آموزش Blender to Unreal Engine 5

Blender to Unreal Engine 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: راهنمای کامل برای یادگیری نحوه ایجاد دارایی های بازی AAA در Blender و سپس صادرات به Unreal Engine 5 • دنبال کردن یک راهنمای کامل در مورد ایجاد یک آسیاب بادی قرون وسطایی • استفاده از Blender و درک رابط و میانبرهای آن • مدل سازی سه بعدی از سطح مبتدی تا تکنیک ها توسط حرفه ای ها در سراسر جهان در بسیاری از شرکت های برتر بازی استفاده می شود •کشف اصول اولیه ساخت و ساز، وزن و انیمیشن • متحرک سازی یک چرخ آب قرون وسطایی دقیق از نظر ساختاری • متحرک سازی بازوهای آسیاب بادی قرون وسطی •ایجاد تابلوهای فلزی برای ساختمان ها با استفاده از SVG و یادگیری نحوه متحرک سازی آن برای شبیه سازی اثر باد •راهنمای کامل Unreal Engine 5 (UE5) •یادگیری نحوه وارد کردن موفقیت آمیز مدل ها و استفاده از مواد در UE5 •حل موثر مشکل در Blender •یک دوره آموزشی در مقدمه دوره (الف) اصول Blender، (b) ) مواد و بافت، و (ج) درزها، نوک تیز و اشعه ماوراء بنفش •آموزش نحوه استفاده از HDRI به عنوان پس زمینه مدل سه بعدی برای نمونه کارها •حفظ و بهینه سازی زیبایی شناسی اروپای قرون وسطایی •علامت گذاری درزها، نوک تیزها و تثبیت موارد عادی •صاف کردن و آماده سازی مش برای بافت • افزودن مواد با استفاده از سیستم گره بلندر • تغییر شکل مش و استفاده از Booleans • آموزش نحوه برش حلقه در بلندر • رفع Ngon ها در Blender 2.9 • راهنمای کامل در مورد علامت گذاری درزها و وضوح بافت • راهنمای کامل نقشه برداری UV: نقشه برداری UV و باز کردن بسته بندی UV شما مدل •ایجاد مجموعه ای از اشیاء و مش ها با استفاده از یک سیستم سلسله مراتبی •آموزش نحوه استفاده از رندر برای بهبود کیفیت ارائه برای محیط سه بعدی شما در هر دو چرخه Blender و Eevee • ارائه یک آسیاب بادی قرون وسطایی و پایه مدل آن به سطح بالایی پیش نیازها: •داشتن کامپیوتر (میکروسافت، لینوکس یا مک) • تبلت گرافیکی به شدت توصیه می شود اما لازم نیست • داشتن Blender (رایگان موجود است) • تشنگی برای یادگیری و هیجان در مورد مدل سازی سه بعدی • دانلود تمام منابع دوره از جمله کتاب راهنمای دوره، 22 مرجع و 100 نقشه بافت 2k و 4k.

شرح دوره



آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه یک آسیاب بادی را که یادآور دوران قرون وسطی است، الگوبرداری کنید و با وارد کردن آن به یک موتور بازی، زندگی را به آن فانتزی بدمید؟


حالا، اگر به شما بگویم که دوره ای دارم که دقیقاً آن را در Udemy انجام دهم، چه می شود؟



«Blender to Unreal Engine 5» شاهد ایجاد یک دارایی پیچیده قرون وسطایی است که به دانش مکانیکی پر از زندگی از طریق انیمیشن سه بعدی نیاز دارد.



این دوره به شما امکان دسترسی به بیش از 21 ساعت هنر سه بعدی را می دهد.


در 107 درس، نحوه ساخت یک آسیاب بادی و آسیاب آبی پیچیده قرون وسطایی را بیاموزید.



در این دوره آموزشی با تمام تکنیک هایی که حرفه ای ها استفاده می کنند و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. ادغام Unreal Engine نیز بخش مرکزی اهداف آموزشی این دوره خواهد بود.



با خواندن توضیحات این دوره متوجه خواهید شد:


- آنچه می خواهید در مورد مدل سازی سه بعدی بیاموزید؛

- آنچه می خواهید از طریق «Blender to Unreal Engine 5» دریافت کنید، و؛

- چگونه این دوره مهارت های سه بعدی شما را به سطح بعدی می برد.




مدل سازی



این دوره مسیر کامل شما از مفهومی به موتور بازی خواهد بود، به روشی که قبلاً انجام نداده‌ایم.

تمرکز مدلسازی سه بعدی ما بر ایجاد اجزای فرعی واقعی و کاملاً کاربردی برای آسیاب بادی ما خواهد بود. این شامل مجموعه پیچیده ای از تکیه گاه های چوبی، بالکن ها، پله ها، چرخ آب، و بازوهای آسیاب بادی است.

ما از منحنی ها برای ایجاد نوع خاصی از تکیه گاه چوبی و همچنین دستگیره های درب آسیاب بادی قرون وسطایی خود استفاده خواهیم کرد. اگرچه نگاه کردن به منحنی ها بخشی جدایی ناپذیر از این دوره نیست، اما برای مدل سازی سه بعدی مهم است و این یکی دیگر از ویژگی های موجود در Blender است.

نزدیک به پایان دوره، شما پایگاهی را برای مدل آسیاب بادی قرون وسطایی ما ایجاد خواهید کرد تا برای یک عکس نمونه کار ایده آل بنشینید.

بافت و مواد



در مجموع، «Blender to Unreal Engine 5» به شما امکان یادگیری فشرده را در یک مکان می دهد و به شما امکان دسترسی به بیش از 100 نقشه بافت 2k و 4k را می دهد. این دوره همچنین به شما اصول ساخت مواد خود را با استفاده از این بافت ها آموزش می دهد.


هر بسته بافتی نیز نسخه Unreal Engine 5 (UE5) مخصوص به خود را دارد که این بخش ارزشمندی از دوره است. یکی از بزرگترین نکات برجسته دوره «Blender to Unreal Engine 5» شامل وارد کردن بافت ها و یادگیری نحوه استفاده کامل از آنها در UE5 است.



«Blender to Unreal Engine 5» همه چیز را در مورد گاما، رنگ، اشباع و برخی از گره‌های Blender جهان به شما می‌آموزد.




انیمیشن



ما روی ساختن همه جلوه‌های حرکتی فوق واقعی کار خواهیم کرد زیرا انیمیشن بخشی جدایی‌ناپذیر از این دوره آموزشی «Blender to Unreal Engine 5» است.


می‌آموزید که چگونه از فریم‌های کلیدی برای کلید زدن انیمیشن‌های مختلف در قسمت‌هایی که می‌خواهیم متحرک کنیم استفاده کنید. اینها شامل چرخ آبی آسیاب بادی قرون وسطایی ما، بازوهای آسیاب بادی و علامت آسیاب بادی ما خواهد بود.


به‌عنوان بخشی از فرآیند ریگ کردن، یاد می‌گیرید که چگونه قسمت‌های مختلف را روی استخوان‌ها وزن کنید تا واقع‌گرایی را به انیمیشن خود اضافه کنید.


در نهایت، با استفاده از ورق دوپ و سیستم انیمیشن داخلی Blender، می‌توانید یک آسیاب بادی کاملاً کارآمد را به هر موتور بازی انتخابی خود، از جمله Unity، در صورت تمایل صادر کنید.




رندر نورپردازی



با پیوستن به «Blender to Unreal Engine 5»، همچنین می‌آموزید که چگونه از طریق یک سیستم HDRI برای نورپردازی، زیبایی‌شناسی صحنه خود را کنترل کنید.


برای آشنایی کامل با نورپردازی صحنه‌های سه‌بعدی، ما همچنین تمام عملکردهای نورپردازی داخلی Blender را پوشش خواهیم داد.


ما همچنین برای هر سایت چندرسانه ای که بخواهید مدل تکمیل شده خود را در آن آپلود کنید، یک رندر نمونه کار ایجاد خواهیم کرد. وقتی می گویم این مدل نه تنها حرفه ای به نظر می رسد، به من اعتماد کنید، بلکه در میان هزاران مدل دیگر ظاهر می شود.


«Blender to Unreal Engine 5» راهنمای کاملی برای استفاده از Eevee برای نورپردازی، رندر، سایه‌ها، نوردهی و مدیریت رنگ است.

رندر در رندر Blender's Cycles نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت. ما همچنین به انسداد محیط و بلوم در Eevee و Cycles نگاه خواهیم کرد و به شما امکان می‌دهد رندر Blender را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

اگر فکر می‌کردید مسافرخانه قرون وسطایی خوب است، این آسیاب بادی قرون وسطایی شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی دارایی‌های AAA می‌برد.



Unreal Engine 5: ادغام موتور بازی



ما به بررسی موتور کاملا جدید Unreal 5 اپیک خواهیم پرداخت. اگر موفق به دانلود آن نشدید و همچنان با UE4 کار می کنید نگران نباشید زیرا هر آنچه در این بخش یاد خواهید گرفت می تواند در هر دو مورد استفاده قرار گیرد.


از طریق «Blender to Unreal Engine 5» همه چیز را از وارد کردن انیمیشن ها از Blender گرفته تا درست کار کردن آنها در UE5 یاد خواهید گرفت. از طریق این دوره، اصول اولیه زنده کردن دارایی بازی خود را که در زمان واقعی ارائه شده است، خواهید آموخت.


ما به نحوه وارد کردن و استفاده از بافت‌های ایجاد شده به‌طور خاص برای Unreal Engine و استفاده از آنها برای ایجاد مواد برای دارایی بازی آسیاب بادی قرون وسطایی خود نگاه خواهیم کرد. «Blender to Unreal Engine 5» همچنین مقدمه ای برای نحوه تنظیم فایل ها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.



منابع دوره رایگان



بسته منبع دوره «Blender to Unreal Engine 5» بیش از 100 نقشه بافت 2k و 4k با نسخه‌های UE5 هر فایل.

بهترین ابزار ناوبری دوره برای «Blender to Unreal Engine 5» شامل خواهد شد. کتاب راهنمای دوره، کنترل را به شما باز می‌گرداند و می‌توانید فرآیند یادگیری خود را به طور کامل مطابق با نیازها و خواسته‌های خود به طور یکپارچه ساده کنید.




به این دوره بپیوندید و بخشی از یک سفر مدلسازی سه بعدی با بیش از 21 ساعت یادگیری باشید.


معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی‌توانید این دوره را کنار بگذارید!



هنوز مطمئن نیستید؟ سپس، اجازه دهید به شما بگویم که چه چیزی در مورد این دوره منحصر به فرد است:



- مدل سازی سه بعدی از سطح مبتدی تا تکنیک های مورد استفاده حرفه ای ها در سراسر جهان در بسیاری از شرکت های برتر بازی؛

- متحرک سازی یک چرخ آب قرون وسطایی دقیق از نظر ساختاری؛

- متحرک سازی بازوهای آسیاب بادی قرون وسطایی؛

- ایجاد علائم فلزی برای ساختمان ها با استفاده از SVG؛

- یادگیری نحوه استفاده از نور HDRI؛

- دستورات کلیدی انیمیشن ها در طول فرآیند یادگیری؛

- - دسترسی به 3 دوره در یک دوره، از جمله دروس کامل در مورد (الف) اصول مخلوط کن، (ب) مواد و بافت، و (ج) درزها، تیزها و اشعه ماوراء بنفش.


بیایید فانتزی قرون وسطایی خود را از یک آسیاب بادی بازسازی کنیم و خودمان را در کنار یک آب آرام در غروب خورشید تصور کنیم.

چه فرار مجازی عالی در این زمان های چالش برانگیز...


تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!


نیل – 3D Tudor


سرفصل ها و درس ها

معرفی دوره Blender to Unreal Engine 5 Course Introduction Blender to Unreal Engine 5

  • معرفی Blender به Unreal Engine 5 Introduction Blender to Unreal Engine 5

  • درست کردن اصول اولیه Getting the Basics Right

کار با مراجع Working With References

  • کار با مراجع Working with References

ایجاد جعبه خاکستری آسیاب بادی Creating The Windmill Grey box

  • راه اندازی Windmill Greybox Starting the Windmill Greybox

  • Sems & Sharps چیست؟ What are Seams & Sharps

  • مراقب باشید با اکسترود Being Careful with Extrude

  • ابعاد و زمینه سازی Greybox ما Dimensions and Grounding our Greybox

  • اتمام جعبه خاکستری Finishing the Grey box

مقدمه ای بر گره ها و مواد Introduction To Nodes & Materials

  • اهمیت بازنشانی تبدیل ها The Importance of Resetting Transformations

  • کار با بافت ها و گره ها Working with Textures & Nodes

  • ایجاد اولین متریال ما Creating our First Material

ایجاد اصول اولیه برج آسیاب بادی Creating The Windmill Tower Basics

  • کار با Booleans Working with Booleans

  • منجمد شدن هواپیماهای دو بعدی Solidifying 2D Planes

  • روشی خلاقانه برای ایجاد تکیه گاه های چوبی A Creative Way to Create Wooden Supports

  • کار با تبدیل های مختلف Working with Different Transforms

  • ایجاد اتصالات چوبی واقعی Creating Realistic Wood Joints

  • ایجاد UV های منحصر به فرد به روش آسان Creating Unique UVs the Easy Way

ایجاد جزئیات برج آسیاب بادی Creating The Windmill Tower Details

  • HDRI & The Eevee Renderer HDRI & The Eevee Renderer

  • کار با سنگ Working with Stone

  • تغییر سایه بان ها در بلندر Altering Shaders in Blender

  • ایجاد ویندوز و پروجکشن UVs Creating Windows & Projecting UVs

  • ایجاد سرب و پانل Lead & Pane Creation

  • استفاده از Glass در ویندوز ما Applying Glass to our Windows

مدل سازی سه بعدی بازوهای آسیاب بادی 3D Modelling The Windmill Arms

  • برنامه ریزی سلاح های آسیاب بادی Planning out the Windmill Arms

  • قرار دادن پایه های بازو Laying out the Arm Struts

  • آماده سازی سلاح آسیاب بادی برای مواد Windmill Arms Prep for Materials

کار با پارچه و پیوندها Working With Cloth & Links

  • کار با پارچه و ویرایش متناسب Working with Cloth & Proportional Editing

  • توروس شگفت انگیز The Amazing Torus

  • ایجاد مش بادبان پارچه ای واقعی Creating Realistic Cloth Sail Mesh

  • ایجاد حفره ها و پیوندها Creating Holes and Links

  • کار با آینه ها Working with Mirrors

مهندسی The Wind Mill Turner Engineering The Windmill Turner

  • مهندسی مکانیزم چرخش Engineering the Turning Mechanism

  • چه چیزی از نظر ساختاری صدا است What is Structurally Sound

  • به نظر می رسد مجتمع آزمایشی Testing Complex Seems

  • اتمام بازوهای آسیاب بادی Finishing the Windmill Arms

ایجاد اولین سقف ما Creating Our First Roof

  • راه اندازی سقف اصلی Starting the Main Roof

  • ایجاد تکیه گاه های شیب دار چوبی Creating the Wooden Sloping Supports

  • اضافه کردن مصالح به سقف اصلی Adding Materials to the Main Roof

  • رئالیسم با کاشی های سقفی Realism with Roof Tiles

کار بر روی پشتیبانی های واقعی Working on Realistic Supports

  • تعداد زیادی پشتیبانی مورد نیاز است Lots of Supports Needed

  • رفع مشکلات مش در طول راه Fixing Mesh Issues along the Way

  • تکمیل مش پشتیبانی کوچک اصلی Finishing the Main Small Support Mesh

  • سقف اصلی را تمام کنید Finish the Main Roof

ایجاد سقف کوچک Creating The Small Roof

  • بررسی چگونگی ایجاد چیزی Taking Stock of How to Create Something

  • کار روی سقف کوچکتر ما Working on our Smaller Roof

  • اتمام سقف کوچک ما Finishing our Small Roof

کار با SVG Working With SVG’s

  • پالایش Greybox Refining the Greybox

  • کار کردن با SVG ها Working the SVGs

  • تبدیل منحنی ها به مش Converting Curves to Mesh

  • اتمام علامت Finishing the Sign

  • ایجاد پیوندهای علامت Creating the Sign Links

کار با Booleans Working With Booleans

  • جو قرون وسطی با چوب Medieval Atmosphere with Wood

  • ایجاد مکان درب اصلی Creating the Main Door Placeholder

  • ایجاد طاقچه درب Creating a Door Alcove

ایجاد پسوند پنجره کوچک Creating The Small Window Extension

  • سرعت بخشیدن به گردش کار ما Speeding up our Workflow

  • ایجاد پسوند پنجره کوچک Creating the Small Window Extension

بوکس خاکستری راهرو بزرگ Grey boxing The Large Walkway

  • کار کردن محل پیاده‌روی ما Working out our Walkway Placement

  • اتمام پسوند پنجره Finishing the Window Extension

  • کار با مش های پیچیده Working with Complex Meshes

  • پشتیبانی واقع بینانه برای برنامه افزودنی ما Realistic Support for our Extension

  • افزایش کارایی در مدل سازی Increasing Efficiency in Modelling

ایجاد راهرو اصلی Creating The Main Walkway

  • نحوه استفاده از Edge Length How to use Edge Length

  • افزایش پیچیدگی Increasing the Complexity

  • با استفاده از مقیاس جزیره متوسط Using Average Island Scale

  • ایجاد بالکن Creating the Balcony

  • ایجاد تکیه گاه های بالکن Creating the Balcony Supports

  • راه های آسان برای رفع مشکلات مش Easy Ways to Fix Mesh Problems

مدل سازی چرخ آب Modelling The Waterwheel

  • شروع ساخت چرخ آب ما Starting our Water Wheel Build

  • آینده نگری با درز Forward Thinking with Seams

  • ایجاد پیچ ​​و مهره های ساده Creating Simple Bolts

  • اتمام چرخ بیرونی Finishing the Outside Wheel

چرخش آب و دهانه سنگ Waterwheel Turner & Stone opening

  • ایجاد ستون مرکزی Creating the Central Pillar

  • ایجاد دهانه سنگ Creating the Stone Opening

نحوه ایجاد آرک How To Create Arches

  • نحوه ایجاد پشتیبان های قوس دار How to Create Arched Supports

  • تکمیل تکیه گاه های بالکن Finishing the Balcony Supports

ایجاد پایه پلکان اصلی Creating The Main Staircase Base

  • راه اندازی رمپ اصلی Starting the Main Ramp

  • ایجاد پایگاه Creating the Base

  • کار با آرایه ها Working with Arrays

مدل سازی درب ها و دستگیره ها Modelling The Doors & Handles

  • ایجاد درب به روش آسان Creating Doors the Easy Way

  • ایجاد درب طاقدار سنگی Creating the Stone Arched Door

  • دستگیره از Curves Handles from Curves

  • اتمام دستگیره های در Finishing the Door Handles

راه پله اصلی نیاز به پشتیبانی دارد Main Staircase Needs Supports

  • ساخت یک سیستم پشتیبانی پیچیده Building a Complex Support System

  • ایجاد پست های پشتیبانی Creating the Supporting Posts

  • ایجاد بالکن، پل زدن همه با هم Creating the Balcony, Bridging it all Together

  • تنظیم دقیق نقشه های UV Fine Tuning the UV Maps

  • اتمام درزهای رمپ اصلی Finishing the Main Ramps Seams

  • پایان دادن به سمت آسیاب بادی Finishing the Side of the Windmill

مدلسازی پنجره خلیج پیچیده Modelling The Complex Bay Window

  • شروع ساخت پنجره خلیج Starting the Bay Window Build

  • بسیاری از مسائل شیشه ای Lots of Glass Issues

  • کار بر روی قاب پنجره خلیج Working on the Bay Window Frame

  • بالا و پایین پنجره خلیج ما Top and Bottom of our Bay Window

  • تکمیل ساخت آسیاب بادی Completing the Windmill Build

ایجاد پایگاه آسیاب بادی Creating The Windmill Base

  • ایجاد یک پایگاه برای آسیاب بادی ما Creating a Base for our Windmill

تنظیمات نمونه کارها Eevee & Cycles Portfolio Setups Eevee & Cycles

  • راه اندازی رندر نمونه کارها Setting up our Portfolio Render

  • Eevee & Cycles Rendering Eevee & Cycles Rendering

چیدمان دیوار جلوی آسیاب بادی Laying Out The Windmill Front Wall

  • قرار دادن جعبه خاکستری Bay Window Laying out the Bay Window Grey box

  • اجرای کف دیوار سنگی Applying the Stone Wall Bottom

  • تجزیه و تحلیل انتقادی ساختمان Critically Analysing our Build

انیمیشن های خوش آمدید در داخل بلندر Welcome Animations Within Blender

  • به انیمیشن خوش آمدید Welcome to Animation

  • گردش کار انیمیشن The Animation Workflow

  • وزن گیری استخوان ها و فریم های کلیدی Weighting Bones & Keyframes

  • راه اندازی انیمیشن های ما Setting up our Animations

Unreal Engine 5 وارد کردن و راه اندازی یک دارایی بازی Unreal Engine 5 Importing & Setup of a Game Asset

  • به Unreal Engine 5 خوش آمدید Welcome to Unreal Engine 5

  • ایجاد مواد در Unreal Engine 5 Creating Materials in Unreal Engine 5

  • استفاده از مواد و آزمایش Applying Materials & Testing

  • درس آخر: یک دارایی واقعی بازی Final Lesson: A Realistic Game Asset

نمایش نظرات

آموزش Blender to Unreal Engine 5
جزییات دوره
21 hours
107
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
3,507
4.8 از 5
ندارد
دارد
دارد
Neil Bettison
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Neil Bettison Neil Bettison

3D Tudor Freelance Artist & Tutor درباره من در سال 2019 ، نیل بتیسون به دلیل علاقه به مدل سازی سه بعدی ، که می خواست با دیگران به اشتراک بگذارد ، 3D Tudor را تأسیس کرد. او یک هنرمند حرفه ای و سازگار با محیط زیست است. نیل با بیش از 60،000 دانشجو یک مربی موفق Udemy است. دوره های وی با نمره بازبینی در 4.6 یا بالاتر از بالاترین امتیازات برای مدل سازی 3D در Udemy است. دوره های نیل با تعداد زیادی نکته و ترفند جدید برای هر زبان آموز ، در هر سطح مدل سازهای سه بعدی طراحی شده است. هر دوره متفاوت است ، با بیشتر موضوعات رایج شامل دارایی ها و ساختمان های بازی Tudor قرون وسطایی ، یا صحنه های علمی تخیلی و سلاح ها. سبک مربی نیل باعث می شود او بخاطر دستورالعمل های لحظه ای و راهنمایی های روشن ، برجسته شود. وی تنها مربی Udemy است که در طول دوره های خود از نکات زنده روی صفحه استفاده می کند و به زبان آموزان کمک می کند بدون نیاز به بازگشت و مرور مجدد میانبرهای قبلی ، آنها را دنبال کنند. این امر مبتدیان و میان آموزان مطلق را قادر می سازد تا در کنار یکدیگر بیاموزند ، هیچ چیزی آنها را عقب نمی اندازد و با سرعت های مختلف توسط هر دانش آموز انتخاب می شود.