Unreal Engine: یک Arcade Classic بسازید!

Unreal Engine: Create an Arcade Classic!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مانند "Fortnite؟" با استفاده از موتور Unreal Engine، بر ابزارهای مورد استفاده برای ساخت آن تسلط پیدا کنید. نحوه دانلود، نصب و راه اندازی یک پروژه در سطوح Unreal Engine Build، ایجاد مواد، سفارشی کردن ذرات و ویرایش صداها در عناصر گیم پلی تعاملی Unreal Engine Script با استفاده از ابزارهای Blueprint اسکریپت Unreal Engine، چیدمان، متحرک سازی، و ارائه عملکرد به سفارشی را بدانید. صفحه های منوی ساخته شده و HUD درون بازی یک تجربه بازی کامل را از ابتدا ایجاد کنید! پیش نیازها:پیشنهاد شده: رایانه رومیزی با ویندوز 7 (یا جدیدتر) 64 بیتی - یا - مک با سیستم عامل Mac OS X 10.9.2 یا جدیدتر پیشنهاد شده: 8 گیگابایت رم پیشنهادی: پردازنده چهار هسته ای اینتل یا AMD پیشنهاد شده: سازگار با DirectX 11 کارت گرافیک پیشنهادی: Unreal Engine نسخه 4.18 یا جدیدتر بدون نیاز به تجربه برنامه نویسی! شما یاد خواهید گرفت که چگونه عملکردها را با استفاده از "اسکریپت نویسی طرح" Unreal کدنویسی کنید!

در این دوره آموزشی طراحی بازی، من شما را گام به گام از طریق بازآفرینی یک بازی کلاسیک آرکید با استفاده از Unreal Engine: THE premier free to download engine game راهنمایی می کنم! (و همان موتوری که برای ساختن «Fortnite» بسیار موفق استفاده شد).

این دوره شامل 161 درس ویدیویی جالب برای دنبال کردن است. موارد آموخته شده در این دوره عبارتند از:

  • نحوه راه اندازی و ایجاد پروژه در Unreal Engine

  • نحوه پیمایش در ویرایشگر غیرواقعی

  • نحوه ساخت سطوح ساده با استفاده از اشکال اصلی (هندسه)

  • نحوه وارد کردن و پیاده سازی صداها

  • نحوه درک اصول اولیه سیستم اسکریپت Blueprint Unreal از جمله:

    • نحوه ایجاد متغیر

    • نحوه ایجاد توابع

    • نحوه استفاده از گره‌های رویدادها، کنترل جریان و خط زمانی

    • نحوه سازماندهی طرح‌های خود و اسکریپت‌ها

  • نحوه ایجاد اشیاء تعاملی با استفاده از Blueprint Scripting مانند:

    • پیکاپ (گلوله، گلوله برقی، میوه)

    • دشمنان (ارواح)

    • مناطق چرخشی

  • نحوه پیاده سازی هوش مصنوعی دشمن ساده

  • نحوه ایجاد منوهای تعاملی

  • نحوه ایجاد HUD بازی

  • نحوه متحرک سازی منو و عناصر HUD

  • نحوه ایجاد یک سیستم ذخیره

  • نحوه بارگیری یک بازی ذخیره شده

  • نحوه ایجاد تابلوی امتیازات

  • نحوه اضافه کردن عناصر ارائه سرگرم کننده مانند حرکت آهسته، پویانمایی نمرات، متن چشمک زن و غیره.

  • و بیشتر!

با دانش به‌دست‌آمده در این درس‌های ویدیویی، به مهارت‌های لازم برای شروع ساختن خلاقیت‌های بازی خود (بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی) مجهز خواهید شد!



سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدید Welcome

راه اندازی پروژه Project Setup

  • پروژه پرایمر! Project Primer!

  • دانلود و نصب کنید Download and Install

  • ایجاد پروژه Create Project

  • ساختار پوشه Folder Structure

  • واردات دارایی های بازار Import Marketplace Assets

ملزومات ویرایشگر - (برای مبتدیان!!!) Editor Essentials - (FOR BEGINNERS!!!)

  • ویرایشگر سطح - قسمت 1 Level Editor - Part 1

  • ویرایشگر سطح - قسمت 2 Level Editor - Part 2

  • مرورگر محتوا - قسمت 1 Content Browser - Part 1

  • مرورگر محتوا - قسمت 2 Content Browser - Part 2

  • Viewport Nav - ماوس Viewport Nav - Mouse

  • Viewport Nav - صفحه کلید Viewport Nav - Keyboard

  • Viewport Nav - Maya Viewport Nav - Maya

  • نماهای املایی Orthographic Views

  • حالت های مشاهده/نمایش پرچم ها View Modes / Show Flags

ملزومات بازیگر - (برای مبتدیان!!!) Actor Essentials - (FOR BEGINNERS!!!)

  • قرار دادن بازیگران Placing Actors

  • بازیگران متحرک Moving Actors

  • بازیگران چرخشی Rotating Actors

  • بازیگران مقیاس Scaling Actors

ساختمان سطح Level Building

  • بررسی اجمالی هندسه Geometry Overview

  • برس های افزودنی و کاهشی Additive & Subtractive Brushes

  • تنظیمات براش هندسی Geometry Brush Settings

  • ویرایش هندسه Geometry Editing

  • ساختمان به شبکه Building To The Grid

  • نکات کارآمدی ساختمان Building Efficiency Tips

  • قطعات پیچ و خم - قسمت 1 Maze Pieces - Part 1

  • قطعات پیچ و خم - قسمت 2 Maze Pieces - Part 2

  • طرح ماز - قسمت 1 Maze Layout - Part 1

  • Maze Layout - قسمت 2 Maze Layout - Part 2

مواد Materials

  • ایجاد مواد - قسمت 1 Creating Materials - Part 1

  • ایجاد مواد - قسمت 2 Creating Materials - Part 2

  • استفاده از مواد در سطح Applying Materials To Level

ایجاد آواتار Avatar Creation

  • آواتار بازیکن Player Avatar

  • آواتار دشمن - قسمت 1 Enemy Avatar - Part 1

  • آواتار دشمن - قسمت 2 Enemy Avatar - Part 2

صداها Sounds

  • واردات صداها Import Sounds

  • نشانه های صوتی Sound Cues

ایجاد طرح Blueprint Creation

  • طرح کلی کلاس Class Blueprint Overview

  • نقشه پلیر Player Blueprint

  • طرح دشمن Enemy Blueprint

  • نقشه خانه دشمن Enemy House Blueprint

  • طرح پلت Pellet Blueprint

  • طرح پلت برق Power Pellet Blueprint

  • طرح گیلاس Cherry Blueprint

  • طرح نارنجی Orange Blueprint

  • Power-Up Blueprint Power-Up Blueprint

اصول برنامه نویسی طرح اولیه - (برای مبتدیان!!!) Blueprint Scripting Fundamentals - (FOR BEGINNERS!!!)

  • بررسی اجمالی اسکریپت Scripting Overview

  • رویدادها Events

  • توابع Functions

  • متغیرها - قسمت 1 Variables - Part 1

  • متغیرها - قسمت 2 Variables - Part 2

  • کنترل جریان Flow Control

عملکرد طرح - قسمت 1 Blueprint Functionality - Part 1

  • طرح حالت بازی - گیم پلی Game Mode Blueprint - Gameplay

  • دوربین بازی Gameplay Camera

  • پویانمایی پلیر گوبل Player Gobble Animation

  • حرکت خودکار بازیکن - قسمت 1 Player Auto Movement - Part 1

  • حرکت خودکار بازیکن - قسمت 2 Player Auto Movement - Part 2

  • ورودی/خروجی خانه دشمن Enemy House Entrance / Exit

  • گلوله/قدرت پلت خورده Pellet / Power Pellet Eaten

  • میوه خورده شده Fruit Eaten

  • Power-Up Eaten Power-Up Eaten

  • تقویت سرعت - قسمت 1 Power-Up Speed Boost - Part 1

  • تقویت سرعت - قسمت 2 Power-Up Speed Boost - Part 2

  • میوه/تخم ریزی قدرت - قسمت 1 Fruit / Power-Up Spawning - Part 1

  • میوه/تخم ریزی قدرت - قسمت 2 Fruit / Power-Up Spawning - Part 2

  • پایان بررسی سطح - قسمت 1 End of Level Check - Part 1

  • پایان بررسی سطح - قسمت 2 End of Level Check - Part 2

  • تاب برداشتن Warping

  • بازی لهستانی پاس Game Polish Pass

عملکرد طرح - قسمت 2 Blueprint Functionality - Part 2

  • مرگ بازیکن - قسمت 1 Player Death - Part 1

  • مرگ بازیکن - قسمت 2 Player Death - Part 2

  • Player Death FX - انیمیشن Player Death FX - Animation

  • Player Death FX - Screen Shake Player Death FX - Screen Shake

  • بازیکن Respawn Player Respawn

  • آسیب پذیری دشمن - قسمت 1 Enemy Vulnerability - Part 1

  • آسیب پذیری دشمن - قسمت 2 Enemy Vulnerability - Part 2

  • دشمن خورده Enemy Eaten

  • Respawn دشمن Enemy Respawn

  • بازنشانی دشمن Enemy Reset

  • موسیقی بازی - قسمت 1 Game Music - Part 1

  • موسیقی بازی - قسمت 2 Game Music - Part 2

Enemy A.I. Enemy A.I.

  • مش ناوبری Navigation Mesh

  • نقاط هدف Target Points

  • نوع دشمن - "سرگردان" - قسمت 1 Enemy Type - "Wander" - Part 1

  • نوع دشمن - "سرگردان" - قسمت 2 Enemy Type - "Wander" - Part 2

  • نوع دشمن - "سرگردان" - قسمت 3 Enemy Type - "Wander" - Part 3

  • نوع دشمن - "شکارچی" Enemy Type - "Hunter"

  • Enemy Nav - توقف Enemy Nav - Stop

  • Enemy Nav - راه اندازی مجدد Enemy Nav - Restart

  • Nav Mesh - عوامل پشتیبانی شده Nav Mesh - Supported Agents

  • نقشه های کودک دشمن Enemy Child Blueprints

ارائه بازی Game Presentation

  • نمای کلی HUD HUD Overview

  • طرح نمونه بازی Game Instance Blueprint

  • وارد کردن فونت ها Import Fonts

  • ایجاد HUD HUD Creation

  • چیدمان HUD HUD Layout

  • اتصالات HUD HUD Bindings

  • HUD - به روز رسانی زندگی ها HUD - Update Lives

  • HUD - به روز رسانی امتیاز - موارد HUD - Update Score - Items

  • HUD - به روز رسانی امتیاز - دشمنان - قسمت 1 HUD - Update Score - Enemies - Part 1

  • HUD - به روز رسانی امتیاز - دشمنان - قسمت 2 HUD - Update Score - Enemies - Part 2

  • HUD - انیمیشن معرفی HUD - Intro Animation

  • HUD - انیمیشن زندگی گمشده HUD - Life Lost Animation

  • انیمیشن HUD - 1up - قسمت 1 HUD - 1up Animation - Part 1

  • انیمیشن HUD - 1up - قسمت 2 HUD - 1up Animation - Part 2

  • Player Start Notify Player Start Notify

تنظیم بازی Game Tuning

  • تنظیم دوربین Camera Tuning

  • تنظیم سطح Level Tuning

  • تنظیم پخش کننده Player Tuning

  • تیونینگ دشمن Enemy Tuning

  • تنظیم آیتم ویژه Special Item Tuning

صفحه های منو Menu Screens

  • طرح حالت بازی - منو Game Mode Blueprint - Menu

  • واردات تصاویر Import Images

  • منوی اصلی - چیدمان Main Menu - Layout

  • منوی اصلی - انیمیشن ها Main Menu - Animations

  • منوی اصلی - عملکرد - قسمت 1 Main Menu - Functionality - Part 1

  • منوی اصلی - عملکرد - قسمت 2 Main Menu - Functionality - Part 2

  • منوی کامل سطح - چیدمان Level Complete Menu - Layout

  • منوی کامل سطح - انیمیشن ها Level Complete Menu - Animations

  • منوی کامل سطح - عملکرد Level Complete Menu - Functionality

  • منوی بازی بیش از حد - چیدمان Game Over Menu - Layout

  • منوی بازی بیش از حد - انیمیشن ها Game Over Menu - Animations

  • منوی بازی بیش از حد - عملکرد Game Over Menu - Functionality

  • منوی مکث - چیدمان Pause Menu - Layout

  • منوی مکث - انیمیشن ها Pause Menu - Animations

  • منوی مکث - عملکرد Pause Menu - Functionality

جایزه - ذخیره و بارگذاری BONUS - Saving & Loading

  • ایجاد سطوح بیشتر Creating More Levels

  • ساختار داده بازی Game Data Struct

  • ذخیره نقشه بازی Save Game Blueprint

  • ذخیره/بارگذاری - متغیرها Save / Load - Variables

  • ذخیره/بارگذاری - توابع - قسمت 1 Save / Load - Functions - Part 1

  • ذخیره/بارگذاری - توابع - قسمت 2 Save / Load - Functions - Part 2

  • ذخیره/بارگذاری - منوی اصلی Save / Load - Main Menu

  • ذخیره/بارگذاری - منوی سطح کامل Save / Load - Level Complete Menu

  • ذخیره/بارگذاری - منوی بازی بیش از حد Save / Load - Game Over Menu

  • ادامه اطلاعات - چیدمان Continue Info - Layout

  • ادامه اطلاعات - عملکرد Continue Info - Functionality

جایزه - امتیازات برتر BONUS - Top Scores

  • ساختار امتیازات برتر Top Scores Struct

  • طرح امتیازات برتر Top Scores Blueprint

  • امتیازات برتر - متغیرها Top Scores - Variables

  • امتیازات برتر - توابع - قسمت 1 Top Scores - Functions - Part 1

  • امتیازات برتر - توابع - قسمت 2 Top Scores - Functions - Part 2

  • امتیازات برتر - طرح بندی خط Top Scores - Line Layout

  • امتیازات برتر - عملکرد خط Top Scores - Line Functionality

  • امتیازات برتر - طرح بندی صفحه Top Scores - Screen Layout

  • امتیازات برتر - انیمیشن های صفحه Top Scores - Screen Animations

  • امتیازات برتر - عملکرد صفحه نمایش - قسمت 1 Top Scores - Screen Functionality - Part 1

  • امتیازات برتر - عملکرد صفحه نمایش - قسمت 2 Top Scores - Screen Functionality - Part 2

  • آهنگ های برتر - موسیقی Top Scores - Music

  • امتیازات برتر - Notify Layout - قسمت 1 Top Scores - Notify Layout - Part 1

  • امتیازات برتر - Notify Layout - قسمت 2 Top Scores - Notify Layout - Part 2

  • امتیازات برتر - اطلاع رسانی انیمیشن Top Scores - Notify Animation

  • امتیازات برتر - ثبت امتیاز بالا - قسمت 1 Top Scores - Register High Score - Part 1

  • امتیازات برتر - ثبت امتیاز بالا - قسمت 2 Top Scores - Register High Score - Part 2

موارد اضافی Extras

  • لوپینگ سطوح Looping Levels

  • میوه/امتیاز دشمن FX - قسمت 1 Fruit / Enemy Score FX - Part 1

  • میوه/امتیاز دشمن FX - قسمت 2 Fruit / Enemy Score FX - Part 2

  • چشم دشمن - مش Enemy Eyes - Meshes

  • چشم دشمن - کارکرد - قسمت 1 Enemy Eyes - Functionality - Part 1

  • چشم دشمن - کارکرد - قسمت 2 Enemy Eyes - Functionality - Part 2

  • بسته بندی یک پروژه Packaging a Project

نمایش نظرات

Unreal Engine: یک Arcade Classic بسازید!
جزییات دوره
26.5 hours
161
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
4,156
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Greg Wondra
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Greg Wondra Greg Wondra

مربی مجاز غیر واقعی