آموزش یادگیری MARI

Learning MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Foundry's MARI یک بسته نقاشی با بافت بسیار قدرتمند است که در هر گوشه صنعت گرافیک رایانه مورد استفاده قرار می گیرد. دقیقاً مانند فتوشاپ ، MARI ابزارهای زیادی دارد که به دستکاری عکس کمک می کند. با این حال ، عملکرد اصلی آن در فضای نقاشی سه بعدی است که مورد توجه این آموزش های نقاشی بافت است. با مجموعه ای از برس و ابزارهای غیر مخرب ، MARI نه تنها از نقاشی مدل واقعی تقلید می کند ، بلکه از آن پیشی می گیرد. با استفاده از MARI ، هنرمندان می توانند در هر برهه از زمان ظاهر نهایی دارایی خود را تغییر دهند.

این دوره اعضا را از طریق جزئیات این ابزار جلوه های بصری ضروری راهنمایی می کند. نویسنده Mikey Rogers ، هنرمند CG که در زمینه های جالب توجه نایک ، گوگل و سونی کار کرده است ، از واردات مدل اولیه و راه اندازی صحنه گرفته تا ایجاد و صادرات کانال و لایه را پوشش می دهد. او همچنین به ایجاد سایه زنی در داخل MARI اشاره می کند ، که به شما امکان می دهد کارهای خود را در یک محیط دقیق فیزیکی با استفاده از چراغ های HDR مشاهده کنید. این دوره با یک سری پروژه ها که جریان کار در دنیای واقعی را برای نقاشی بافت های مختلف چوب و سنگ نشان می دهد ، بسته می شود.
موضوعات شامل:
  • تنظیم حافظه پنهان و سایر تنظیمات MARI برای بهترین عملکرد
  • کار با لایه های تعدیل و رویه
  • استفاده و سفارشی سازی برس های پیش فرض MARI
  • تغییر شکل و تاب دادن بافر رنگ
  • استفاده از حالتهای مختلف طرح ریزی
  • پوشاندن پویا
  • ساختن بافت کاشی پذیر
  • تغییر نقشه نقشه های پراکنده
  • نقاشی چوب و سنگ
  • صادرات کانالها
  • ذخیره و وارد کردن بایگانی های MARI

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. راه اندازی اولیه و بررسی دارایی 1. Initial Setup and Asset Review

  • تنظیم حافظه پنهان و تنظیمات برای بهترین عملکرد Setting the cache and adjusting settings for best performance

  • بررسی اجمالی مرجع Reference overview

  • دور چشم انداز Tumbling around the viewport

  • لایه ها ، کانال ها و سایه بان ها و چگونگی تأثیر آن بر ظاهر Layers, channels, and shaders and how they affect the look

  • لایه های تنظیم و لایه های رویه ای Adjustment layers and procedural layers

2. برس ، رنگ ، مدیر تصویر و طرح ریزی 2. Brushes, Colors, Image Manager, and Projecting

  • برس های پیش فرض و ویرایشگر Brush Default brushes and Brush Editor

  • با استفاده از ابزار Paint Through و ابزار پاک کن Using the Paint Through tool and Eraser tool

  • ابزار تبدیل ، Slerp و Warp Transform, Slerp and Warp tools

  • پاک کردن حالت و شیب نقاشی Clear Painting mode and gradients

3. تنظیمات Paint Buffer و Projection 3. The Paint Buffer and Projection Settings

  • پخت خودکار و پاک کردن در مقابل پخت دستی و پاک دستی Auto bake and clear vs. manual bake and manual clear

  • با استفاده از حالت های مختلف طرح ریزی Using different projection modes

  • پوشش پویا Dynamic masking

4- تکنیک های عملی: نقاشی سطل های چوبی 4. Techniques in Practice: Painting Wood Buckets

  • ساختن یک بافت کاشی کاری شده Making a tileable texture

  • استفاده از ابزارهای انتخاب برای جداسازی و نقاشی هندسه Using Selection tools to isolate and paint geometry

  • تکرار نقشه های پراکنده برای نقشه های پشتیبانی دقیق Repurposing diffuse maps for detailed supporting maps

  • جزئیات نقاشی با نقاب زدن و لایه بندی Painting detailing with masking and layering

  • ایجاد اثر نشت با نقشه های پشتیبانی خود Creating the effect of leaking with your supporting maps

  • کپی سریع و چسباندن سریع Quick copy and quick paste

  • اولین سایه بان ما (سایه بان لایه ای + aiStandard) Setting up our first shader (layered shader + aiStandard)

5- تکنیک های تمرین: نقاشی سنگ 5. Techniques in Practice: Painting Stones

  • نقاشی یک بافت سنگی پراکنده اصلی با کاشی UV Painting a basic diffuse stone texture with UV tiliing

  • ساخت کانال های پشتیبانی برای سایه بان سنگی ما Building supporting channels for our stone shader

  • با استفاده از ابزار Paint Through برای اضافه کردن جزئیات خزه به سنگ Using the Paint Through tool to add mossy details to the stone

  • "لبه" کردن سنگها برای ایجاد احساس لبه های خراشیده و خراشیده شده "Edging" the stones to create a feeling of scraped, scratched edges

  • تنظیم دقیق سایه بان Fine-tuning the shader

6. تکنیک های در عمل: نقاشی یک ساختار چوب 6. Techniques in Practice: Painting a Wood Structure

  • با استفاده از فیلترها و ماسک ها ، لایه لایه روی چوب را به بالای چوب بچسبانید Layering paint on top of wood using filters and masks

  • استفاده از روشهای عملی برای ایجاد نقشه پخش طناب Using procedurals to create a rope diffuse map

  • ایجاد نقشه های پشتیبانی چوب Creating the painted wood supporting maps

  • تنظیم دقیق سایه بان سازه چوبی Fine-tuning the shader of the wooden structure

7. تکنیک های در عمل: نقاشی یک سقف کاشی چوبی 7. Techniques in Practice: Painting a Wood-Tiled Roof

  • استفاده از کاشی اشعه ماوراء بنفش برای انتشار بافت چوب پراکنده Using UV tiling to propagate a diffuse wood texture

  • ساخت کانال های پشتیبانی از سایه بان ما Building supporting channels for our roof shader

  • ایجاد انسداد محیط بر روی یک مدل برای ماسک کردن در آهک Generating ambient occlusion on a model to mask in grime

  • تنظیم دقیق سایه بان سقف Fine-tuning the roof shader

8- نهایی و ارائه پروژه MARI 8. Finalizing and Delivering a MARI Project

  • با استفاده از مات RGB Using RGB mattes

  • کانال های صادر کننده Exporting channels

  • ذخیره کردن بایگانی های MARI Saving out MARI archives

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری MARI
جزییات دوره
4h 31m
38
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
23,606
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Mikey Rogers
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mikey Rogers Mikey Rogers

مایکل ("Mikey") راجرز یک هنرمند مستقل گرافیک رایانه است. مایکی بیش از پنج سال در صنایع جلوه های تصویری ، تبلیغات ، واقعیت مجازی ، انیمیشن ، فیلم و بازی بازی کرده است. وی تجربه گسترده ای در زمینه نورپردازی و جستجوی توسعه برای تبلیغات دارد اما در زمینه نقاشی بافت برای فیلم های ویژه تخصص دارد. میکی بیش از یک دهه به عنوان یک متخصص IT مشغول به کار شد تا سال 2007 ، زمانی که در برنامه Visual Effects در کالج هنر و طراحی ساوانا ثبت نام کرد. وی در سال 2010 با لیسانس هنرهای زیبا از SCAD فارغ التحصیل شد و در همان سال ، اولین کار خود را به عنوان یک هنرمند CG بدست آورد. در اوایل میکی به هنرهای نمایشی علاقه مند شد ، که منجر به بازیگری در نمایش های مدرسه از مدرسه از طریق دبیرستان شد. حتی اگر بازیگری زندگی خود را از بزرگسالی تا بزرگسالی دامن زد ، اما به همه فن آوری هم اشتیاق داشت. بنابراین ، وقتی نوبت به انتخاب شغلی فرا رسید ، او جلوه های بصری مناسب و مناسب پیدا کرد. سریع به جلو بروید تا به امروز ، جایی که او با خوشحالی در کنار استعدادهای شگفت انگیز در استودیوهایی مانند Method ، Mill ، MPC ، Digital Domain ، Framestore ، Blur ، Psyop ، Rhythm & Hues ، Buck و بسیاری دیگر کار کرده است. که همه او را به سمت Lynda.com سوق داده است ، جایی که او از به اشتراک گذاشتن دانش خود با یک گروه قدرتمند از زبان آموزان هیجان زده است!