، مانند نمودارهای مورد استفاده، کلاس، سایر نمودارهای فعالیت. نمودارها از طریق یک ابزار رایگان ایجاد خواهند شد.

تاکید زیادی بر موارد استفاده برای ثبت و مدیریت نیازمندی‌ها شده است. آن‌ها متعاقباً برای اجرای مفاهیم OO استفاده می‌شوند که یک طرح قابل استفاده مجدد از سیستم تولید می‌کنند که با تغییرات سازگار است. در نهایت، طراحی به صورت برنامه‌نویسی شده در سه زبان برنامه‌نویسی مختلف - جاوا، سی شارپ C++ اجرا شده است. در طول پیاده سازی، با مفاهیم شی گرا مانند Abstraction، Encapsulation، Hierarchy، Polymorphism، Interface و غیره آشنا خواهید شد. همه این مفاهیم با مثال هایی در هر سه زبان توضیح داده شده اند.

در نهایت، تمام مفاهیم مهم در یک بازی متنی به نام Reckless Driver اعمال می شوند. در نتیجه، شما کل فرآیند تحلیل شی گرا، برنامه نویسی طراحی را درک کرده اید و می توانید این مفاهیم را در نرم افزار خود پیاده سازی کنید.



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نصب Eclipse برای جاوا Installation of Eclipse for Java

  • نصب ویژوال استودیو برای سی شارپ و سی پلاس پلاس Installation of Visual Studio for C# & C++

  • نصب برای پلتفرم های دیگر Installation For Other Platforms

  • مواد و کد منبع دوره Course Material & Source Code

معرفی Introduction

مبانی Basics

  • پیچیدگی نرم افزار Software Complexity

  • تجزیه الگوریتم Algorithm Decomposition

  • تجزیه شی گرا Object Oriented Decomposition

  • ویژگی های شی Object Characteristics

مبانی Basics

تجزیه و تحلیل شی گرا Object Oriented Analysis

  • مقدمه UML UML Introduction

  • مشاهده مدل View Model

  • مفاهیم مدل شی Object Model Concepts

  • تجزیه و تحلیل شی گرا با موارد استفاده Object Oriented Analysis with Use Cases

  • از شرح مورد استفاده کنید Use Case Description

  • از نمودار موردی استفاده کنید Use Case Diagram

  • از روابط موردی استفاده کنید Use Case Relationships

  • از Case Relationship در StarUML استفاده کنید Use Case Relationships in StarUML

  • دستورالعمل برای موارد استفاده Guidelines for Use Cases

  • نمودار فعالیت Activity Diagram

  • نمودار فعالیت در StarUML Activity Diagram in StarUML

  • ادغام Merge

  • چنگال و پیوستن Fork & Join

  • شناگران Swimlanes

تجزیه و تحلیل شی گرا Object Oriented Analysis

طراحی و برنامه نویسی شی گرا Object Oriented Design & Programming

  • مقدمه ای بر کلاس ها و نمودار کلاس Introduction to Classes & Class Diagram

  • نمودار کلاس در StarUML Class Diagram in StarUML

  • انتزاع - مفهوم - برداشت Abstraction

  • انتزاع در جاوا Abstraction in Java

  • انتزاع در سی شارپ Abstraction in C#

  • انتزاع در C++ Abstraction in C++

  • کپسوله سازی Encapsulation

  • کپسوله سازی در جاوا - قسمت اول Encapsulation in Java - Part I

  • کپسوله سازی در جاوا - قسمت دوم Encapsulation in Java - Part II

  • کپسوله سازی در سی شارپ - قسمت اول Encapsulation in C# - Part I

  • کپسوله سازی در سی شارپ - قسمت دوم Encapsulation in C# - Part II

  • کپسوله سازی در C++ - قسمت اول Encapsulation in C++ - Part I

  • کپسوله سازی در C++ - قسمت دوم Encapsulation in C++ - Part II

  • نمودار کلاس بازبینی شد Class Diagram Revisited

  • وراثت Inheritance

  • وراثت در جاوا Inheritance in Java

  • وراثت در سی شارپ Inheritance in C#

  • وراثت در C++ Inheritance in C++

  • مهار Containment

  • تجمیع و انجمن Aggregation & Association

  • وابستگی Dependency

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • چند شکلی در جاوا Polymorphism in Java

  • چند شکلی در سی شارپ Polymorphism in C#

  • چند شکلی در C++ Polymorphism in C++

  • کلاس چکیده Abstract Class

  • رابط Interface

طراحی و برنامه نویسی شی گرا Object Oriented Design & Programming

اجرای بی پروا درایور Reckless Driver Implementation

  • مروری بر طراحی Overview of Design

  • پیاده سازی کلاس GameObject در جاوا GameObject Class Implementation in Java

  • پیاده سازی TrafficCar Class در جاوا TrafficCar Class Implementation in Java

  • پیاده سازی کلاس SideObject در جاوا SideObject Class Implementation in Java

  • پیاده سازی Player Class در جاوا Player Class Implementation in Java

  • پیاده سازی کلاس GameManager در جاوا GameManager Class Implementation in Java

  • پیاده سازی کلاس GameObject در سی شارپ GameObject Class Implementation in C#

  • پیاده سازی TrafficCar Class در سی شارپ TrafficCar Class Implementation in C#

  • پیاده سازی کلاس SideObject در سی شارپ SideObject Class Implementation in C#

  • پیاده سازی Player Class در سی شارپ Player Class Implementation in C#

  • پیاده سازی کلاس GameManager در سی شارپ GameManager Class Implementation in C#

  • پیاده سازی کلاس GameObject در C++ GameObject Class Implementation in C++

  • پیاده سازی TrafficCar Class در C++ TrafficCar Class Implementation in C++

  • پیاده سازی کلاس SideObject در C++ SideObject Class Implementation in C++

  • پیاده سازی کلاس Player در C++ Player Class Implementation in C++

  • پیاده سازی کلاس GameManager در C++ GameManager Class Implementation in C++

اجرای بی پروا درایور Reckless Driver Implementation

نمودارهای تعامل Interaction Diagrams

  • نمودار ارتباطات - قسمت اول Communication Diagram - Part I

  • نمودار ارتباطات - قسمت دوم Communication Diagram - Part II

  • نمودار ارتباطات - قسمت سوم Communication Diagram - Part III

  • نمودار ارتباطات - قسمت چهارم Communication Diagram - Part IV

  • نمودار توالی - قسمت اول Sequence Diagram - Part I

  • نمودار توالی - قسمت دوم Sequence Diagram - Part II

  • نمودار توالی - قسمت سوم Sequence Diagram - Part III

  • نمودار توالی - قسمت چهارم Sequence Diagram - Part IV

  • بحث کلاس صحنه Scene Class Discussion

  • پیاده سازی کلاس صحنه در جاوا - قسمت اول Scene Class Implementation in Java - Part I

  • پیاده سازی کلاس صحنه در جاوا - قسمت دوم Scene Class Implementation in Java - Part II

  • پیاده سازی رفتار برخورد در جاوا - قسمت اول Collision Behavior Implementation in Java - Part I

  • پیاده سازی رفتار برخورد در جاوا - قسمت دوم Collision Behavior Implementation in Java - Part II

  • اجرای کلاس صحنه در سی شارپ - قسمت اول Scene Class Implementation in C# - Part I

  • اجرای کلاس صحنه در سی شارپ - قسمت دوم Scene Class Implementation in C#- Part II

  • پیاده سازی رفتار برخورد در سی شارپ - قسمت اول Collision Behavior Implementation in C# - Part I

  • پیاده سازی رفتار برخورد در سی شارپ - قسمت دوم Collision Behavior Implementation in C# - Part II

  • اجرای کلاس صحنه در C++ - قسمت اول Scene Class Implementation in C++ - Part I

  • اجرای کلاس صحنه در C++ - قسمت دوم Scene Class Implementation in C++- Part II

  • پیاده سازی رفتار برخورد در C++ - قسمت اول Collision Behavior Implementation in C++ - Part I

  • پیاده سازی رفتار برخورد در C++ - قسمت دوم Collision Behavior Implementation in C++ - Part II

نمودارهای تعامل Interaction Diagrams

نمودار وضعیت ماشین State Machine Diagram

  • فایل های نمودار ماشین حالت State Machine Diagram Files

  • پاکسازی کد - جاوا Code Cleanup - Java

  • پاکسازی کد - C# Code Cleanup - C#

  • پاکسازی کد - C++ Code Cleanup - C++

  • تغییرات حالت در جاوا State Changes in Java

  • تغییرات حالت در سی شارپ State Changes in C#

  • تغییرات حالت در C++ State Changes in C++

  • نمودار ماشین حالت - I State Machine Diagram - I

  • نمودار ماشین حالت - II State Machine Diagram - II

  • نمودار ماشین حالت - III State Machine Diagram - III

  • ایالات بازیکن در جاوا Player States in Java

  • Powerup Healthkit در جاوا Healthkit Powerup in Java

  • رفتارهای حالت در جاوا State Behaviors in Java

  • پاور آپ های بیشتر در جاوا More Powerups in Java

  • ایالات بازیکن در سی شارپ Player States in C#

  • Powerup Healthkit در سی شارپ Healthkit Powerup in C#

  • رفتارهای حالت در سی شارپ State Behaviors in C#

  • پاور آپ های بیشتر در سی شارپ More Powerups in C#

  • ایالات بازیکن در C++ Player States in C++

  • Powerup Healthkit در C++ Healthkit Powerup in C++

  • رفتارهای حالت در C++ State Behaviors in C++

  • Powerup های بیشتر در C++ More Powerups in C++

  • نمودار ماشین حالت - IV State Machine Diagram - IV

  • نمودار ماشین حالت - V State Machine Diagram - V

نمودار وضعیت ماشین State Machine Diagram

Refactoring Refactoring

  • بهبودهای طراحی Design Improvements

  • Powerup Factory در جاوا Powerup Factory in Java

  • SideObject Factory در جاوا SideObject Factory in Java

  • Powerup Factory در سی شارپ Powerup Factory in C#

  • SideObject Factory در سی شارپ SideObject Factory in C#

  • Powerup Factory در C++ Powerup Factory in C++

  • SideObject Factory در C++ SideObject Factory in C++

Refactoring Refactoring

نمودارهای UML بیشتر More UML Diagrams

  • نمودار بسته - I Package Diagram - I

  • نمودار بسته - II Package Diagram - II

  • نمودار مؤلفه - I Component Diagram - I

  • نمودار مؤلفه - II Component Diagram - II

  • نمودار مؤلفه - III Component Diagram - III

  • نمودار استقرار - I Deployment Diagram - I

  • نمودار استقرار - II Deployment Diagram - II

  • سخنرانی جایزه BONUS LECTURE

نمودارهای UML بیشتر More UML Diagrams

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش تجزیه و تحلیل شی گرا، طراحی و برنامه نویسی با UML
جزییات دوره
10.5 hours
126
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
6,854
- از 5
دارد
دارد
دارد
Umar Lone
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Umar Lone Umar Lone

مربی ، توسعه دهنده و بنیانگذار مهندس Poash TechnologiesCivil که خواست خود را در توسعه نرم افزار یافت. هرگز به عنوان مهندس عمران کار نکرده ، در اولین فرصت پرش کرده و از 15 سال پیش تدریس C ++ و Visual C ++ را شروع کردم. در حال حاضر ، متخصصان نرم افزار را در شرکت های مختلف نرم افزاری در فن آوری های مختلف مانند Modern C ++ ، Advanced C ++ ، STL ، Design Patterns ، Android ، Unity ، Linux و ... آموزش می دهد. بسیار علاقه مند به تدریس است و بیش از 20،000 متخصص نرم افزار را در حرفه تدریس آموزش داده است بیش از 17 سال طول می کشد. یک گیمر مشتاق ، در حال حاضر تلاش خود را برای توسعه بازی در Unity & Unreal انجام می دهد. چند برنامه اندرویدی به اعتبار خود دارد ، از جمله یکی در Design Patterns. تنها چیزی که او بیش از C ++ دوست دارد ، C ++ مدرن است.