آموزش مدل سازی و جعل جرثقیل هیدرولیکی در 3ds Max

Modeling and Rigging a Hydraulic Crane in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک دکل مکانیکی برای تجسم های سه بعدی در 3ds Max ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، Photoshop CS6 ، After Effects CS6. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 11s مدل سازی و جعل جرثقیل هیدرولیکی در 3ds Max 6 ساعت و 34 دقیقه و 6 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی و جعل جرثقیل هیدرولیکی در 3ds Max Modeling and Rigging a Hydraulic Crane in 3ds Max

  • ارائه جرثقیل Presentation of the Crane

  • ایجاد دکل مفهومی برای سیلندر هیدرولیک Creating a Concept Rig for the Hydraulic Cylinder

  • ادامه ایجاد مفهوم ما Continuing to Create Our Concept

  • راه اندازی پرونده مرجع Setting up the Reference File

  • شروع ایجاد تاور کرین Starting to Create the Tower Crane

  • ایجاد پایه کوچک برای تاور کرین Creating the Small Prop for the Tower Crane

  • اتمام پروپ کوچک برای تاور کرین Finishing the Small Prop for the Tower Crane

  • شروع به ایجاد جرثقیل بوم Starting to Create the Boom Crane

  • مدل سازی جرثقیل بوم Modeling the Boom Crane

  • چهره های پل زدن در جرثقیل بوم Bridging Faces in the Boom Crane

  • افزودن جزئیات به جرثقیل بوم Adding Details to the Boom Crane

  • افزودن قطعات اضافی به جرثقیل بوم Adding Extra Pieces to the Boom Crane

  • پایان دادن به جرثقیل Boom Finishing the Boom Crane

  • شروع مدل سازی جرثقیل جیب Starting Modeling the Jib Crane

  • ادامه مدل سازی جرثقیل جیب Continuing to Modeling the Jib Crane

  • پایان دادن به جرثقیل جیب Finishing the Jib Crane

  • مدل سازی Jib Crane Extension Modeling the Jib Crane Extension

  • اتمام Jib Crane Extension Finishing the Jib Crane Extension

  • مدل قلاب اصلی Modeling the Main Hook

  • مدل سازی قسمت هوک قلاب اصلی Modeling the Hook Part of the Main Hook

  • قلاب اصلی را تمام و جزئیات کنید Finishing and Detail the Main Hook

  • تقلب سیلندر هیدرولیک Rigging of the Hydraulic Cylinder

  • واردات قطعات جرثقیل و مونتاژ جرثقیل Importing the Crane Parts and Assembling the Crane

  • شروع افزودن جزئیات به مجمع Starting Adding Details Onto the Assembly

  • افزودن جزئیات بیشتر به مجمع ما Adding More Details to Our Assembly

  • افزودن Sheaves برای جرثقیل Adding Sheaves for the Crane

  • شروع ایجاد ریل های دستی Boom Crane Starting to Create the Hand Rails of the Boom Crane

  • اتمام ریل دستی بر روی جرثقیل بوم Finishing the Hand Rails on the Boom Crane

  • استفاده از شکل شی the برای ایجاد ریل دستی Using the Shape of the Object to Create Hand Rails

  • وارد کردن سیلندر هیدرولیک Importing the Hydraulic Cylinder

  • بافت جرثقیل Knuckle Boom Texturing the Knuckle Boom Crane

  • ایجاد سیم جرثقیل برای جرثقیل Creating the Crane Wires for the Crane

  • ایجاد سیم برای جرثقیل Knuckle Boom Creating the Wires for the Knuckle Boom Crane

  • ایجاد سیم های الحاقی Creating Extension Wires

  • محدود کردن کنترل کننده برای سیمها Bounding the Controller for the Wires

  • اتمام ایجاد کنترل کننده ها و محدودیت ها Finishing Creating the Controllers and Constraints

  • اضافه کردن محدودیت ها به جرثقیل Knuckle Boom Adding Limitations to the Knuckle Boom Crane

  • اضافه کردن ویژگی های اضافی به جرثقیل Knuckle Boom Adding Extra Features to the Knuckle Boom Crane

  • نهایی کردن و ترکیب پروژه ما Finalizing and Compositing Our Project

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی و جعل جرثقیل هیدرولیکی در 3ds Max
جزییات دوره
6h 35m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Giuseppe Candido Giuseppe Candido

Giuseppe Candido یک شخصیت متحرک و کلیپ شخصیت و موجودات سه بعدی است که در لندن مستقر است. او چندین سال تجربه در صنعت CG دارد و پس از فارغ التحصیلی از مدرسه VFX در لندن این شانس را دارد که برای برنامه های بازی آیفون انیمیشن و دکل ایجاد کند. جوزپه همچنین به عنوان مجسمه ساز سه بعدی برای مجموعه های فیلم اسکن سه بعدی و DigiDoubles کار کرده است. برخی از ویژگی های او درگیر شده است Prometheus ، سفید برفی و شکارچی ، و Skyfall به نام چند. در حال حاضر او به عنوان یک متحرک سه بعدی در حال ایجاد دکل های مکانیکی برای تجسم مهندسی سه بعدی است. جوزپه چالش هر نوع تولید را دوست دارد. او همیشه به محدودیت های خلاقیت فشار می آورد و از تجربیات خود می آموزد.