آموزش پایتون برای مبتدیان - در 100 مرحله از جاوا به پایتون بروید

Python for Beginners - Go from Java to Python in 100 Steps

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: برنامه نویسی پایتون را با استفاده از مهارت های جاوا یاد بگیرید. برای برنامه نویسان مبتدی پایتون شما تمام مهارت های پایتون مورد نیاز برای انتقال به نقش های تجزیه و تحلیل، یادگیری ماشین و علم داده را به دست خواهید آورد. تمام مهارت ها را برای نشان دادن مهارت برنامه نویسی پایتون در مصاحبه های شغلی خود به دست خواهید آورد. از تمام مهارت های جاوا خود استفاده می کنید و یاد می گیرید تا برنامه های عالی پایتون بنویسید. بسیار سریع پایتون را به روش مدرن یاد خواهید گرفت - گام به گام - با 200 مثال کد عملی بهترین روش ها در نوشتن کد پایتونیک با کیفیت بالا را درک خواهید کرد طیف گسترده ای از تمرین های برنامه نویسی عملی را با پایتون حل خواهید کرد. در مورد طیف گسترده ای از ساختارهای داده پایتون - لیست، مجموعه، دیکشنری و تاپل ها شما یاد خواهید گرفت که برنامه های شی گرا با پایتون بنویسید. با انواع ماژول های داخلی پایتون آشنا خواهید شد. پیش نیازها:شما نگرش یادگیری در حین تفریح ​​دارید :) شما دارای تجربه برنامه نویسی جاوا و تجربه صفر با پایتون هستید ما به شما کمک خواهیم کرد Python 3 و PyCharm را نصب کنید.

Python یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای مبتدیان است. پایتون ویژگی های برنامه نویسی شی گرا و ساختاری را ارائه می دهد. یادگیری پایتون می تواند تجربه فوق العاده ای باشد.

یادگیری پایتون گزینه های بسیار خوبی را به عنوان یک برنامه نویس باز می کند زیرا پایتون یکی از مهارت های مورد نیاز در سال 2020 است!

پس، آیا می‌خواهید بدون تلاش زیاد یک برنامه‌نویس پایتون باشید؟ آیا کمی تجربه برنامه نویسی جاوا دارید؟

چرا از تجربه برنامه نویسی جاوا خود استفاده نمی کنید و پایتون را گام به گام با سرعت F1 یاد نمی گیرید؟

من Ranga Karanam هستم، بنیانگذار in28minutes و مربی شما برای این دوره عالی. من این استاد کلاس برنامه نویسی پایتون را فقط برای شما طراحی کرده ام!

این دوره برنامه نویسی پایتون مبتدی با استفاده از بیش از 100 مثال کد، یک رویکرد گام به گام عملی را انجام می دهد. ما از ترکیبی از Python Shell و PyCharm به عنوان یک IDE برای نشان دادن بیش از 100 تمرین کدنویسی پایتون، پازل ها و مثال های کد استفاده می کنیم. ما تعدادی از مثال های جاوا را به پایتون تبدیل می کنیم.


آنچه یادگیرندگان ما می گویند:

5 STARS - این آموزش همچنان بر آنچه در عنوان آن وعده داده شده بود متمرکز است. جریان آرام خوب است و به تمام سوالات فکری (تقریباً) هر زمان که به ذهن می رسد پاسخ می دهد. من احساس می کنم انتقال به نحو دوست داشتنی پایتون و قابلیت ها، اما شروع با آن برای یک برنامه نویس جاوا دشوار است، در این آموزش به خوبی انجام شده است. "برنامه نویسان جاوا به دنبال آن هستند."

5 STARS - توضیح مفصل با عملی خوب. بهترین دوره برای کسانی که جاوا و تازه پایتون را می شناسند و می خواهند با مقایسه یاد بگیرند.

5 STARS - دوره بسیار آموزنده. مربی در توضیح جزئیات کار بسیار خوبی انجام می دهد. من احساس اطمینان دارم که اکنون برنامه های پایتون را با الگوها و سبک استاندارد پذیرفته شده ایجاد می کنم.

5 STARS - دوره شگفت انگیز - برای انتقال به پایتون از ذهنیت جاوا بسیار مفید است

5 STARS - یک توسعه‌دهنده جاوا می‌تواند به سرعت همه ویدیوها را بدون تمرین هیچ مثالی مرور کند[اما توصیه می‌شود اگر زمان دارید و واقعاً مشتاق دانستن پایتون نیستید تمرین‌ها را انجام دهید. وقتی همه ویدیوها را کامل کردید، می‌توانید برگردید و بنا به نیازتان شروع به ارجاع/تمرین کنید."

5 STARS - من فکر می کنم که به وضوح طراحی شده و به خوبی انجام شده است. بسیاری از ایده های خوب از یک توسعه دهنده نرم افزار با تجربه. به دنبال کلاس های بیشتر می گردیم. متشکرم.

5 STARS - "دوره عالی"

5 STARS - "خوشحالم که این دوره را گذراندم زیرا بسیاری از پروژه هایی که اکنون روی آنها کار می کنم حاوی کد پایتون به عنوان بخشی از پروژه هستند و می خواهم بفهمم کد چه کاری انجام می دهد. مدرس به راحتی سازماندهی شده و به راحتی قابل پیگیری است."

5 STARS - "در به دست آوردن یک مهارت جدید زمانی که یک مهارت موجود را می شناسید، یادگیری با مقایسه بهترین راه است. قرار دادن کدهای جاوا و پایتون در کنار هم مانند یک اتصال کوتاه است، اما بدون شوک! "


در حدود 100 مرحله، مهم ترین ویژگی های زبان برنامه نویسی پایتون را که هر برنامه نویس مبتدی پایتون باید بداند، بررسی می کنیم:

  • مبانی برنامه نویسی پایتون - عبارات، متغیرها و خروجی چاپ

  • شرط های پایتون و بیانیه If

  • روش ها - پارامترها، آرگومان ها و مقادیر بازگشتی

  • برنامه نویسی شی گرا - کلاس، شیء، حالت و رفتار

  • مبانی OOPS - کلاس کپسوله سازی، وراثت و چکیده.

  • مبانی در مورد انواع داده پایتون

  • مبانی در مورد پایتون ساخته شده در ماژول

  • شرط با Python - عبارت If Else، Nested If Else

  • حلقه - برای حلقه، حلقه در پایتون، شکستن و ادامه دادن

  • تغییر ناپذیری انواع پایه پایتون

  • ساختارهای داده پایتون - فهرست، مجموعه، دیکشنری و تاپل ها

  • مبانی طراحی کلاس - کلاس، شیء، حالت و رفتار. تصمیم گیری دولت و سازندگان.

  • مقدمه ای بر Exception Handling - امتحان کنید، به جز، else و در نهایت. سلسله مراتب استثنایی پرتاب یک استثنا. ایجاد و پرتاب یک استثنای سفارشی.

در اینجا جزئیات کامل گام به گام دوره جاوا به پایتون آمده است:

شروع به کار با پایتون

  • مرحله 01 - Hello World در پایتون

  • مرحله 02 - Hello World در پایتون - ایجاد معنا

  • Step 03 00 - Importing-Java-Code-into-Eclipse

  • مرحله 03 01 - اولین روش پایتون شما

  • مرحله 04 - اولین روش پایتون شما - چند نکته

  • مرحله 05 - پاس دادن پارامترها و اولین حلقه پایتون شما

  • مرحله 06 - تمرینات با متدهای پایتون و حلقه For

  • مرحله 07 - Python For Loop - Puzzles

  • مرحله 08 - نوشتن مثال جاوا در پایتون - قسمت 1

  • مرحله 09 - نوشتن مثال جاوا در پایتون - قسمت 2

  • مرحله 10 - برگرداندن مقادیر از متدها

  • مرحله 11 - مقدمه ای بر انواع داده های پایه در پایتون

  • مرحله 12 - پایتون به شدت تایپ شده و زبان پویا است

  • مرحله 13 - عملگرها و توابع عددی در پایتون

  • مرحله 14 - عملگرهای بولی در پایتون

  • مرحله 15 - نوع داده متنی پایتون - رشته

  • مرحله 16 - تبدیل نوع داده - پازل

  • مرحله 17 - رشته ها تغییر ناپذیرند

  • مرحله 18 - هیچ نوع داده نویسه جداگانه ای وجود ندارد

  • مرحله 19 - ماژول رشته

  • مرحله 20 - تمرین - is_vowel، چاپ حروف کوچک و بزرگ

  • مرحله 21 - رشته - تمرینات و پازل

شرایط و حلقه ها

  • مرحله 22 - مروری بر شرایط و حلقه ها در پایتون

  • مرحله 23 - میانبر بیانیه If

  • مرحله 24 - If Else و Elif در پایتون

  • مرحله 25 - اگر Elif Exercise - جاوا به پایتون

  • مرحله 26 - شرایط - جاوا در مقابل پایتون

  • مرحله 27 - برای حلقه - مرور

  • مرحله 28 - برای حلقه - چند مثال

  • مرحله 29 - حلقه در پایتون - مقدمه و تمرین

  • مرحله 30 - اجرای Do while with while

برنامه نویسی شی گرا با پایتون

  • مرحله 31 - OOPS در پایتون - نمای کلی

  • مرحله 32 - اولین کلاس پایتون شما - کلاس خالی و نمونه‌ها

  • مرحله 33 - متغیرهای نمونه و سازنده در پایتون

  • مرحله 34 - تمرین - قسمت 1 - یک ویژگی اضافه کنید

  • مرحله 35 - تمرین - قسمت 2 - ایجاد کلاس جدید

  • مرحله 36 - سازندگان در پایتون - چند نکته

  • مرحله 37 - افزودن روش‌های نمونه

  • مرحله 38 - OOPS زیر سرپوش

  • مرحله 39 - وراثت در پایتون

  • مرحله 40 - وراثت چندگانه در پایتون

  • مرحله 41 - هر کلاس شیء را گسترش می دهد

  • مرحله 42 - ایجاد یک کلاس انتزاعی

  • مرحله 43 - نمایش یک رابط با استفاده از کلاس Abstract

  • مرحله 44 - چند شکلی و تایپ اردک

  • مرحله 45 - متغیرهای استاتیک در سطح کلاس

  • مرحله 46 - روشهای استاتیک در پایتون

ساختارهای داده پایتون

  • مرحله 47 01 - مقدمه ای بر ساختارهای داده در پایتون

  • مرحله 47 02 - عملیات در ساختار داده فهرست

  • مرحله 48 - پازل با لیست رشته ها

  • مرحله 49 - برش فهرست

  • مرحله 50 - مرتب سازی فهرست، حلقه زدن و معکوس کردن

  • مرحله 51 - فهرست به عنوان پشته و صف

  • مرحله 52 - فهرست با کلاس سفارشی - کشور و نمایندگی TODO EDIT

  • مرحله 53 - فهرست با کلاس سفارشی - قسمت 2 - مرتب‌سازی، حداکثر و حداقل

  • مرحله 54 - درک فهرست

  • مرحله 55 - مقدمه ای برای تنظیم

  • مرحله 56 - مقدمه ای بر دیکشنری

  • مرحله 57 - پازل با ساختار داده

  • مرحله 58 - چندتایی

مدیریت استثنا در پایتون

  • مرحله 59 - قسمت 1 - بررسی اجمالی رسیدگی به استثنا

  • مرحله 59 - قسمت 2 - استثناها در پایتون

  • مرحله 60 - مدیریت استثنا با try به جز موارد دیگر در نهایت مسدود کردن

  • مرحله 61 - پرتاب استثناهای سفارشی در پایتون

برنامه نویسی کاربردی

  • مرحله 62 - توابع در پایتون شهروندان درجه یک هستند

  • مرحله 63 - مقدمه ای بر Lambdas

  • مرحله 64 - فیلتر کردن لیست با استفاده از روش فیلتر

  • مرحله 65 - نگاشت فهرست با روش نقشه

  • مرحله 66 - یک لیست را به یک مقدار نتیجه کاهش دهید

  • مرحله 67 - ترکیب نقشه، فیلتر و کاهش - مثال 1

  • مرحله 68 - ترکیب نقشه، فیلتر و کاهش - مثال 2

نکات پایتون

  • مرحله 69 - نکته 1 - استفاده از ماژول های از پیش تعریف شده پایتون

  • مرحله 70 - نکته 2 - ماژول ریاضی و کلاس اعشاری

  • مرحله 71 - نکته 3 - ماژول آمار - یافتن میانگین و میانه

  • مرحله 72 - نکته 4 - ماژول مجموعه ها - دکه برای صف و پشته

  • مرحله 73 - نکته 5 - ماژول تاریخ

  • مرحله 74 - نکته 1 - حلقه - دریافت عنصر شاخص

  • مرحله 75 - نکته 2 - Enum در پایتون

  • مرحله 76 - نکته 3 - روشها و استدلالها - مبانی

  • مرحله 77 - نکته 4 - روشها و استدلالها - آرگومانهای کلیدواژه

  • مرحله 78 - نکته 5 - روش‌ها و استدلال‌ها - باز کردن فهرست‌ها و واژه‌نامه‌ها

  • مرحله 79 - نکته 6 - PEP8 - راهنمای سبک پایتون

  • مرحله 80 - نکته 7 - PEP20 - Zen of Python

  • مرحله 81 - نکته 8 - ایجاد ماژول های سفارشی و استفاده از آنها

  • مرحله 82 - نکته 9 - هیچ

  • مرحله 83 - نکته 10 - repr vs str

  • مرحله 84 - نکته 11 - بدون سوئیچ در پایتون

  • مرحله 85 - نکته 12 - ایجاد مقادیر تصادفی در پایتون

  • مرحله 86 - نکته-13 بازگرداندن مقادیر چندگانه با استفاده از Tuples v02

  • مرحله 87 - نکته 14 - پیاده سازی کلاس های داده با namedtuple

  • مرحله 88 - نکته 15 - Getters and Setters ضد الگوی پایتون است

  • مرحله 89 - نکته 16 - اجرای دکوراتورهای املاک

  • مرحله 90 - نکته 17 - بارگذاری بیش از حد اپراتور - اضافه و تفریق مقادیر

  • مرحله 91 - نکته 18 - بارگذاری بیش از حد اپراتور - سایر اپراتورها

  • مرحله 92 - نکته 19 - مقایسه برابری اشیا

  • مرحله 93 - نکته 20 - استفاده از بزرگتر و کمتر از برای مقایسه اشیا

  • مرحله 94 - نکته 21 - مرتب سازی کل - ساده سازی مقایسه شی


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • مرحله 00 01 - مقدمه ای بر دوره Step 00 01 - Introduction-to-the-Course

  • مرحله 00 01 - مقدمه ای بر دوره Step 00 01 - Introduction-to-the-Course

  • مرحله 00 02 - راهنمای مقدماتی دوره Step 00 02 - Introduction-to-the-Course-Guide

  • مرحله 00 03 - نصب Python 3 و راه اندازی Python Shell Step 00 03 - Installing Python 3 and Launch Python Shell

  • مرحله 00 04 - نصب PyCharm Step 00 04 - Installing PyCharm

  • مرحله 00 04 - نصب PyCharm Step 00 04 - Installing PyCharm

معرفی Introduction

  • مرحله 00 02 - راهنمای مقدماتی دوره Step 00 02 - Introduction-to-the-Course-Guide

  • مرحله 00 03 - نصب Python 3 و راه اندازی Python Shell Step 00 03 - Installing Python 3 and Launch Python Shell

شروع کار با پایتون Getting Started With Python

  • مرحله 01 - Hello World در پایتون Step 01 - Hello World in Python

  • مرحله 01 - Hello World در پایتون Step 01 - Hello World in Python

  • مرحله 02 - Hello World در پایتون - ایجاد حس Step 02 - Hello World in Python - Making Sense

  • مرحله 02 - Hello World در پایتون - ایجاد حس Step 02 - Hello World in Python - Making Sense

  • مرحله 03 00 - Importing-Java-Code-Into-Eclipse Step 03 00 - Importing-Java-Code-into-Eclipse

  • مرحله 03 01 - اولین روش پایتون شما Step 03 01 - Your First Python Method

  • مرحله 03 01 - اولین روش پایتون شما Step 03 01 - Your First Python Method

  • مرحله 04 - اولین روش پایتون شما - چند نکته Step 04 - Your First Python Method - A Few Tips

  • مرحله 04 - اولین روش پایتون شما - چند نکته Step 04 - Your First Python Method - A Few Tips

  • مرحله 05 - پاس دادن پارامترها و اولین حلقه پایتون شما Step 05 - Passing Parameters and Your First Python Loop

  • مرحله 06 - تمرینات با متدهای پایتون و حلقه For Step 06 - Exercises with Python Methods and For Loop

  • مرحله 07 - پایتون برای حلقه - پازل Step 07 - Python For Loop - Puzzles

  • مرحله 08 - نوشتن مثال جاوا در پایتون - قسمت 1 Step 08 - Writing Java Example in Python - Part 1

  • مرحله 08 - نوشتن مثال جاوا در پایتون - قسمت 1 Step 08 - Writing Java Example in Python - Part 1

  • مرحله 09 - نوشتن مثال جاوا در پایتون - قسمت 2 Step 09 - Writing Java Example in Python - Part 2

  • مرحله 10 - برگرداندن مقادیر از متدها Step 10 - Returning values from methods

  • مرحله 10 - برگرداندن مقادیر از متدها Step 10 - Returning values from methods

  • مرحله 11 - مقدمه ای بر انواع داده های پایه در پایتون Step 11 - Introduction to Basic Data Types in Python

  • مرحله 12 - پایتون زبان قوی و پویا است Step 12 - Python is Strongly Typed and Dynamic Language

  • مرحله 13 - عملگرها و توابع عددی در پایتون Step 13 - Numberic Operators and Functions in Python

  • مرحله 13 - عملگرها و توابع عددی در پایتون Step 13 - Numberic Operators and Functions in Python

  • مرحله 14 - عملگرهای بولی در پایتون Step 14 - Boolean Operators in Python

  • مرحله 14 - عملگرهای بولی در پایتون Step 14 - Boolean Operators in Python

  • مرحله 15 - نوع داده متنی پایتون - رشته Step 15 - Python Text Data Type - String

  • مرحله 15 - نوع داده متنی پایتون - رشته Step 15 - Python Text Data Type - String

  • مرحله 16 - تبدیل نوع داده - پازل Step 16 - Data Type Conversion - Puzzles

  • مرحله 17 - رشته ها تغییر ناپذیر هستند Step 17 - Strings are immutable

  • مرحله 18 - هیچ نوع داده شخصیت جداگانه ای وجود ندارد Step 18 - There is no seperate Character data type

  • مرحله 18 - هیچ نوع داده شخصیت جداگانه ای وجود ندارد Step 18 - There is no seperate Character data type

  • مرحله 19 - ماژول رشته Step 19 - String module

  • مرحله 20 - تمرین - is_vowel، چاپ حروف کوچک و بزرگ Step 20 - Exercise - is_vowel, print lower case and upper case characters

  • مرحله 20 - تمرین - is_vowel، چاپ حروف کوچک و بزرگ Step 20 - Exercise - is_vowel, print lower case and upper case characters

  • مرحله 21 - رشته - تمرین و پازل Step 21 - String - Exercises and Puzzles

  • مرحله 21 - رشته - تمرین و پازل Step 21 - String - Exercises and Puzzles

شروع کار با پایتون Getting Started With Python

  • مرحله 03 00 - Importing-Java-Code-Into-Eclipse Step 03 00 - Importing-Java-Code-into-Eclipse

  • مرحله 05 - پاس دادن پارامترها و اولین حلقه پایتون شما Step 05 - Passing Parameters and Your First Python Loop

  • مرحله 06 - تمرینات با متدهای پایتون و حلقه For Step 06 - Exercises with Python Methods and For Loop

  • مرحله 07 - پایتون برای حلقه - پازل Step 07 - Python For Loop - Puzzles

  • مرحله 09 - نوشتن مثال جاوا در پایتون - قسمت 2 Step 09 - Writing Java Example in Python - Part 2

  • مرحله 11 - مقدمه ای بر انواع داده های پایه در پایتون Step 11 - Introduction to Basic Data Types in Python

  • مرحله 12 - پایتون زبان قوی و پویا است Step 12 - Python is Strongly Typed and Dynamic Language

  • مرحله 16 - تبدیل نوع داده - پازل Step 16 - Data Type Conversion - Puzzles

  • مرحله 17 - رشته ها تغییر ناپذیر هستند Step 17 - Strings are immutable

  • مرحله 19 - ماژول رشته Step 19 - String module

شرایط و حلقه ها Conditionals and Loops

  • مرحله 22 - مروری بر شرط ها و حلقه ها در پایتون Step 22 - Overview of Conditionals and Loops in Python

  • مرحله 23 - میانبر If Statement Step 23 - Shortcut If Statement

  • مرحله 23 - میانبر If Statement Step 23 - Shortcut If Statement

  • مرحله 24 - If Else و Elif در پایتون Step 24 - If Else and Elif in Python

  • مرحله 24 - If Else و Elif در پایتون Step 24 - If Else and Elif in Python

  • مرحله 25 - اگر Elif Exercise - جاوا به پایتون Step 25 - If Elif Exercise - Java to Python

  • مرحله 25 - اگر Elif Exercise - جاوا به پایتون Step 25 - If Elif Exercise - Java to Python

  • مرحله 26 - شرایط - جاوا در مقابل پایتون Step 26 - Conditionals - Java vs Python

  • مرحله 26 - شرایط - جاوا در مقابل پایتون Step 26 - Conditionals - Java vs Python

  • مرحله 27 - برای حلقه - یک بررسی Step 27 - For Loop - A Review

  • مرحله 27 - برای حلقه - یک بررسی Step 27 - For Loop - A Review

  • مرحله 28 - برای حلقه - چند مثال Step 28 - For Loop - A few examples

  • مرحله 28 - برای حلقه - چند مثال Step 28 - For Loop - A few examples

  • مرحله 29 - حلقه در پایتون - مقدمه و تمرین Step 29 - While Loop in Python - Introduction and Exercise

  • مرحله 30 - اجرای Do while with while Step 30 - Implementing Do While with While

شرایط و حلقه ها Conditionals and Loops

  • مرحله 22 - مروری بر شرط ها و حلقه ها در پایتون Step 22 - Overview of Conditionals and Loops in Python

  • مرحله 29 - حلقه در پایتون - مقدمه و تمرین Step 29 - While Loop in Python - Introduction and Exercise

  • مرحله 30 - اجرای Do while with while Step 30 - Implementing Do While with While

برنامه نویسی شی گرا با پایتون Object Oriented Programming with Python

  • مرحله 31 - OOPS در پایتون - یک نمای کلی Step 31 - OOPS in Python - An overview

  • مرحله 32 - اولین کلاس پایتون شما - کلاس خالی و نمونه ها Step 32 - Your First Python Class - Empty Class and Instances

  • مرحله 33 - متغیرهای نمونه و سازنده در پایتون Step 33 - Instance Variables and Constructors in Python

  • مرحله 33 - متغیرهای نمونه و سازنده در پایتون Step 33 - Instance Variables and Constructors in Python

  • مرحله 34 - تمرین - قسمت 1 - یک ویژگی اضافه کنید Step 34 - Exercise - Part 1 - Add an attribute

  • مرحله 34 - تمرین - قسمت 1 - یک ویژگی اضافه کنید Step 34 - Exercise - Part 1 - Add an attribute

  • مرحله 35 - تمرین - قسمت 2 - یک کلاس جدید ایجاد کنید Step 35 - Exercise - Part 2 - Create a new Class

  • مرحله 35 - تمرین - قسمت 2 - یک کلاس جدید ایجاد کنید Step 35 - Exercise - Part 2 - Create a new Class

  • مرحله 36 - سازنده ها در پایتون - چند نکته Step 36 - Constructors in Python - A few tips

  • مرحله 36 - سازنده ها در پایتون - چند نکته Step 36 - Constructors in Python - A few tips

  • مرحله 37 - اضافه کردن روش های نمونه Step 37 - Adding instance methods

  • مرحله 37 - اضافه کردن روش های نمونه Step 37 - Adding instance methods

  • مرحله 38 - OOPS Under the Hood Step 38 - OOPS Under the Hood

  • مرحله 38 - OOPS Under the Hood Step 38 - OOPS Under the Hood

  • مرحله 39 - ارث بری در پایتون Step 39 - Inheritance in Python

  • مرحله 39 - ارث بری در پایتون Step 39 - Inheritance in Python

  • مرحله 40 - وراثت چندگانه در پایتون Step 40 - Multiple Inheritance in Python

  • مرحله 40 - وراثت چندگانه در پایتون Step 40 - Multiple Inheritance in Python

  • مرحله 41 - هر کلاس شی را گسترش می دهد Step 41 - Every class extends object

  • مرحله 41 - هر کلاس شی را گسترش می دهد Step 41 - Every class extends object

  • مرحله 42 - ایجاد یک کلاس انتزاعی Step 42 - Creating an Abstract Class

  • مرحله 43 - نمایش یک رابط با استفاده از کلاس Abstract Step 43 - Representing an Interface using Abstract Class

  • مرحله 43 - نمایش یک رابط با استفاده از کلاس Abstract Step 43 - Representing an Interface using Abstract Class

  • مرحله 44 - چند شکلی و تایپ اردک Step 44 - Polymorphism and Duck Typing

  • مرحله 44 - چند شکلی و تایپ اردک Step 44 - Polymorphism and Duck Typing

  • مرحله 45 - متغیرهای استاتیک در سطح کلاس Step 45 - Static Variables at Class Level

  • مرحله 46 - روش های استاتیک در پایتون Step 46 - Static Methods in Python

  • مرحله 46 - روش های استاتیک در پایتون Step 46 - Static Methods in Python

برنامه نویسی شی گرا با پایتون Object Oriented Programming with Python

  • مرحله 31 - OOPS در پایتون - یک نمای کلی Step 31 - OOPS in Python - An overview

  • مرحله 32 - اولین کلاس پایتون شما - کلاس خالی و نمونه ها Step 32 - Your First Python Class - Empty Class and Instances

  • مرحله 42 - ایجاد یک کلاس انتزاعی Step 42 - Creating an Abstract Class

  • مرحله 45 - متغیرهای استاتیک در سطح کلاس Step 45 - Static Variables at Class Level

ساختارهای داده پایتون Python Data Structures

  • مرحله 47 01 - مقدمه ای بر ساختارهای داده در پایتون Step 47 01 - Introduction to Data Structures in Python

  • مرحله 47 01 - مقدمه ای بر ساختارهای داده در پایتون Step 47 01 - Introduction to Data Structures in Python

  • مرحله 47 01 - عملیات در ساختار داده فهرست Step 47 01 - Operations on List Data Structure

  • مرحله 47 01 - عملیات در ساختار داده فهرست Step 47 01 - Operations on List Data Structure

  • مرحله 48 - پازل با لیست رشته ها Step 48 - Puzzles with Strings Lists

  • مرحله 49 - فهرست برش Step 49 - List Slicing

  • مرحله 49 - فهرست برش Step 49 - List Slicing

  • مرحله 50 - مرتب سازی فهرست، حلقه زدن و معکوس کردن Step 50 - List Sorting, Looping and Reversing

  • مرحله 50 - مرتب سازی فهرست، حلقه زدن و معکوس کردن Step 50 - List Sorting, Looping and Reversing

  • مرحله 51 - فهرست به عنوان پشته و صف Step 51 - List as a Stack and Queue

  • مرحله 52 - فهرست با یک کلاس سفارشی - کشور و نمایندگی Step 52 - List with a custom class - Country and representation

  • مرحله 53 - لیست با یک کلاس سفارشی - قسمت 2 - مرتب سازی، حداکثر و حداقل Step 53 - List with a custom class - Part 2 - sorting, max and min

  • مرحله 54 - درک لیست Step 54 - List Comprehension

  • مرحله 54 - درک لیست Step 54 - List Comprehension

  • مرحله 55 - مقدمه ای بر Set Step 55 - Introduction to Set

  • مرحله 56 - مقدمه ای بر دیکشنری Step 56 - Introduction to Dictionary

  • مرحله 56 - مقدمه ای بر دیکشنری Step 56 - Introduction to Dictionary

  • مرحله 57 - پازل با ساختار داده Step 57 - Puzzles with Data Structures

  • مرحله 58 - تاپل ها Step 58 - Tuples

  • مرحله 58 - تاپل ها Step 58 - Tuples

ساختارهای داده پایتون Python Data Structures

  • مرحله 48 - پازل با لیست رشته ها Step 48 - Puzzles with Strings Lists

  • مرحله 51 - فهرست به عنوان پشته و صف Step 51 - List as a Stack and Queue

  • مرحله 52 - فهرست با یک کلاس سفارشی - کشور و نمایندگی Step 52 - List with a custom class - Country and representation

  • مرحله 53 - لیست با یک کلاس سفارشی - قسمت 2 - مرتب سازی، حداکثر و حداقل Step 53 - List with a custom class - Part 2 - sorting, max and min

  • مرحله 55 - مقدمه ای بر Set Step 55 - Introduction to Set

  • مرحله 57 - پازل با ساختار داده Step 57 - Puzzles with Data Structures

مدیریت استثنا در پایتون Exception Handling in Python

  • مرحله 59 - قسمت 1 - بررسی اجمالی رسیدگی به استثنا Step 59 - Part 1 - Overview of Exception Handling

  • مرحله 59 - قسمت 2 - استثناها در پایتون Step 59 - Part 2 - Exceptions in Python

  • مرحله 59 - قسمت 2 - استثناها در پایتون Step 59 - Part 2 - Exceptions in Python

  • مرحله 60 - مدیریت استثنا با try به جز موارد دیگر در نهایت مسدود کردن Step 60 - Exception Handling with try except else finally block

  • مرحله 60 - مدیریت استثنا با try به جز موارد دیگر در نهایت مسدود کردن Step 60 - Exception Handling with try except else finally block

  • مرحله 61 - پرتاب استثناهای سفارشی در پایتون Step 61 - Throwing Custom Exceptions in Python

مدیریت استثنا در پایتون Exception Handling in Python

  • مرحله 59 - قسمت 1 - بررسی اجمالی رسیدگی به استثنا Step 59 - Part 1 - Overview of Exception Handling

  • مرحله 61 - پرتاب استثناهای سفارشی در پایتون Step 61 - Throwing Custom Exceptions in Python

برنامه نویسی تابعی Functional Programming

  • مرحله 62 - توابع در پایتون شهروندان درجه یک هستند Step 62 - Functions are First Class Citizens in Python

  • مرحله 62 - توابع در پایتون شهروندان درجه یک هستند Step 62 - Functions are First Class Citizens in Python

  • مرحله 63 - معرفی Lambdas Step 63 - Introduction to Lambdas

  • مرحله 64 - فیلتر کردن یک لیست با استفاده از روش فیلتر Step 64 - Filtering a list using filter method

  • مرحله 64 - فیلتر کردن یک لیست با استفاده از روش فیلتر Step 64 - Filtering a list using filter method

  • مرحله 65 - نگاشت یک لیست با روش نقشه Step 65 - Mapping a List with map method

  • مرحله 65 - نگاشت یک لیست با روش نقشه Step 65 - Mapping a List with map method

  • مرحله 66 - یک لیست را به یک مقدار نتیجه کاهش دهید Step 66 - Reduce a List to one result value

  • مرحله 67 - ترکیب نقشه، فیلتر و کاهش - مثال 1 Step 67 - Combining map, filter and reduce - Example 1

  • مرحله 67 - ترکیب نقشه، فیلتر و کاهش - مثال 1 Step 67 - Combining map, filter and reduce - Example 1

  • مرحله 68 - ترکیب نقشه، فیلتر و کاهش - مثال 2 Step 68 - Combining map, filter and reduce - Example 2

  • مرحله 68 - ترکیب نقشه، فیلتر و کاهش - مثال 2 Step 68 - Combining map, filter and reduce - Example 2

برنامه نویسی تابعی Functional Programming

  • مرحله 63 - معرفی Lambdas Step 63 - Introduction to Lambdas

  • مرحله 66 - یک لیست را به یک مقدار نتیجه کاهش دهید Step 66 - Reduce a List to one result value

ماژول های داخلی پایتون Built-In Python Modules

  • مرحله 69 - نکته 1 - استفاده از ماژول های از پیش تعریف شده پایتون Step 69 - Tip 1 - Using Predefined Python Modules

  • مرحله 70 - نکته 2 - ماژول ریاضی و کلاس اعشاری Step 70 - Tip 2 - Math Module and Decimal Class

  • مرحله 70 - نکته 2 - ماژول ریاضی و کلاس اعشاری Step 70 - Tip 2 - Math Module and Decimal Class

  • مرحله 71 - نکته 3 - ماژول آمار - میانگین و میانه را پیدا کنید Step 71 - Tip 3 - Statistics Module - find mean and median

  • مرحله 72 - نکته 4 - ماژول مجموعه ها - deque برای صف و پشته Step 72 - Tip 4 - Collections Module - deque for Queue and Stack

  • مرحله 72 - نکته 4 - ماژول مجموعه ها - deque برای صف و پشته Step 72 - Tip 4 - Collections Module - deque for Queue and Stack

  • مرحله 73 - نکته 5 - ماژول تاریخ Step 73 - Tip 5 - Date Module

ماژول های داخلی پایتون Built-In Python Modules

  • مرحله 69 - نکته 1 - استفاده از ماژول های از پیش تعریف شده پایتون Step 69 - Tip 1 - Using Predefined Python Modules

  • مرحله 71 - نکته 3 - ماژول آمار - میانگین و میانه را پیدا کنید Step 71 - Tip 3 - Statistics Module - find mean and median

  • مرحله 73 - نکته 5 - ماژول تاریخ Step 73 - Tip 5 - Date Module

نکات پایتون Python Tips

  • مرحله 74 - نکته 1 - حلقه - گرفتن عنصر شاخص Step 74 - Tip 1 - Loop - Getting Index Element

  • مرحله 74 - نکته 1 - حلقه - گرفتن عنصر شاخص Step 74 - Tip 1 - Loop - Getting Index Element

  • مرحله 75 - نکته 2 - Enum در پایتون Step 75 - Tip 2 - Enum in Python

  • مرحله 76 - نکته 3 - روش ها و استدلال ها - مبانی Step 76 - Tip 3 - Methods and Arguments - Basics

  • مرحله 77 - نکته 4 - روش ها و استدلال ها - استدلال های کلیدواژه Step 77 - Tip 4 - Methods and Arguments - Keyword Arguments

  • مرحله 78 - نکته 5 - روش ها و استدلال ها - باز کردن لیست ها و فرهنگ لغت ها Step 78 - Tip 5 - Methods and Arguments - Unpacking Lists and Dictionaries

  • مرحله 79 - نکته 6 - PEP8 - راهنمای سبک پایتون Step 79 - Tip 6 - PEP8 - Python Style Guide

  • مرحله 80 - نکته 7 - PEP20 - Zen of Python Step 80 - Tip 7 - PEP20 - Zen of Python

  • مرحله 81 - نکته 8 - ایجاد ماژول های سفارشی و استفاده از آنها Step 81 - Tip 8 - Creating Custom Modules and Using Them

  • مرحله 81 - نکته 8 - ایجاد ماژول های سفارشی و استفاده از آنها Step 81 - Tip 8 - Creating Custom Modules and Using Them

  • مرحله 82 - نکته 9 - هیچ کدام Step 82 - Tip 9 - None

  • مرحله 82 - نکته 9 - هیچ کدام Step 82 - Tip 9 - None

  • مرحله 83 - نکته 10 - repr vs str Step 83 - Tip 10 - repr vs str

  • مرحله 83 - نکته 10 - repr vs str Step 83 - Tip 10 - repr vs str

  • مرحله 84 - نکته 11 - بدون سوئیچ در پایتون Step 84 - Tip 11 - No Switch in Python

  • مرحله 84 - نکته 11 - بدون سوئیچ در پایتون Step 84 - Tip 11 - No Switch in Python

  • مرحله 85 - نکته 12 - ایجاد مقادیر تصادفی در پایتون Step 85 - Tip 12 - Generating Random Values in Python

  • مرحله 86 - نکته 13 - برگرداندن مقدار چندگانه با استفاده از Tuples Step 86 - Tip 13 - Returning Multiple Valus using Tuples

  • مرحله 86 - نکته 13 - برگرداندن مقدار چندگانه با استفاده از Tuples Step 86 - Tip 13 - Returning Multiple Valus using Tuples

  • مرحله 87 - نکته 14 - پیاده سازی کلاس های داده با namedtuple Step 87 - Tip 14 - Implementing Data Classes with namedtuple

  • مرحله 87 - نکته 14 - پیاده سازی کلاس های داده با namedtuple Step 87 - Tip 14 - Implementing Data Classes with namedtuple

  • مرحله 88 - نکته 15 - Getters and Setters Anti Pattern پایتون است Step 88 - Tip 15 - Getters and Setters is Python Anti Pattern

  • مرحله 89 - نکته 16 - اجرای دکوراتورهای املاک Step 89 - Tip 16 - Implementing Property Decorators

  • مرحله 90 - نکته 17 - بارگذاری بیش از حد اپراتور - جمع و تفریق مقادیر Step 90 - Tip 17 - Operator Overloading - Adding and Subtracting amounts

  • مرحله 90 - نکته 17 - بارگذاری بیش از حد اپراتور - جمع و تفریق مقادیر Step 90 - Tip 17 - Operator Overloading - Adding and Subtracting amounts

  • مرحله 91 - نکته 18 - بارگذاری بیش از حد اپراتور - سایر اپراتورها Step 91 - Tip 18 - Operator Overloading - Other Operators

  • مرحله 92 - نکته 19 - مقایسه برابری اشیاء Step 92 - Tip 19 - Comparing equality of objects

  • مرحله 93 - نکته 20 - استفاده از بزرگتر و کوچکتر برای مقایسه اشیا Step 93 - Tip 20 - Using greater than and less than to compare objects

  • مرحله 94 - نکته 21 - مرتب سازی کل - ساده سازی مقایسه شی Step 94 - Tip 21 - Total Ordering - Simplifying object comparison

  • مرحله 94 - نکته 21 - مرتب سازی کل - ساده سازی مقایسه شی Step 94 - Tip 21 - Total Ordering - Simplifying object comparison

  • مرحله 99 - تبریک می گویم Step 99 - Congratulations

  • مرحله 99 - تبریک می گویم Step 99 - Congratulations

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نکات پایتون Python Tips

  • مرحله 75 - نکته 2 - Enum در پایتون Step 75 - Tip 2 - Enum in Python

  • مرحله 76 - نکته 3 - روش ها و استدلال ها - مبانی Step 76 - Tip 3 - Methods and Arguments - Basics

  • مرحله 77 - نکته 4 - روش ها و استدلال ها - استدلال های کلیدواژه Step 77 - Tip 4 - Methods and Arguments - Keyword Arguments

  • مرحله 78 - نکته 5 - روش ها و استدلال ها - باز کردن لیست ها و فرهنگ لغت ها Step 78 - Tip 5 - Methods and Arguments - Unpacking Lists and Dictionaries

  • مرحله 79 - نکته 6 - PEP8 - راهنمای سبک پایتون Step 79 - Tip 6 - PEP8 - Python Style Guide

  • مرحله 80 - نکته 7 - PEP20 - Zen of Python Step 80 - Tip 7 - PEP20 - Zen of Python

  • مرحله 85 - نکته 12 - ایجاد مقادیر تصادفی در پایتون Step 85 - Tip 12 - Generating Random Values in Python

  • مرحله 88 - نکته 15 - Getters and Setters Anti Pattern پایتون است Step 88 - Tip 15 - Getters and Setters is Python Anti Pattern

  • مرحله 89 - نکته 16 - اجرای دکوراتورهای املاک Step 89 - Tip 16 - Implementing Property Decorators

  • مرحله 91 - نکته 18 - بارگذاری بیش از حد اپراتور - سایر اپراتورها Step 91 - Tip 18 - Operator Overloading - Other Operators

  • مرحله 92 - نکته 19 - مقایسه برابری اشیاء Step 92 - Tip 19 - Comparing equality of objects

  • مرحله 93 - نکته 20 - استفاده از بزرگتر و کوچکتر برای مقایسه اشیا Step 93 - Tip 20 - Using greater than and less than to compare objects

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش پایتون برای مبتدیان - در 100 مرحله از جاوا به پایتون بروید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
8 hours
103
Udemy (یودمی) udemy-small
24 شهریور 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
5,852
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

in28Minutes Official in28Minutes Official

DevOps ، AWS ، Docker ، Kubernetes ، Java & Spring Boot ExpertsRanga یک همیار معمار AWS Certified Solutions است. ما در حال آموزش 30+ دوره به 450K زبان آموز در زمینه DevOps ، Cloud (AWS ، PCF ، GCP و Azure) ، Full Stack (React ، Angular) ، برنامه نویسی جاوا و چارچوب های جاوا (Spring، Spring Boot، Spring MVC، Hibernate) هستیم. [مسیرهای یادگیری 00 تا 05 برای DevOps ، Full Stack ، Cloud ، Spring Boot و Java در سQالات متداول زیر] ما از رویکرد گام به گام عملی و مبتنی بر حل مسئله با مثالهای کاربردی عملی و واقعی استفاده می کنیم. ما طیف گسترده ای از دوره ها را بر روی Spring Boot - ایجاد API ها و ریز خدمات ، استقرار در Cloud (AWS ، Azure ، Docker ، Kubernetes ، Azure) و ادغام با Full Stack Front End End (React & Angular) متمرکز کرده ایم. [مسیرهای یادگیری]

in28Minutes Official in28Minutes Official

DevOps ، AWS ، Docker ، Kubernetes ، Java & Spring Boot ExpertsRanga یک همیار معمار AWS Certified Solutions است. ما در حال آموزش 30+ دوره به 450K زبان آموز در زمینه DevOps ، Cloud (AWS ، PCF ، GCP و Azure) ، Full Stack (React ، Angular) ، برنامه نویسی جاوا و چارچوب های جاوا (Spring، Spring Boot، Spring MVC، Hibernate) هستیم. [مسیرهای یادگیری 00 تا 05 برای DevOps ، Full Stack ، Cloud ، Spring Boot و Java در سQالات متداول زیر] ما از رویکرد گام به گام عملی و مبتنی بر حل مسئله با مثالهای کاربردی عملی و واقعی استفاده می کنیم. ما طیف گسترده ای از دوره ها را بر روی Spring Boot - ایجاد API ها و ریز خدمات ، استقرار در Cloud (AWS ، Azure ، Docker ، Kubernetes ، Azure) و ادغام با Full Stack Front End End (React & Angular) متمرکز کرده ایم. [مسیرهای یادگیری]

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.