آموزش ساخت یک بازی دونده بی پایان برای موبایل در یونیتی

Creating an Endless Runner Game for Mobile in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه یک بازی دونده بی پایان برای دستگاه های تلفن همراه ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity3D 4.X، MonoDevelop 4، Xcode 5.1، C#. در این آموزش نحوه ایجاد یک بازی دونده بی پایان برای دستگاه های تلفن همراه را می آموزیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک بازی دو بعدی مبتنی بر کاشی با Unity و C# ایجاد کنیم. در طول این درس‌ها، ما یک بازی کامل را از ابتدا راه‌اندازی می‌کنیم، از جمله انیمیشن اسپرایت، لیست امتیاز بالا با رمزگذاری MD5 و طراحی سطح تصادفی. نرم افزار مورد نیاز: Unity3D 4.X، MonoDevelop 4، Xcode 5.1، C#.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت یک بازی دونده بی پایان برای موبایل در یونیتی Creating an Endless Runner Game for Mobile in Unity

  • ایجاد یک زمین مبتنی بر کاشی Creating a Tile-based Ground

  • قرار دادن یک طراحی سطح تصادفی در حرکت Putting a Randomized Level Design into Motion

  • اضافه کردن قهرمان ما به بازی Adding Our Hero to the Game

  • تغییر حالت های انیمیشن Changing Animation States

  • آوردن اشیا به بازی Bringing Objects into Play

  • بازپخت کردن جعبه ها و راه اندازی کاشی های دشمن Respawning Crates and Initializing Enemy Tiles

  • ایجاد یک دیوانگی دشمن Generating an Enemy Frenzy

  • پیگیری امتیاز بالا Keeping Track of the High Score

  • ترکیب جلوه های صوتی و مدیریت امتیاز Incorporating Sound Effects and Score Handling

  • اعمال ترفندهای نهایی و صادرات به آیفون Applying Final Tweaks and Exporting to an iPhone

نمایش نظرات

آموزش ساخت یک بازی دونده بی پایان برای موبایل در یونیتی
جزییات دوره
1h 47m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
32
از 5
دارد
دارد
دارد
Lars Alin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lars Alin Lars Alin

لارس آلین یک رمزگذار خلاق است که در شمال سوئد مستقر است. او هم با تجارب دیجیتال بصورت آنلاین و هم با نصب دیجیتال و فیزیکی کار می کند. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی در علوم کامپیوتر است و در کنار کار خود به عنوان سازنده بازی های مستقل خود انتشار دهنده ، در آژانس دیجیتال North Kingdom کار می کند. کارهای وی شامل تجربیات فراگیر webGL ، برنامه های تلفن همراه و پرتوهای لیزر رانده شده توسط آردوینو است.