آموزش حرکت از بلندر به مایا: یک گردش کار انیمیشن لایه ای را بیاموزید

دانلود Moving From Blender to Maya: Learn a Layered Animation Workflow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

از انیمیشن های لایه ای برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود، متحرک سازی کارآمدتر و ساخت انیمیشن های سه بعدی پیشرفته در مایا استفاده کنید.   

وقتی سر وید نیستات برای اولین بار انیمیشن سه بعدی را شروع کرد، مطمئن نبود از کجا شروع کند. اکنون تقریباً یک دهه از این صنعت می گذرد، سر وید در زمینه انیمیشن های سه بعدی به عنوان یک انیماتور مستقل، خالق محتوا و مربی حرفه ای ایجاد کرده است. او با بیش از 230 هزار مشترک یوتیوب و همکاری انیمیشن های سه بعدی با برندهایی مانند Adobe و LG، به هزاران انیماتور مشتاق و حرفه ای کمک کرده است تا جایگاه خود را در جهان در انیمیشن های سه بعدی پیدا کنند. اکنون، سر وید این مجموعه چهار کلاسی را به عنوان منبعی که آرزو داشت در هنگام یادگیری انیمیشن سه بعدی داشته باشد، ایجاد کرد. 

در این کلاس، Sir Wade به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از یک گردش کار انیمیشن لایه ای برای سرعت بخشیدن به روند انیمیشن سه بعدی خود استفاده کنید و کنترل بیشتری بر حرکت شخصیت داشته باشید. فرقی نمی‌کند سال‌ها از جریان کاری پوز به ژست استفاده می‌کنید و در مورد انیمیشن لایه‌ای کنجکاو هستید یا تجربه انیمیشن ندارید، سر وید به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از تکنیک‌های انیمیشن لایه‌ای یک انیمیشن کوتاه در مایا ایجاد کنید. 

با داشتن سر وید در کنار شما، این کار را انجام خواهید داد:

  • رابط مایا و برخی از قدرتمندترین ویژگی های آن را کاوش کنید
  • کشف تفاوت‌های بین یک سیستم لایه انیمیشن، یک گردش کار لایه‌ای و یک گردش کار حالت به ژست 
  • متحرک کردن یک غواصی پیچیده با استفاده از یک گردش کار انیمیشن لایه ای  
  • انیمیشن خود را با استفاده از یک جریان کاری مسدودکننده هندسه، اصلاح کنید  

بعلاوه، سر وید یک جزوه قابل دانلود پر از نکات و ترفندهایی برای شروع در مایا ایجاد کرد، از جمله برخی از کلیدهای میانبر مورد علاقه او، که می توانید در منابع کلاس بیابید. 

خواه در نرم افزار دیگری انیمیشن سازی کرده باشید و برای اولین بار می خواهید مایا را کاوش کنید یا به تازگی انیمیشن سازی را به صورت سه بعدی شروع کرده اید و می خواهید به جای ژست گرفتن از مزایای انیمیشن سازی در یک جریان کاری لایه ای بدانید، شما این کلاس را آماده استفاده از Maya برای پروژه های انیمیشن دیگر و با اطمینان خاطر می توانید با پوز به ژست و گردش کار لایه ای متحرک کنید. 

در حالی که برای شرکت در این کلاس نیازی به تجربه انیمیشن ندارید، کمی تجربه با نرم افزار انیمیشن سه بعدی مفید خواهد بود. برای متحرک سازی به یک کامپیوتر، مایا و یک شخصیت نیاز دارید. برای ادامه یادگیری در مورد انیمیشن سه بعدی، مسیر یادگیری کامل انیمیشن سه بعدی Sir Wade را بررسی کنید. 


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • شروع به کار Getting Started

  • مقدمه Introduction

  • متحرک سازی با استفاده از گردش کار لایه ای Animating Using a Layered Workflow

  • کار در Spline Working in Spline

  • متحرک سازی یک تلنگر Animating a Flip

  • کشف مایا Discovering Maya

  • نزدیک شدن به مکانیک پیچیده Approaching Complex Mechanics

  • افکار نهایی Final Thoughts

نمایش نظرات

آموزش حرکت از بلندر به مایا: یک گردش کار انیمیشن لایه ای را بیاموزید
جزییات دوره
1h 5m
8
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sir Wade Neistadt Sir Wade Neistadt

انیماتور، هنرمند VFX، خالق

سر وید یک انیماتور مستقل، هنرمند VFX، خالق است.

پس از اینکه یک فیلم کوتاه درباره ابرقهرمان او را در سال 2014 به جشنواره فیلم کن آورد، برنامه انیمیشن شخصیت Animation Mentor را تکمیل کرد تا بلافاصله در DreamWorks Animation به عنوان مربی فنی/مربی استخدام شود. نقش او در DWA به عنوان یک Technical مربی تکامل یافته است که شامل تبدیل شدن به فیلمبردار اصلی و رابط آموزشی برای انیمیشن، سطح‌سازی و مدل‌سازی می‌شود.

سر وید بیش از 50 کلاس مختلف از نرم افزار اختصاصی برای انیمیشن، چیدمان و نورپردازی گرفته تا ابزارهای شخص ثالث مانند Maya، Mari، Substance، After Effects، Nuke و غیره تدریس کرده است.

او مخاطبان زیادی در سراسر Patreon، Discord، Youtube، Instagram و وب سایت خود دارد.