Unity 4: آموزش 2D

Unity 4: 2D Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بسیاری از بازی هایی که به فروشگاه های برنامه دسترسی پیدا می کنند ، بازی های 2 بعدی هستند. یونیتی موتور مناسبی برای طراحی آنهاست. چرا؟ Unity 2D دارای یک واردکننده کشیدن و رها کردن اسپریت ، اطلس بافت داخلی ، یک ویرایشگر انیمیشن sprite ، یک رندر اختصاصی 2D با ویژگی هایی مانند پیمایش لایه ها / عمق و اختلاف منظر و موتور فیزیکی منبع باز Box2D است. (اگر بازی هایی مانند Angry Birds را انجام داده اید ، Box2D را در عمل مشاهده کرده اید!) در اینجا جسی فریمن به شما نشان می دهد که چگونه از این ویژگی ها استفاده کرده و اجزای قابل استفاده مجدد بسازید که می توانید در بازی های خود استفاده کنید. او به شما نحوه وارد کردن آثار هنری ، ایجاد و پیوند دادن انیمیشن ها ، ساخت و کنترل پخش کننده ، ایجاد دشمنان قدرتمند ، ایجاد موانع ، ایجاد سطوح مختلف و پذیرش ورودی و کنترل لمسی از بازیکنان ، به شما نشان می دهد. فصل آخر نحوه انتشار بازی تمام شده خود را در سیستم عامل های مختلف: iOS ، Android ، رایانه های رومیزی و وب نشان می دهد. اکنون تماشا کنید و ساخت فیلم محبوب بعدی را شروع کنید.
موضوعات شامل:
  • نصب وحدت
  • ایجاد یک پروژه جدید
  • ساخت اسکریپت در Unity با C #
  • کار با آثار هنری دو بعدی
  • ایجاد انیمیشن
  • ایجاد و جابجایی بازیکنان
  • افزودن برخوردها
  • ایجاد دشمن بیگانه
  • گسترش وحدت با gizmos
  • ایجاد یک نقشه کاشی ساده
  • جابجایی بین سطوح
  • انتشار بازی خود

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع به کار با وحدت 1. Getting Started with Unity

  • نحوه استفاده از IDE How to use the IDE

  • معرفی اسکریپت ها در وحدت Introducing scripts in Unity

  • درک ساختار داده ها Understanding data structures

  • کار با خواص و روشها Working with properties and methods

2. کار با Sprites 2. Working with Sprites

  • وارد کردن sprites Importing sprites

  • برش ورق های اسپری Cutting up sprite sheets

  • بریدن جادوها اضافی Cutting up additional sprites

  • ساخت انیمیشن Building animations

3. ایجاد یک پخش کننده 3. Creating a Player

  • ایجاد یک prefab بازیکن Creating a player prefab

  • افزودن برخورد به بازیکن Adding collision to the player

  • حرکت به چپ و راست Moving left and right

  • حرکت به بالا Moving up

  • ایجاد کلاس کنترلر Creating a controller class

  • تغییر انیمیشن ها روی پخش کننده Changing animations on the player

  • اتصال انیمیشن های جت Connecting up jet animations

  • تمیز کردن بازیکن Cleaning up the player

4- اشیاء تعاملی 4. Interactive Objects

  • ایجاد اشیاء جمع آوری شده Creating collectable objects

  • انتخاب تصادفی sprites Randomly selecting sprites

  • ایجاد بلوک فشار Creating a push block

  • ایجاد سوئیچ ها Creating switches

  • ایجاد درب و کد Creating a door and code

  • ایجاد ماشه درب Creating the door trigger

  • موانع را به هم وصل کنید Connecting the obstacles together

  • ایجاد gizmos Creating gizmos

  • موانع کشنده Deadly obstacles

  • منفجر شدن در پخش کننده Exploding the player

5. بیگانگان و AI 5. Aliens and AI

  • ایجاد بیگانگان که قدم می زنند Creating aliens that walk

  • نگه داشتن بیگانگان روی سکو Keeping aliens on the platform

  • حمله به بیگانگان Making aliens attack

  • ماشه حمله مبتنی بر انیمیشن Animation-based attack trigger

  • امکان شلیک بیگانگان Enabling aliens to shoot

  • کار با پرتابه های بیگانه Working with alien projectiles

6. ایجاد یک سطح 6. Making a Level

  • ساختن یک سطح Building a level

  • تنظیم دوربین Setting up the camera

  • افزایش سطح Populating the level

  • نورپردازی Lighting effects

7. کار با صدا 7. Working with Sound

  • پخش صداهای سه بعدی Playing 3D sounds

  • پخش صداهای 2D Playing 2D sounds

  • تمیز کردن صداها Cleaning up sounds

8. مدیریت صحنه ها 8. Managing Scenes

  • ایجاد یک صفحه نمایش چلپ چلوپ Creating a splash screen

  • جابجایی بین صحنه ها Switching between scenes

  • خروج و تنظیم مجدد سطح Exiting and resetting levels

  • اضافه کردن حد مجاز تایمر سطح Adding a level timer limit

  • نوار محدودیت زمانی نمایش داده می شود Displaying the time-limit bar

9. انتشار مبانی 9. Publishing Basics

  • نمای کلی انتشار Publishing overview

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Unity 4: آموزش 2D
جزییات دوره
4h 3m
48
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
156,064
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.