آموزش مقدمه ای بر nDynamics در مایا

Introduction to nDynamics in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این مجموعه از آموزش ها یک پایه محکم برای کار با چارچوب nDynamics مایا برای شما فراهم می کنند. این مجموعه آموزش پایه خوبی برای کار با چارچوب nDynamics مایا برای شما فراهم می کند. ما با یادگیری nParticles چگونه می توان آنها را به روش های مختلف ایجاد کرد و اشکال مختلف به خود گرفت ، شروع خواهیم کرد. سپس گره هسته را که قلب سیستم nDynamics است کشف خواهیم کرد. پس از آن ، ما به چند درس مبتنی بر پروژه می پردازیم و یاد می گیریم که چگونه خصوصیات nParticle را برای شبیه سازی های بزرگ اصلاح کنیم. ما روشهای شبیه سازی آتش ، دود و آب را یاد خواهیم گرفت. ما همچنین می آموزیم که چگونه خصوصیات فیزیکی اشیا with را با nCloth تغییر دهیم ، نحوه تنظیم اشیا pro پروکسی را برای اجرای سریعتر شبیه سازی ها ، نحوه کار با Collision Layers و نحوه استفاده از nCloth برای شبیه سازی گوشت روی شخصیت ها را یاد خواهیم گرفت. با پایان این آموزش ، مهارت های لازم برای کار راحت با ماژول nDynamics مایا را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر nDynamics در مایا Introduction to nDynamics in Maya

  • ایجاد ذرات Creating Nparticles

  • بررسی گره هسته ای Exploring the Nucleus Node

  • شبیه سازی دنباله ای از اگزوز و اصلاح خصوصیات ذره برای شبیه سازی های بزرگتر Simulating a Trail of Exhaust and Modifying Nparticle Properties for Larger Simulations

  • نهایی کردن مسیر دود و اتصال یک ساطع کننده برای دنبال کردن یک شی Finalizing Our Smoke Trail and Attaching an Emitter to Follow an Object

  • ایجاد یک اثر شعله با Nparticles Creating a Flame Effect with Nparticles

  • در حال پایان دادن به اثر شعله ما Finishing Our Flame Effect

  • پر کردن یک شی با ذرات و شبیه سازی آب Filling an Object with Nparticles and Simulating Water

  • ارتقا the کیفیت شبیه سازی آب و تبدیل ذرات به مش قابل پرداخت Improving the Quality of Our Water Simulation and Converting Nparticles to a Renderable Mesh

  • ذخیره کردن ذرات Caching Nparticles

  • Ncloth ، Nconstraints و اشیا Pro پروکسی Ncloth, Nconstraints, and Proxy Objects

  • تبدیل مش پوست به شی Ncloth Converting a Skinned Mesh to an Ncloth Object

  • تغییر خصوصیات فیزیکی یک شی N پارچه ای Changing the Physical Properties of an Ncloth Object

  • کار با Collision Layers Working with Collision Layers

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر nDynamics در مایا
جزییات دوره
2h 30m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.