دانلود بسته در اینجا موجود است:
'Blender Beginners Ultimate Stylized Scene 3D' به شما کمک می کند با ایجاد یک استراحتگاه هتل استوایی استوایی، بر جدیدترین و پیچیده ترین عملکردهای Blender تسلط پیدا کنید.
آنچه خواهید آموخت:
نمای کلی کلاس: در این کلاس، شما یک صحنه تفرجگاهی سه بعدی هتل با جزئیات طراحی شده ایجاد خواهید کرد، که یادآور سبکهای هنری Sims، Sim City، و City Skylines است. این صحنه شامل دستگاه های تهویه مطبوع، صندلی های عرشه، موانع پارکینگ، تیر چراغ ها، میله ها، شاخ و برگ های مختلف، سطل زباله و یک موتور سیکلت وسپا است. این دوره بیش از 24 ساعت محتوا ارائه می دهد و پوشش جامع همه موضوعات را تضمین می کند.
چرا باید در این کلاس شرکت کنید:
این کلاس برای چه کسانی است: این کلاس برای هنرمندان مبتدی تا متوسط مدلسازی سه بعدی که علاقهمند به مدلسازی محیط و هنرهای سبک شده هستند عالی است. هیچ دانش قبلی درباره Blender لازم نیست، اما آشنایی با مفاهیم اولیه سه بعدی می تواند مفید باشد.
مواد/منابع:
پروژه کلاس: یک استراحتگاه هتل استوایی شیک با تمام عناصر پوشش داده شده در کلاس ایجاد کنید. رندر نهایی خود را برای بازخورد و نمایش کارتان در گالری پروژه آپلود کنید.
نورپردازی: اهمیت نورپردازی در داستانگویی و تنظیم خلق و خو را درک کنید. درباره عملکردهای نورپردازی داخلی Blender و نحوه استفاده از رندرهای Cycles و Cycles X برای رندرهای با کیفیت بالا و مناسب برای نمونه کارهای حرفه ای بیاموزید.
بیایید محیط بازی سه بعدی آفتابی، سرگرم کننده و شیک بسازیم تا برای غواصی خود در دریا در تابستان امسال آماده شویم!
تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!
نیل
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات