آموزش رندر خودرو با HDR Light Studio و Maya

Automotive Rendering with HDR Light Studio and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، نحوه استفاده از HDR Light Studio و Maya را با هم به منظور ایجاد نورپردازی استودیویی با کیفیت بالا برای رندرهای خودروی خود یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 یا بالاتر، HDR Light Studio 1.5 یا بالاتر. در این سری از درس ها، نحوه استفاده از HDR Light Studio و Maya را با هم به منظور ایجاد نورپردازی استودیویی با کیفیت بالا برای رندرهای خودروی خود یاد خواهیم گرفت. ما این دوره را در Maya آغاز خواهیم کرد، جایی که یاد می گیریم چگونه یک محیط نورپردازی مبتنی بر تصویر را برای آماده سازی برای رندر راه اندازی کنیم. از آنجا به HDR Light Studio می‌رویم، که به ما امکان می‌دهد به راحتی تصاویری با دامنه دینامیکی بالا ایجاد کنیم که می‌توانند نورپردازی واقعی استودیو را تقلید کنند. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ظاهر چراغ های مصنوعی را در HDR Light Studio کنترل کنیم، همچنین در مورد بسیاری از تکنیک ها صحبت خواهیم کرد که می توانند کارایی گردش کار نورپردازی شما را در مایا و HDR Light Studio به طور چشمگیری افزایش دهند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 یا بالاتر، HDR Light Studio 1.5 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر خودرو با HDR Light Studio و Maya Automotive Rendering with HDR Light Studio and Maya

  • ایجاد یک محیط روشنایی مبتنی بر تصویر در مایا Creating an Image-based Lighting Environment in Maya

  • ایجاد منبع نور اولیه در HDR Light Studio Creating Primary Light Source in HDR Light Studio

  • افزودن سایه های زمین به محیط Ibl ما Adding Ground Shadows to Our Ibl Environment

  • استفاده از Tone-mapping در دوربین مایا Applying Tone-mapping to the Maya Camera

  • تغییر سنتز پس زمینه در HDR Light Studio Altering Background Synthesis in HDR Light Studio

  • استفاده از Guide Lights در HDR Light Studio Using Guide Lights in HDR Light Studio

  • افزودن انعکاس به عقب خودرو Adding Reflections to the Rear of the Car

  • ایجاد نکات برجسته برای سقف ماشین Creating Highlights for the Roof of the Car

  • افزودن انعکاس به قسمت جلوی کاپوت خودرو Adding Reflections to the Front Hood Area of the Car

  • استفاده از نورهای تاریک برای افزایش بازتاب Using Dark Lights to Enhance Reflections

  • اضافه کردن Specular Flakes به Shader رنگ خودرو Adding Specular Flakes to the Car Paint Shader

  • ایجاد رندرهای با محدوده دینامیکی بالا از مایا Creating High Dynamic Range Renders from Maya

نمایش نظرات

آموزش رندر خودرو با HDR Light Studio و Maya
جزییات دوره
1h 31m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.