آموزش مقدمه ای بر F#

Introduction to F#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

افزودن F# به مجموعه مهارت های خود می تواند شما را به یک برنامه نویس جامع تر تبدیل کند و چشم انداز برنامه نویسی کاربردی را برای کاوش در اختیار شما قرار دهد. خواه برنامه نویسی وب، برنامه های چند پلتفرمی یا یادگیری ماشینی باشد، F# شما را تحت پوشش قرار می دهد. هنگام یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید، درک مفاهیم اساسی برنامه نویسی بسیار مهم است، اما با F#، شما همچنین باید تفاوت های بین برنامه نویسی شی گرا و برنامه نویسی تابعی را درک کنید. در این دوره، توسعه‌دهنده و مدرس نرم‌افزار Harrison Ferrone شما را با ساختن یک برنامه کنسول ساده، شما را از طریق اصول F# راهنمایی می‌کند. ماهیچه های برنامه نویسی کاربردی جدید خود را با مفاهیم اصلی تمرین دهید، و سپس به مثال های ساده ای که ممکن است در برنامه نویسی روزمره استفاده کنید، بروید. همه چیز از متغیرها و کنترل جریان گرفته تا موضوعات کاربردی و شی گرا را بررسی کنید. این دوره همه چیزهایی را که یک مبتدی برای تبدیل ایده ها به یک پروژه F# ساده نیاز دارد، برجسته می کند.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • ارتقاء جعبه ابزار توسعه دهنده خود با F# (در حال انجام) Upgrading your developer toolkit with F# (In progress)

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. شروع به کار 1. Getting Started

  • چرا F# را انتخاب کنید؟ Why choose F#?

  • راه اندازی پروژه Project setup

  • مقادیر الزام آور Binding values

  • دریافت ورودی Getting input

  • ایجاد توابع Creating functions

  • توابع ادامه یافت Functions continued

  • با استفاده از ماژول ها Using modules

  • امتحان فصل Chapter Quiz

2. خطوط لوله، جریان کنترل و تطبیق الگو 2. Pipelines, Control Flow, and Pattern Matching

  • خطوط لوله و ترکیب Pipelines and composition

  • کنترل جریان کد Controlling code flow

  • انواع گزینه Option types

  • تطبیق الگو Pattern matching

  • امتحان فصل Chapter Quiz

3. گروه بندی داده ها 3. Grouping Data

  • کار با تاپل ها Working with tuples

  • سوابق ساختمان Building records

  • اتحادیه های تبعیض آمیز Discriminated unions

  • امتحان فصل Chapter Quiz

4. F# شی گرا 4. Object-Oriented F#

  • ایجاد کلاس ها Creating classes

  • استفاده از رابط ها Using interfaces

  • اضافه کردن وراثت Adding inheritance

  • امتحان فصل Chapter Quiz

نتیجه Conclusion

  • یادگیری خود را در F# بیشتر کنید Further your learning in F#

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر F#
جزییات دوره
1h 49m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.

F#