آموزش مقدمه ای بر ریگینگ در مایا 2013

Introduction to Rigging in Maya 2013

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه آموزش، نگاهی مقدماتی به ابزارها و تکنیک های ریگ در مایا خواهیم داشت! ما با یادگیری اصول اولیه شروع می کنیم، که شامل همه چیز می شود، از نحوه ایجاد قراردادهای نامگذاری جامد گرفته تا نحوه کار با مفصل مایا و... در این مجموعه آموزش، نگاهی مقدماتی به ابزارها و تکنیک های ریگ در مایا خواهیم داشت! ما با یادگیری اصول اولیه شروع می کنیم، که شامل همه چیز می شود، از نحوه ایجاد قراردادهای نامگذاری جامد گرفته تا نحوه کار با ابزارهای دستگیره مشترک و IK مایا. سپس موضوعات پیچیده تری را پوشش خواهیم داد، مانند راه اندازی یک ریگ پیشرفته IK، استفاده از Node Editor برای ایجاد یک دکل چرخشی counter که حجم را حفظ می کند، همچنین تکنیک های وزن دهی پوست و موارد دیگر. همچنین خواهیم آموخت که چگونه رابط Maya را می توان برای کار سریعتر سفارشی کرد. در پایان آموزش، شما به اندازه کافی راحت خواهید بود که از ویژگی های مایا برای دستکاری دارایی های خود استفاده کنید! نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر ریگینگ در مایا 2013 Introduction to Rigging in Maya 2013

  • انتخاب قراردادهای نامگذاری جامد Choosing Solid Naming Conventions

  • ابتدایی ترین شکل تقلب The Most Basic Form of Rigging

  • چگونه یک Pivot را در مایا تغییر دهیم How to Modify a Pivot in Maya

  • ابزار مشترک The Joint Tool

  • نگاهی به ویژگی های مشترک مایا A Look at More of Maya's Joint Properties

  • محدود کردن چرخش مفاصل Limiting Joint Rotations

  • ایجاد یک Leg Rig با سلسله مراتب شکسته با کمک ابزار Disconnect Joint Tool مایا Creating a Broken-hierarchy Leg Rig with the Help of Maya's Disconnect Joint Tool

  • برداشتن مفاصل به صورت غیر مخرب Removing Joints Non-destructively

  • حل کننده هواپیمای چرخشی در مقابل حل کننده تک زنجیره ای The Rotate Plane Solver vs. the Single Chain Solver

  • حل کننده Spline IK The Spline IK Solver

  • افزودن کنترل‌ها به Spline IK Rig Adding Controls to Our Spline IK Rig

  • ترکیب بین IK و FK در مایا Blending Between IK and FK in Maya

  • مزایای کار با گروه ها در مایا The Benefits of Working with Groups in Maya

  • محدودیت نقطه The Point Constraint

  • استفاده از محدودیت شرق Utilizing the Orient Constraint

  • کار با محدودیت والدین Working with the Parent Constraint

  • محدودیت هدف The Aim Constraint

  • چگونه یک شیء کنترلی انیماتور پسند بسازیم How to Create an Animator-friendly Control Object

  • ایجاد ویژگی های سفارشی و استفاده از ویرایشگر اتصال Creating Custom Attributes and Utilizing the Connection Editor

  • استفاده از ویرایشگر Node Maya Utilizing Maya's Node Editor

  • درک ترتیب چرخش Understanding Rotation Order

  • ایجاد روابط کلیدی محوری Establishing Driven Key Relationships

  • تغییر شکل دهنده شبکه The Lattice Deformer

  • هندسه صحافی صاف Smooth Binding Geometry

  • تغییر موقعیت مفاصل پوستی بدون تأثیر بر تغییر شکل Repositioning Skinned Joints Without Affecting Deformations

  • ویرایش تغییر شکل های پوست صاف در مایا Editing Smooth Skin Deformations in Maya

  • صاف کردن وزنه ها به طور موثر با ابزار Weight Hammer مایا Smoothing Weights Effectively with Maya's Weight Hammer Tool

  • تحولات دوگانه Double Transformations

  • کار با اشیاء نفوذ Working with Influence Objects

  • آینه سازی وزن ها در مایا Mirroring Weights in Maya

  • کاوش در ابزار صحافی سفت و سخت مایا Exploring Maya's Rigid Binding Tool

  • تخصیص مجدد تأثیر با ابزار عضویت ویرایش و عضویت مجموعه رنگ مایا Reassigning Influence with Maya's Edit Membership and Paint Set Membership Tools

  • اصلاح تأثیرات بدون از بین بردن تغییر شکل یک سطح محدود صلب Modifying Influences Without Destroying the Deformations of a Rigid Bound Surface

  • صاف کردن تغییر شکل های صلب با فلکسورها Smoothing Rigid Deformations with Flexors

  • مبادله هندسه بعد از اینکه صحافی شد Swapping Geometry After It Has Been Bound

  • شکل‌گیری هندسه با تغییر شکل‌دهنده ترکیبی مایا Morphing Geometry with Maya's Blend Shape Deformer

  • تغییر ترتیب ورودی یک شی Modifying an Object's Input Order

  • ویرایش اشکال ترکیبی Editing Blend Shapes

  • سفارشی کردن رابط مایا برای کارآمدتر Customizing Maya's Interface to Work More Efficiently

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر ریگینگ در مایا 2013
جزییات دوره
4h 34m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.