آموزش ایجاد زمین های واقعی با استفاده از اکوسیستم ها در Vue

Creating Realistic Terrains Using EcoSystems in Vue

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Vue، در مورد ساخت یک صحنه معمولی با پردازنده فشرده در Vue و در عین حال حفظ منابع خود یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Vue 10xStream، Photoshop CS5. در این آموزش Vue، ما در مورد ساختن یک صحنه به طور معمول پردازشگر فشرده در Vue و در عین حال حفظ منابع خودمان یاد خواهیم گرفت. در طول این درس‌ها، ما ایجاد یک صحنه سنگین EcoSystem را پوشش می‌دهیم، در حالی که به طور همزمان برای مدیریت منابع خود با حذف روش‌های سنگین منابع و در عین حال غیر ضروری و تمرکز بر ساخت یک صحنه زیبا و در عین حال پایدار EcoSystem Heavy تلاش می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Vue 10xStream، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد زمین های واقعی با استفاده از اکوسیستم ها در Vue Creating Realistic Terrains Using EcoSystems in Vue

  • سلسله مراتب صحنه Scene Hierarchy

  • ساخت صحنه Building the Scene

  • کاوش در انواع مختلف زمین Exploring Different Terrain Types

  • بررسی اجمالی مواد Overview of Materials

  • بررسی انواع مختلف اکوسیستم ها Exploring Different Types of Ecosystems

  • مروری بر شیوه های کارآمد نقاشی Overviewing Efficient Painting Practices

  • کنار هم آوردن عناصر مختلف Bringing the Different Elements Together

  • به حداکثر رساندن تنظیمات رندر ما Maximizing Our Render Settings

  • پس پردازش و نتایج نهایی Post Processing and Final Results

نمایش نظرات

آموزش ایجاد زمین های واقعی با استفاده از اکوسیستم ها در Vue
جزییات دوره
1h 31m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Scott McEwan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott McEwan Scott McEwan

Scott McEwan یک گرافیست منتشر شده و برنده جایزه است. او سابقه بسیار قوی در هنرهای سنتی دارد ، از 5 سالگی توسط یک هنرمند سنتی منتشر می شود. او همیشه علاقه زیادی به همه چیز "هنر" داشته است. وی همچنین از اوایل دهه 1980 تقریباً در هر محیط هنری در آنجا کار کرده است ، از طرح های ساده (اخیراً شرکت در یک کلاس پیشرفته هنر مداد) ، روغن و بوم ، و حتی عکاسی. وی ، بعنوان بخشی از مسئولیت خود در سالهای گذشته به عنوان مدیر مرکز تزئینات ، در دوره های مختلف طراحی داخلی ، همراه با "روانشناسی رنگ" توسط موسسه رنگ واگنر شرکت کرد. هنر گرافیک دیجیتال او کاملاً خودآموخته است ، که او کشف کرد در سال 2004 با "کشف" 3D از طریق برنامه های رایگان مانند Daz Studio ، Blender و Wings علاقه زیادی به آن داشته است. او همیشه با کار خود به عنوان یک هنرمند گرافیک سعی کرده است سابقه هنرهای سنتی و رسانه های خود را "مخلوط" کند. اسکات همچنین سابقه فعالیت در نیروی دریایی ایالات متحده را دارد و در داخل چندین زیردریایی حمله سریع هسته ای به عنوان یک تکنسین نگهداری پیشرفته برای مجموعه حملات شناور سونار خدمت می کند. در نیروی دریایی ، در زمینه پیشرفته الکترونیک میکرو و فناوری رایانه به او آموزش داده شد و در آن مهارت داشت. او معتقد است که سختگیری و آموزش زندگی در یک زیردریایی نیروی دریایی ایالات متحده ، توجه وی را به جزئیات در هنرهای گرافیکی اش افزوده است. کارهای قبلی و همچنین در صنعت ساخت و ساز نیز به توانایی وی در ایجاد مدلهای سه بعدی دقیق و باورنکردنی افزوده است. وی در حال حاضر به عنوان رئیس بخش طراحی گرافیک و انیماتور اصلی یک شرکت تبلیغاتی چندرسانه ای مشغول به کار است.