آموزش رندر کردن محیط‌های با وضوح پایین در مایا

Rendering Low Resolution Environments in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، تکنیک‌های مختلفی برای ایجاد نورپردازی واقع‌گرایانه را بررسی می‌کنیم که می‌تواند حس حال و هوا و فضای مایا را نیز منتقل کند. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011. در این آموزش مایا، تکنیک‌های مختلفی برای ایجاد نورپردازی واقع‌گرایانه را بررسی خواهیم کرد که همچنین می‌تواند حس و حال و حال و هوای درون مایا را منتقل کند. در طول این درس‌ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از نورها و اصلاحات شبکه سایه‌زنی برای ایجاد ظاهر منابع نور واقعی و همچنین استفاده از نورها برای جلب توجه به مناطق خاصی از صحنه استفاده کنیم. این دوره بر روی شیوه‌های رندر کارآمد و برخی دستورالعمل‌ها تأکید می‌کند که می‌توانید در کارهای روزمره خود برای کمک به رندرهای خود در سریع‌ترین زمان ممکن از آنها استفاده کنید. همچنین کمی زمان خواهیم برد تا یاد بگیریم که چگونه می توان از حجم اولیه و بافت های سه بعدی در مایا برای ایجاد جلوه های حجمی پیچیده در صحنه ما استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر کردن محیط‌های با وضوح پایین در مایا Rendering Low Resolution Environments in Maya

  • قرار دادن منابع نور اولیه در صحنه Placing Initial Light Sources in the Scene

  • استفاده از صفحه گسترده ویژگی برای کنترل چندین نور Using the Attribute Spread Sheet to Control Multiple Lights

  • استفاده از Tone Mapping و Gamma Correction در مایا Using Tone Mapping and Gamma Correction in Maya

  • ایجاد یک شبکه سایه‌انداز برای تقلید از منابع نور Creating a Shading Network to Mimic Light Sources

  • ایجاد نقشه های درخشان برای لوله های خنک کننده Creating Glow Maps for the Cooling Tubes

  • افزودن منابع نور در زیر غلاف های برودتی Adding Light Sources Underneath the Cryogenic Pods

  • ساختن نقشه های درخشان برای پلتفرم Pod Building Glow Maps for the Pod Platform

  • روشن کردن سکوی غلاف مرکزی Illuminating the Central Pod Platform

  • ایجاد منابع نور در امتداد دیوارهای اتاق ما Creating Light Sources Along the Walls of Our Room

  • استفاده از پیوند نور برای کنترل نتایج روشنایی Using Light Linking to Control Illumination Results

  • ایجاد نقشه های درخشان برای طبقه Creating Glow Maps for the Floor

  • ایجاد نقشه های دست انداز برای طبقه Creating Bump Maps for the Floor

  • قرار دادن منابع نور ثانویه در داخل اتاق Placing Secondary Light Sources Within the Room

  • استفاده از Volume Primitives در مایا Using Volume Primitives in Maya

  • رندر حجمی بخار و دود در مایا Rendering Volumetric Steam and Smoke in Maya

  • قرار دادن منابع نور نهایی در سرتاسر اتاق ما Placing Final Light Sources Throughout Our Room

  • افزایش کیفیت رندر صحنه مایا ما Boosting the Rendered Quality of Our Maya Scene

  • افزودن Ambient Occlusion به Maya Shaders Adding Ambient Occlusion to Maya Shaders

  • انجام تنظیمات نهایی در صحنه Making Final Adjustments to the Scene

نمایش نظرات

آموزش رندر کردن محیط‌های با وضوح پایین در مایا
جزییات دوره
2h 55m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.