آموزش مستر کلاس کامل میکس

The Complete Mixing Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به کلاس کارشناسی ارشد ترکیبی کامل خوش آمدید

این کلاس برای هر کسی است که موسیقی ساخته یا ضبط کرده است و نمی‌داند که چرا آهنگ‌هایشان شبیه آهنگ‌هایی که در رادیو، Spotify، SoundCloud یا هر جای دیگری می‌شنوند، نیست. این حلقه گمشده در گردش کار تولید شما است.

در این کلاس، ما با اصول اولیه میکس شروع می کنیم و تا پایان آهنگ های عالی کار می کنیم. من شما را در تمام مراحل فرآیند راهنمایی می‌کنم و منطق پشت هر تصمیمی را که می‌گیرم توضیح می‌دهم. من حتی شما را از ابتدا تا انتها از طریق یک ترکیب کامل راهنمایی خواهم کرد.

هدف از این کلاس این است که شما یاد بگیرید چگونه آهنگ های خود را از خوب به عالی برسانید.


DAWs:
در این کلاس، من از Ableton Live استفاده خواهم کرد، اما اگر کاربر Live نیستید - کاملاً خوب است! من تمام تلاش خود را کرده ام تا مطمئن شوم که این کلاس برای همه مفید است، مهم نیست که با کدام پلتفرم صوتی کار می کنند. بنابراین اگر کاربر Logic، کاربر FL Studio، کاربر Cubase، کاربر Bitwig یا هر چیز دیگری هستید - همه کار خواهند کرد. شما می‌توانید تمام تکنیک‌هایی را که من با شما در هر برنامه صوتی راهنمایی می‌کنم انجام دهید.


ژانر:
من بیشتر به خاطر کار با موسیقی الکترونیک شناخته شده‌ام، اما این دوره را طوری طراحی کرده‌ام که در مورد ژانر تا حد امکان جامع باشد. ما در مورد تکنیک های میکس برای همه سازها، صداها و سبک ها صحبت خواهیم کرد. همه ژانرها در اینجا خوش آمدید!

موضوعات تحت پوشش: 

  • محیط شنیداری

  • میکس هدفون در مقابل مانیتورهای استودیو

  • آماده سازی آهنگ برای مخلوط کردن

  • ابزار تنظیم

  • گروه‌بندی آهنگ‌ها

  • رویکردهای اختلاط

  • اختلاط تفریقی

  • پمپ زدن

  • مرکز فانتوم

  • مرحله سازی

  • کار با فرکانس ها

  • EQ به عنوان اسکالپل اختلاط

  • ایجاد تعریف با EQ

  • ترفند فیلتر High Pass

  • مذاکره در مورد ضربه و باس در میکس

  • ایجاد فضا با جلوه های تاخیری

  • ایجاد فضا با جلوه های Reverb

  • تکنیک های Reverb برای آواز، گیتار، و درام

  • تکنیک های تاخیری برای آواز، گیتار، و درام

  • کمپرسورها

  • فشرده سازی موازی

  • تکنیک های فشرده سازی برای آواز، گیتار، و درام

  • یافتن "تمرکز" آهنگ

  • هنر در اختلاط

  • و خیلی، خیلی بیشتر!

اگر آماده شروع ساخت آهنگ های حرفه ای صداگذاری هستید، این کلاسی است که شما را در آن سفر آغاز می کند. همین امروز شروع کنید.

دکتر آلن یک استاد موسیقی دانشگاه است و یک مربی برتر Udemy است - با نزدیک به 100 دوره و 270000 دانشجو.

در سال 2017 استار تریبون بیزینس او ​​را به‌عنوان «حرک‌کننده و تکان‌دهنده» معرفی کرد، و او توسط بنیاد گرمی به‌خاطر کلاس‌های آموزش موسیقی‌اش شناخته می‌شود.

** من تضمین می‌کنم که این دوره کامل‌ترین دوره تاریخ موسیقی موجود در هر کجای بازار است - یا بازپرداخت پول شما (30 روز ضمانت بازگشت پول) **

شرح‌های بسته به تمام درس‌های این دوره اضافه شده است.

---------------------------------------------- ----------------------

تمجید برای دوره‌های آموزشی توسط جیسون آلن:

⇢   "به نظر می‌رسد که همه جزئیات کوچک به روشی بسیار ساده پوشش داده می‌شوند. روند یادگیری آرام می‌شود و به مفاهیم پیچیده اجازه می‌دهد به راحتی جذب شوند. تنها تاسف من این است که این دوره را زودتر نگذرانم." -  M. شاه

⇢   "برای همه بدون هیچ دانشی تا کنون عالی است. من هر سه قسمت را خریدم... این بهترین سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح مهارت های من تاکنون بوده است."  - Z. Palce

⇢   "توضیحات عالی! نه بیشتر یا کمتر از آنچه لازم است." - A. Tóth

⇢   "بسیار عالی. من سالها منتظر بودم تا یک دوره ویدیویی خوب ببینم، اکنون دیگر لازم نیست منتظر بمانم. متشکرم!" -  جفری کوری

⇢   "من دارم چیزهای زیادی یاد می‌گیرم! و من واقعاً دوست دارم کاربرگ‌ها را داشته باشم!" -  A. Deichsel

⇢   "مبانی بسیار واضح توضیح داده شد - نکات بسیار مفیدی!" - جی پوک

⇢   "جیسون واقعاً سریع و عالی با سؤالات است، همیشه یک منبع عالی برای یک کلاس آنلاین است!" ام. اسمیت

---------------------------------------------- -----------------------------

دانشجویانی که در این دوره ثبت نام می‌کنند، محتوای انحصاری و تخفیف‌های مداوم برای تمام کلاس‌های آینده این مجموعه دریافت خواهند کرد.

ما در طول یک جلسه میکس کامل در این کلاس کار خواهیم کرد. دنبال کنید و در نهایت یک آهنگ کامل خواهید داشت!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ایجاد تعریف: روش 1 Creating Definition: Method 1

  • SkillshareFinal Lecture SkillshareFinalLecture

  • ترفندهای فازبندی Phasing Tricks

  • میکس صدای فراگیر Surround Sound Mixing

  • ریاضی! محاسبه زمان تاخیر Math! Calculating Delay Times

  • محدود کردن Limiting

  • آهنگ های گروهی Group Tracks

  • مرحله اول در مخلوط کردن The First Step In Mixing

  • چگونه یاد خواهیم گرفت How We Will Learn

  • تنظیم آهنگ ها Tuning Tracks

  • پیدا کردن مشکلات صوتی Finding Acoustic Problems

  • فشرده سازی در گروه ها Compression On Groups

  • چند دستورالعمل اساسی A Few Basic Guidelines

  • تنظیمات Bus Reverb Bus Reverb Setups

  • خواندن یک طیف فرکانس Reading A Frequency Spectrum

  • میکس من My Mix

  • جلوه های EQ EQ Effects

  • خواندن بیشتر Further Reading

  • تکنیک های تاخیر برای گیتار Delay Techniques For Guitars

  • بعدش چی؟ What Next?

  • آیا مسیر ما به تاخیر نیاز دارد؟ Does Our Track Need Any Delays?

  • قوانین برای پانینگ Rules For Panning

  • زمان بندی پیش تاخیر Timing The PreDelay

  • خرید مانیتور استودیویی Buying Studio Monitors

  • تنظیمات مانیتور Monitor Settings

  • پیدا کردن نقطه شروع Finding A Starting Point

  • شیار The Groove

  • زمان بندی The Reverb Decay Timing The Reverb Decay

  • مانیتورهای متعدد و مونو Multiple Monitors And Mono

  • یک ضربه خوب چیست؟ What Is In A Good Kick?

  • ابزار مبارزه Fighting Instruments

  • 3 بعد موسیقی The 3 Dimensions Of Music

  • اضافه کردن ساب ووفر Adding A Subwoofer

  • ردیابی صداهای خارجی Tracking Down Extraneous Noises

  • درام فشرده سازی Compressing Drums

  • گروه کر Chorus

  • مسترینگ چیست؟ What is Mastering?

  • مهمترین قانون در مخلوط کردن The Most Important Rule In Mixing

  • تکنیک های Reverb برای گیتار و سنتز Reverb Techniques For Guitars And Synths

  • هدفون Headphones

  • تعادل مجدد Rebalancing

  • 19 SortingTracksV2 19 SortingTracksV2

  • در واقع تاخیر چیست؟ What Actually Is A Delay?

  • تمیز کردن جلسه Clean Up The Session

  • هنر اختلاط The Art Of Mixing

  • استفاده از افکت ها در ترکیب Using Effects In The Mix

  • تنظیمات بازخورد Feedback Settings

  • روش نویز The Noise Method

  • تکنیک های تاخیر برای آواز Delay Techniques For Vocals

  • فشرده سازی با EQ Compression With EQ

  • افزودن فیلتر High Pass Adding A High Pass Filter

  • عنصر تمرکز The Focus Element

  • جلوه های اتوبوس Bus Effects

  • همه اش را بگذار کنار هم Putting It All Together

  • کار با EQ Working With The EQ

  • تمیز کردن گل Cleaning Up The Mud

  • فشرده سازی آوازها Compressing Vocals

  • تکنیک های Reverb برای آواز Reverb Techniques For Vocals

  • تکنیک های Reverb برای درامز Reverb Techniques For Drums

  • ساختن اتاق در ترکیب Making Room In The Mix

  • با استفاده از فشرده سازی Using Compression

  • معرفی Introduction

  • تنظیمات کمپرسور Compressor Settings

  • کمپرسورها و محدود کننده ها Compressors And Limiters

  • پانینگ در ترکیب من Panning On My Mix

  • فعلاً همین است! Thats all for now!

  • تفریق فکر کنید Think Subtractive

  • یک بار دیگر .... One More Time....

  • 3 بعد صدا The 3 Dimensions Of Sound

  • 7 باند فرکانس رایج The 7 Common Frequency Bands

  • فشرده سازی در استاد Compress On The Master

  • درباره دینامیک About Dynamics

  • اثرات مدولاسیون Modulation Effects

  • ایجاد فضا در میکس من Creating Space In My Mix

  • مرکز فانتوم Phantom Center

  • تکنیک های تاخیر برای درامز Delay Techniques For Drums

  • کار با فرکانس ها Working With Frequencies

  • اختلاط چیست؟ What is Mixing?

  • فرکانس هایی که باید مراقب آنها باشید Frequencies To Watch Out For

  • میکس تا کنون The Mix So Far

  • آیا چیز دیگری باعث ایجاد مشکل می شود؟ Is Anything Else Causing Problems?

  • راه اندازی مانیتور Monitor Setup

  • ترمولو و ویبراتو Tremolo And Vibrato

  • ایجاد تعریف: روش 2 Creating Definition: Method 2

  • کمپرسورهای چند باندی MultiBand Compressors

  • چند مورد دیگر از ترفندهای من A Few More Of My Tricks

  • فوکوس چیست؟ What Is Focus?

  • بخش های علامت گذاری Marking Sections

  • فشرده سازی Compression

  • جبران تغییرات Variation Compensation

  • فشرده سازی موازی Parallel Compression

  • تمرکز بر محیط گوش دادن Focusing On The Listening Environment

  • در واقع Reverb چیست؟ Wha tActually Is Reverb?

  • تنظیم کمتر از کامل من My Less Than Perfect Setup

  • تنظیم سطوح Setting Levels

  • گذرگاه های افکت ایجاد کنید Create Effect Busses

  • میدان استریو The Stereo Field

  • نمونه گیری مجدد Resampling

  • فلنجرها Flangers

  • دروازه Gating

  • عنصر ویژه The Featured Element

  • کپی و پشتیبان گیری از جلسه Session Copy and Backup

نمایش نظرات

آموزش مستر کلاس کامل میکس
جزییات دوره
7h 39m
102
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,598
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.