آموزش ایجاد بازی های موبایل با وحدت

Creating Mobile Games with Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: توسعه بازی های موبایل در Unity مجموعه مهارتی متفاوت از ساخت بازی های دسک تاپ یا کنسول را می طلبد. شما باید وضوح صفحه ، ورودی های خاص مانند لمس و داده های شتاب سنج و عملکرد را در نظر بگیرید. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با این چالش ها کنار بیایید و گردش کار توسعه بازی خود را به طور خاص برای موبایل بهینه کنید. نویسنده Kelley Hecker توضیح می دهد که چگونه می توان محیط توسعه را برای استقرار در دستگاه های iOS و Android ، دسترسی به ورودی ها از دستگاه و طراحی رابط های کاربری برای کار با چندین رزولوشن تنظیم کرد. به علاوه ، بیاموزید که چگونه یک بازی را در حالی که روی دستگاه اجرا می شود اشکال زدایی کنید و بازی های خود را برای عملکرد سریعتر و روان بهینه کنید.
موضوعات شامل:
  • نصب SDK ها و تنظیم حساب های برنامه نویس
  • دسترسی به داده های تلفن همراه
  • ایجاد اطلس sprite
  • خواندن ورودی کنسول در iOS و Android
  • بررسی اندازه دارایی های شما

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ساختمان به یک دستگاه تلفن همراه 1. Building to a Mobile Device

  • حساب کاربری iOS و Xcode خود را تنظیم کنید Setting up your iOS Developer account and Xcode

  • نصب SDK Android Installing the Android SDK

  • تنظیمات جهانی ساخت موبایل Universal mobile build settings

  • ایجاد یک دستگاه iOS Building to an iOS device

  • ایجاد یک دستگاه Android Building to an Android device

2. دسترسی به ورودی های تلفن همراه 2. Accessing Mobile Inputs

  • دسترسی به لمس ها Accessing touches

  • در حال پاسخگویی به رویدادها ضربه بزنید Responding to tap events

  • اجرای ژست تابه Implementing a pan gesture

  • در حال پاسخگویی به حوادث پان Responding to pan events

  • دسترسی به شتاب سنج Accessing the accelerometer

3. ایجاد رابط های کاربر (UI) برای وضوح چندگانه 3. Creating User Interfaces (UIs) for Multiple Resolutions

  • بسته های رابط کاربری گرافیکی در فروشگاه دارایی GUI packages on the Asset Store

  • اطلس شکاف خود را ایجاد کنید Creating your sprite atlas

  • رابط کاربر را تنظیم کنید Setting up your UI

  • با استفاده از لنگرها Using anchors

  • ادغام UI با گیم پلی Integrating the UI with gameplay

  • تعویض بین اطلس SD و HD Swapping between SD and HD atlases

4. اشکال زدایی 4. Debugging

  • چاپ سیاهههای مربوط به اشکال زدایی Printing debug logs

  • خروجی کنسول خواندن در iOS Reading console output on iOS

  • خروجی کنسول خواندن در Android Reading console output on Android

5- بهینه سازی عملکرد 5. Optimizing Performance

  • ملاحظات در مورد تلفن همراه Considerations on mobile

  • اندازه دارایی های خود را بررسی می کنید Checking the size of your assets

  • کاهش اندازه بافت Reducing texture size

  • پروفایل در وحدت Profiling in Unity

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بازی های موبایل با وحدت
جزییات دوره
1h 12m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
82,315
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Kelley Hecker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kelley Hecker Kelley Hecker

Kelley Hecker به عنوان یک مهندس توسعه بازی ، اشتیاق زیادی را برای بازی ها به یک حرفه تبدیل کرد. کلی به عنوان همکاری با شرکتهایی مانند Mattel ، Disney و Jakks Pacific مشغول ایجاد بازی ها و برنامه های تلفن همراه بود. همواره در حاشیه برش ، Kelley برنامه هایی را با استفاده از برخی از جدیدترین فناوری ها ، از جمله واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی و تشخیص حرکات ، توسعه داده است. در اوقات فراغت خود از کار بر روی پروژه های بازی شخصی خود ، شرکت در مربا بازی ، اسب سواری و آشپزی لذت می برد. کلی دارای لیسانس علوم کامپیوتر از انستیتوی فناوری کالیفرنیا است.