آموزش Autodesk Stingray

Learning Autodesk Stingray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: موتورهای بازی دیگر فقط مخصوص بازی نیستند! موتور Stingray می تواند به شما در ایجاد تجسم در زمان واقعی و تجربه های خیره کننده واقعیت مجازی و همچنین (بله) بازی های سه بعدی شگفت انگیز کمک کند. ادغام با ابزارهایی مانند 3ds Max روند کار را برای هنرمندان و توسعه دهندگان ساده می کند. بیاموزید که چگونه در این دوره با کریس موری ، هنرمند ارشد و مربی 3D ، تجسم خود را با Autodesk Stingray خلق کنید. بیاموزید که چگونه پروژه های جدید ایجاد کنید ، دارایی ها را از 3ds Max وارد کنید و از ابزارهای Stingray برای جلوه دادن آنها استفاده کنید. Chris نکاتی را برای افزودن جلوه های بصری ، مواد و نورپردازی و آزمایش انیمیشن با استفاده از گره های Flow ارائه می دهد. بعلاوه ، در مورد گزینه های خود برای استقرار طرح ها از Stingray ، از جمله تولید تجارب تعاملی به عنوان اجراهای مستقل برای ویندوز ، اطلاعات کسب کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک پروژه جدید
  • استفاده از الگوها
  • آماده سازی دارایی ها در 3ds Max
  • وارد کردن دارایی های سه بعدی
  • اتصال به 3ds Max از طریق Live Link
  • کار با محیط
  • افزودن جلوه های بصری ، نور و بازتاب
  • استفاده از گره های Flow برای مواد و انیمیشن
  • اجرای پروژه های Stingray

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پرونده ها و سازماندهی پرونده ها Exercise files and file organization

1. شروع یک پروژه Stingray 1. Beginning a Stingray Project

  • شروع با پرتابگر Starting with the launcher

  • با استفاده از مدیر پروژه و الگوهای Using the Project Manager and templates

  • بررسی UI Stingray Exploring the Stingray UI

  • پیمایش در جهان Stingray Navigating the Stingray world

2. تهیه دارایی در 3ds Max برای Stingray 2. Preparing Assets in 3ds Max for Stingray

  • تهیه مدلهای سه بعدی برای استفاده در Stingray: قسمت 1 Preparing 3d models for use in Stingray: Part 1

  • تهیه مدلهای سه بعدی برای استفاده در Stingray: قسمت 2 Preparing 3d models for use in Stingray: Part 2

  • درک چگونگی عملکرد بهتر بافت ها Understanding how textures work best

  • اصول اولیه مواد Stingray The basics of the Stingray material

  • استراتژی های روشنایی Lighting strategies

3. وارد کردن دارایی به Stingray 3. Importing Assets into Stingray

  • صادرات و واردات دارایی های سه بعدی Exporting and importing 3D assets

  • داشتن ساختار دایرکتوری Having a directory structure

  • قرار دادن اشیاء Placing objects

  • اتصال به 3ds Max از طریق لینک مستقیم Connecting to 3ds Max via Live Link

4- کار با محیط ها 4. Working with Environments

  • از بین بردن محیط سایه زنی Deconstructing the shading environment

  • جلوههای بصری Visual effects

  • پخت سبک Light baking

  • اجرای بازتاب های واقع گرایانه Implementing realistic reflections

5- استفاده از جریان برای مواد و انیمیشن 5. Using Flow for Materials and Animation

  • جریان: مقدمه Flow: Intro

  • ایجاد یک نمودار دلخواه با Flow Creating a custom graph with Flow

  • نهایی کردن گره های جریان Finalizing the Flow nodes

  • تهیه انیمیشن در 3ds Max Preparing animation in 3ds Max

  • متحرک کردن درب با Flow Animating a door with Flow

6. استفاده از تجربه شما 6. Deploying Your Experience

  • اجرای پروژه های خود Deploying your projects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Autodesk Stingray
جزییات دوره
2h 57m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
16,200
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Chris Murray
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Murray Chris Murray

کریس موری یک هنرمند ، انیماتور و تکنسین خلاق با تجربه سه بعدی است. مدیر سابق بازاریابی فنی Autodesk برای 3ds Max ، کریس در حال حاضر یک مستقل 3ds Max جامعه تبشر ، تولید کننده و دانشکده کمکی در دانشگاه کارولینای شمالی در آسویل است. یک روز متوسط شامل تبشیر فنی برای ابزارهای مهیج و فناوری ، استراتژی و توسعه داستان حرفه ای برای دستیابی به افراد خلاق همفکر و فرصت هایی برای شرکت در فرایند خلاق با آن فناوری است. کریس دانش عمیق خود را درباره 3ds Max و گردش کار و برنامه های کاربردی تعریف شده در کانال YouTube خود در http://www.youtube.com/3dsmaxtrainer به اشتراک می گذارد.