آموزش اسکرام برای موفقیت: استاد چابک، اسکرام و بهترین شیوه ها

Scrum for Success: Master Agile, Scrum and best practices

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: از تئوری تا عمل با مثال‌ها و آماده‌سازی گواهینامه PSM I گواهینامه‌های Agile Scrum PSM1 PSM I Scrum Scrum Roles Scrum Accountabilities رویدادهای Scrum Artifacts Scrum بهترین شیوه‌ها موضوعات پیشرفته Scrum مقیاس‌بندی اسکرام مدیریت بک‌لاگ محصول Release بک لاگ Agile Estimation Scrum برآورد ارزش Scrum PSPO I PSPO 1 پیش نیازها:هیچ

آیا می خواهید بهترین شیوه ها و تکنیک های اسکرام را یاد بگیرید؟ آیا علاقه مند به آمادگی برای آزمون گواهینامه PSM I(TM) هستید؟

در دوره ما، شما تمام اسرار داخلی Agile و Scrum را کشف خواهید کرد و شاهد یک تیم شبیه سازی شده Scrum در حال عمل خواهید بود. خواهید دید که چگونه آنها بهترین شیوه ها و تکنیک ها را برای غلبه بر چالش ها و بهبود محصول خود اجرا می کنند. علاوه بر این، می‌توانید روند آنها را به راحتی در تیم خود تکرار کنید.

در طول دوره، شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که در آزمون های آزمایشی برای گواهینامه های اسکرام شرکت کنید و از الگوها برای ایجاد مصنوعات مهم مانند چشم انداز محصول، بک لاگ محصول، برد اسکرام، بک لاگ انتشار، تعریف آماده، تعریف انجام شده استفاده کنید. ، و بیشتر. این مصنوعات برای صاحبان محصول و اسکرام مستر ضروری هستند و تفاوت واقعی در نقش شما ایجاد خواهند کرد.

شامل: "کتاب الکترونیکی رایگان" با فصل‌های نمونه کتاب "اسکرام آنلاک شده" در سخنرانی جایزه.

Real Scrum: این دوره کاملاً با آخرین نسخه Scrum Guide™ هماهنگ است.

توجه: آزمون گواهینامه شامل نمی شود و باید جداگانه خریداری شود.


چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

1. Origins of Agile: مفاهیم کلیدی، فلسفه و دانشی که در پس Agile نهفته است چیست؟

2. دو رویکرد کار - یک بازی برای شما: بازی برای یادگیری برخی از ارزش‌های چابک و تفاوت‌های بین مدل آبشار.

3. مدل سرمایه گذاری چابک: چگونه چابکی به موفقیت اقتصادی یک پروژه، محصول و سرمایه گذاران کمک می کند. یک قرارداد فروشنده چابک معمولاً چگونه به نظر می رسد.

4. Agile چیست؟ : مفاهیم و ارزش های اصلی برای درک چابک.

5. گواهینامه‌های اسکرام: خلاصه‌ای از مهم‌ترین گواهینامه‌های اسکرام و راهنمایی با آزمون‌های آزمایشی برای تمرین برای آن.

6. مقدمه ای بر اسکرام : اسکرام پرتابی شامل نمای کلی نقش ها، مراسم و مصنوعات.

7. نقش های اسکرام: از هر نقش انتظار می رود در اسکرام چه کاری انجام دهد و چگونه با یکدیگر همکاری می کنند.

8. رویدادهای اسکرام: چگونه اعضای تیم یک تیم اسکرام در جلسات خاص برای تصمیم گیری درباره محصولی که در حال ساخت هستند و به طور مداوم بهبود می‌یابند با یکدیگر همکاری می‌کنند.

9. Scrum Events Agenda : مروری و تمرینی از نحوه ظاهر رویدادها در اسپرینت های 2 و 1 هفته ای و نکاتی برای سازماندهی آنها.

10. مصنوعات اسکرام: مصنوعات موجود در اسکرام، چه کسی باید هر یک از آنها را مدیریت کند. شامل یک الگو برای ایجاد تعریف شما از انجام شده است.

11. تعریف چشم انداز محصول: تعریف چشم انداز محصول یک تکنیک کلیدی برای هر تیم اسکرام است تا بفهمد به کجا می رود، چه چیزی می سازد و تاثیری که می خواهد با آن انجام دهد. این بخش روش و مثالی را برای ایجاد چشم انداز محصول نشان می دهد.

12. مدیریت بک لاگ محصول و بک لاگ انتشار - نحوه به حداکثر رساندن ارزش: یک کارگاه آموزشی و نمونه کامل با روش و تکنیکی برای اولویت بندی بک لاگ محصول به منظور به حداکثر رساندن ارزش و تعریف نسخه های آینده.

a. برآورد ارزش

b. تخمین تلاش بک الگ محصول

ج. مقدار را مرتب کنید و حداکثر کنید

13. شبیه‌سازی اسکرام اسپرینت: محصول تیمی و مثال: یک شبیه‌سازی کامل اسپرینت با تیم اسکرام که روی یک محصول کار می‌کنند، تصمیم می‌گیرند و بهبود می‌یابند.

14. ابزارها: فهرستی از ابزارها برای استفاده با Scrum یا کار از راه دور.

چه چیزی را ایجاد و انجام خواهید داد؟

  • تمرینی برای مقایسه چابک و آبشار.

  • در آزمون‌های آزمایشی برای گواهینامه‌های PSM1™ Scrum شرکت کنید

  • یک ارزیابی از نقش‌های اسکرام برای خود یا سایر اعضای تیم ایجاد کنید.

  • برنامه و تقویم رویدادهای اسکرام را ایجاد کنید.

  • یک تعریف از انجام شده ایجاد کنید.

  • یک چشم انداز محصول ایجاد کنید

  • بازگشت محصول را ایجاد و سازماندهی کنید

  • داستان های کاربر ایجاد کنید.

  • اندازه داستان‌های کاربر را تخمین بزنید.

  • ارزش داستانهای کاربر را تخمین زده و به حداکثر برسانید

  • یک Sprint Backlog و Task Board ایجاد کنید.

  • یک Release Backlog ایجاد کنید.

  • یک ارزیابی از پیاده‌سازی Scrum خود و روش‌هایی که با اقدامات اجرا می‌شوند، ایجاد کنید.

  • یک تعریف آماده با یک الگو ایجاد کنید.

  • یک Backlog محصول و Sprint Backlog ایجاد کنید

  • یک ساختار گذشته نگر با فعالیت ها ایجاد کنید.

این دوره به طور خاص برای:

است
  • افرادی که می‌خواهند ببینند یک تیم عمل‌گرایانه اسکرام واقعاً چگونه کار می‌کند.

  • افرادی که می خواهند گواهینامه اسکرام مانند PSM1™ یا CSM™ دریافت کنند.

  • افرادی که می‌خواهند روش‌هایی را برای استفاده در Scrum ببینند.

  • افرادی که چارچوب و نظریه اسکرام را می شناسند و می خواهند بهترین شیوه ها را ببینند.

  • صاحبان محصول، مدیران پروژه، Scrum Masters، اعضای تیم، توسعه دهندگان کارآفرینان.

  • افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکرام یا نحوه اجرای اسکرام هستند.

چرا در کلاس شرکت کنیم؟ چه چیزی به دست خواهید آورد؟

  • آشنایی با نحوه پیاده سازی Scrum با بهترین شیوه ها.

  • منابع و الگوهایی برای اعمال در یک تیم Scrum.

  • آشنایی با نحوه عملکرد یک تیم اسکرام.

  • ایده هایی برای استفاده در تیم Scrum خود.

  • ایده هایی برای تسهیل رویدادهای اسکرام.

بیانیه اعلامیه علامت تجاری

Scrum dot org، Professional Scrum™، Professional Scrum Master™، Professional Product Owner™، PSM II™، و PSPO™ علائم تجاری Advanced Development Methods هستند و در یک یا چند کشور ثبت شده اند.

بیانیه سلب مسئولیت

اظهارات بیان شده و نظرات بیان شده در اینجا منحصراً متعلق به نویسنده است و توسط Scrum(.)org به اشتراک گذاشته نمی شود یا بیانگر دیدگاه Scrum(.)org نیست. این سند به منزله تایید هیچ محصول، خدمات یا دیدگاهی نیست. Scrum(.)org هیچ گونه نمایندگی، ضمانت یا تضمینی از هر نوع، صریح یا ضمنی، در مورد صحت، دقت، قابلیت اطمینان، مناسب بودن، در دسترس بودن یا ارز محتوای موجود در این ارائه یا هر گونه مطالب مرتبط با این ارائه ارائه نمی کند. به هیچ وجه Scrum(.)org، نمایندگان، افسران، کارمندان، صاحبان مجوز یا وابسته‌های آن مسئول هیچ گونه خسارتی (از جمله، بدون محدودیت، خسارات ناشی از از دست دادن سود، اطلاعات تجاری، یا از دست دادن اطلاعات) ناشی از اطلاعات یا اظهارات موجود در سند. هر گونه اتکای شما به چنین محتوایی کاملاً به عهده شماست.

این کتاب اطلاعاتی در مورد چارچوب اسکرام و کاربرد آن در پروژه های توسعه نرم افزار ارائه می دهد. اطلاعات ارائه شده بر اساس بهترین شیوه های فعلی و تجربه نویسنده در صنعت است. با این حال، نویسنده و ناشر صحت، کامل بودن یا مناسب بودن اطلاعات موجود در این کتاب را تضمین نمی کنند. خوانندگان مسئول بررسی کاربرد و ارتباط محتوا با موقعیت های خاص خود هستند. نویسنده و ناشر هیچ مسئولیتی در قبال خسارات مستقیم، غیر مستقیم، اتفاقی یا تبعی ناشی از استفاده از اطلاعات ارائه شده در این کتاب ندارند.

انتساب و استفاده از راهنماها

  • این دوره یا سند ممکن است از نقل قول‌ها، تفسیرها، اقتباس‌ها و گزیده‌هایی از راهنمای اسکرام (TM)، راهنمای Nexus (TM)، راهنمای Kanban برای تیم‌های اسکرام و راهنمای مدیریت مبتنی بر شواهد™ استفاده کند تا توجه دانش آموز به مفاهیم، ​​ایده ها، قواعد و شیوه های ضروری.

  • نویسندگان راهنمای اسکرام (TM) کن شوابر و جف ساترلند هستند.

  • راهنمای Nexus (TM) توسط Ken Schwaber و Scrum dot org توسعه و پشتیبانی می‌شود.

  • مدیریت مبتنی بر شواهد (TM) به طور مشترک توسط Scrum org (TM)، جامعه مربی حرفه‌ای اسکرام، کن شوابر، و کریستینا شوابر ایجاد شد.

  • راهنمای کانبان برای تیم‌های اسکرام (TM) توسط Scrum org، Daniel Vacanti و Yuval Yeret توسعه و پشتیبانی شده است.

مجوز تحت مجوز Attribution Share-Alike Creative Commons.

لطفاً راهنمای اصلی را بخوانید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نمای کلی دوره Overview of the course

  • سلب مسئولیت Disclaimer

اصول چابک Agile Fundamentals

  • اصول چابک - اهداف یادگیری Fundamentals of Agile - Learning objectives

  • طرح انجام بررسی عمل Plan do check act

  • قطعیت در مقابل عدم قطعیت Certainty vs Uncertainty

  • توسعه تکراری و افزایشی Iterative and Incremental development

بازی: دو رویکرد کار (اختیاری) Game: Two approaches of work (optional)

  • دو رویکرد کار - اهداف یادگیری Two approaches of Work - Learning Objectives

  • دو رویکرد کار - یک بازی برای شما - قسمت 1 (از کاغذ یا پیوند الگو استفاده کنید) Two Approaches of Work - A Game for you - Part 1 (use paper or template link)

  • Two Approaches of Work - A Game for You - Part 2 (از کاغذ یا پیوند الگو استفاده کنید) Two Approaches of Work - A Game for you - Part 2 (use paper or template link)

  • فعالیت: در مورد بازی فکر کنید Actvity: Reflect on the game

  • نتیجه گیری از رویکردهای بازی Conclusions of the approaches of the Game

  • فعالیت: تأثیر بر سهامداران (استفاده از پیوند الگو - برگه سهامداران) Activity: Impact on Stakeholders (use template link - Stakeholders tab)

  • بررسی فعالیت: تأثیر بر سهامداران Activity Review: Impact on Stakeholders

سرمایه گذاری در نرم افزار و قرارداد چابک Investment in Software and Agile Contract

  • مدل سرمایه گذاری چابک - اهداف یادگیری Agile Investment Model - Learning Objectives

  • مدل سرمایه گذاری چابک: گزینه های سرمایه گذاری Agile Investment Model: Investment Options

  • مدل سرمایه گذاری چابک: قرارداد قیمت ثابت در مقابل قرارداد چابک Agile Investment Model: Fixed Price Contract vs. Agile Contract

  • مدل سرمایه گذاری چابک: سرمایه گذاری در نرم افزار Agile Investment Model: Investment in Software

ذهنیت چابک Agile Mindset

  • چابک - اهداف یادگیری Agile - Learning Objectives

  • فعالیت: Agile چیست و چیست؟ (از کاغذ استفاده کنید) Activity: What is Agile and what is not? (Use paper)

  • فعالیت: پازل ارزش ها (استفاده از لینک) Activity: Values puzzle (use link)

  • راه حل فعالیت: حل پازل ارزش های چابک Activity Solution: Agile Values Puzzle Solution

  • مانیفست چابک: 4 ارزش Agile Manifesto: 4 Values

  • فعالیت: مانیفست چابک - پازل اصول (از لینک استفاده کنید) Activity: Agile manifesto - Principles puzzle (Use link)

  • مانیفست چابک: 12 اصل Agile Manifesto: 12 Principles

  • ذهنیت چابک The Agile Mindset

اسکرام Scrum

  • مقدمه ای بر اسکرام - اهداف یادگیری Introduction to Scrum - Learning Objectives

  • اسکرام چیست؟ What is scrum?

  • Scrum Accountabilities Scrum Accountabilities

  • جریان اسکرام Scrum Flow

  • موارد استفاده از اسکرام Uses of scrum

  • چارچوب اسکرام Scrum Framework

  • چه زمانی از اسکرام استفاده کنیم؟ When to use Scrum?

  • ستون های اسکرام: کنترل فرآیند تجربی Scrum Pillars: Empirical Process Control

  • ارزش های اسکرام Scrum Values

گواهینامه های اسکرام Scrum Certifications

  • گواهینامه های اسکرام Scrum certifications

فرهنگ چابک و اسکرام Agile and Scrum Culture

  • فرهنگ اسکرام - اهداف یادگیری Scrum Culture - Learning objectives

  • اسکرام بسیار آسان و بسیار سخت است Scrum is very easy and very hard

  • پیاده سازی اسکرام: اسکرام-اما، اسکرام آرایشی، خاک حاصلخیز چابک Scrum Implementations: Scrum-but, cosmetic scrum, agile fertile soil

  • Agile درباره مردم است Agile is about people

Scrum Accountabilities Scrum Accountabilities

  • Scrum Accountabilities- اهداف یادگیری Scrum Accountabilities- learning objectives

  • صاحب محصول The Product Owner

  • توسعه دهندگان Developers

  • اسکرام مستر Scrum Master

  • تیم اسکرام Scrum Team

  • نقش های دیگر خارج از تیم اسکرام Other Roles outside Scrum Team

  • نقش های اسکرام خود ارزیابی Scrum Roles Self assessment

رویدادهای اسکرام Scrum Events

  • رویدادهای اسکرام - اهداف آموزشی Scrum Events - Learning objectives

  • رویدادهای اسکرام: بررسی اجمالی Scrum events: Overview

  • رویدادهای اسکرام: جعبه زمانی Scrum Events: Time-box

  • برنامه ریزی اسپرینت Sprint Planning

  • اسپرینت Sprint

  • لغو یک اسپرینت Cancelling a Sprint

  • اسکرام روزانه Daily Scrum

  • بررسی اسپرینت Sprint Review

  • اسپرینت گذشته نگر Sprint Retrospective

  • اصلاح بک لاگ محصول (فرآیند در حال انجام) - یک رویداد نیست Product Backlog Refinement (ongoing process) - Not an event

  • برنامه رویدادهای اسکرام - اهداف آموزشی را ایجاد کنید Create Scrum Events Agenda - Learning objectives

  • نمونه های دستور کار اسکرام اسونتس Scrum Svents agenda examples

  • چالش: دستور کار تیم اسکرام را ایجاد کنید Challenge: Create Scrum Team agenda

مصنوعات اسکرام Scrum Artifacts

  • Scrum Artifacts - اهداف آموزشی Scrum Artifacts - Learning objectives

  • مصنوعات اسکرام Scrum Artifacts

  • بک لاگ محصول Product Backlog

  • هدف محصول - تعهد برای عقب ماندگی محصول Product Goal - Commitment for the Product Backlog

  • نظارت بر پیشرفت اهداف محصول: انتشار نمودار سوختگی Monitoring Product Goals Progress : Release Burn-down Chart

  • بک لاگ اسپرینت Sprint Backlog

  • هدف اسپرینت - تعهد به عقب ماندگی سرعت Sprint Goal - Commitment of the Sprint Backlog

  • نظارت بر پیشرفت اسپرینت: نمودار کاهش سرعت اسپرینت Monitoring Sprint Progress: Sprint Burn-down chart

  • افزایش Increment

  • تعریف انجام شده - تعهد برای افزایش Definition of Done - Commitment for the Increment

  • تعریف Done را با یک الگو ایجاد کنید Create the Definition of Done with a Template

بررسی چارچوب اسکرام Review of the Scrum Framework

  • بررسی cheatsheet اسکرام Review of the Scrum cheatsheet

  • چالش: اجزای چارچوب اسکرام - سختی: کم Challenge: Scrum Framework Components - Difficulty: Low

  • چالش: قوانین چارچوب اسکرام - سختی: متوسط Challenge: Scrum Framework Rules - Difficulty: Medium

  • چالش: مسئولیت‌پذیری‌های چارچوب اسکرام - سختی: زیاد Challenge: Scrum Framework Accountabilities - Difficulty: High

موضوعات پیشرفته Advanced Topics

  • بدهی فنی Technical Debt

  • 8 موضع یک اسکرام مستر The 8 stances of a Scrum Master

  • 6 موضع صاحب محصول The 6 stances of a Product Owner

  • Saling Scrum با Nexus Saling Scrum with Nexus

  • شکل گیری طوفان هنجاری اجرا Forming storming norming performing

چشم انداز محصول Product Vision

  • چشم انداز محصول - اهداف آموزشی Product Vision - Learning Objectives

  • کاربر پرسونا چیست؟ What is a User Persona?

  • یک کاربر پرسونا با یک الگو ایجاد کنید Create a User Persona with a Template

  • چشم انداز محصول - اهداف آموزشی Product Vision - Learning Objectives

  • یک چشم انداز محصول ایجاد کنید Create a Product Vision

  • زمین آسانسور: توضیحات و فعالیت Elevator pitch: Description and Activity

  • یک مسیر آسانسور ایجاد کنید Create an Elevator Pitch

برنامه ریزی انتشار و اولویت بندی عقب مانده Release Planning and Backlog Prioritization

  • برنامه ریزی انتشار - اهداف یادگیری Release Planning - Learning-objectives

  • بک الگ محصول را بسازید Build the Product Backlog

  • برآورد ارزش محصول Estimating the Value of the Product

  • برآورد تلاش بک الگ محصول Estimating the Effort of the Product Backlog

  • سفارش بک لاگ محصول با بازگشت سرمایه Ordering the Product Backlog by Return of Investment

  • داستان ها را برش دهید تا ارزش آنها را به حداکثر برسانید Slice stories to maximize their value

  • برنامه ریزی عقب ماندگی انتشار Planning the Release Backlog

  • Release Backlog را ایجاد کنید Create the Release Backlog

  • ارزش بک الگ محصول خود را به حداکثر برسانید Maximize the Value of your Product Backlog

شبیه سازی تیم اسکرام Scrum Team Simulation

  • شبیه سازی تیم اسکرام - اهداف یادگیری Scrum Team Simulation - Learning-objectives

  • با تیم ملاقات کنید: اعضای تیم، برنامه چشم انداز و رویدادها Meet the team: Team members, Vision and events agenda

  • ارزیابی اجرای اسکرام Scrum Implementation Assessment

  • مدیریت عقب ماندگی محصول: برآورد ارزش و تلاش Product Backlog Management: Estimate Value and Effort

  • اصلاح بک الگ محصول: داستان های بزرگ را برش دهید Product Backlog Refinement: Slice Big Stories

  • اصلاح بک الگ محصول: نکات داستانی و 3Cs. تعریف آماده Product Backlog Refinement: Story points & 3Cs. Definition of Ready

  • تعریف آماده Definition of Ready

  • یک تعریف آماده ایجاد کنید Create a Definition of Ready

  • یک تعریف آماده با یک الگو ایجاد کنید Create a Definition of Ready with a Template

  • سرعت، عملکرد گذشته و ظرفیت Velocity, Past Performance and Capacity

  • اسپرینت - روز 1/5 - برنامه ریزی اسپرینت - موضوع 1 و 2: چرا و چه چیزی بسازیم Sprint - Day 1/5 - Sprint Planning - Topic 1 & 2: Why & What to build

  • اسپرینت - روز 1/5 - برنامه ریزی اسپرینت - موضوع 3: چگونه آن را بسازیم Sprint - Day 1/5 - Sprint Planning - Topic 3: How to build it

  • Daily Scrum: استند آپ روزانه Daily Scrum: Daily standup

  • Sprint - روز 1/5: نمودار کار و اسپرینت Burndown Sprint - Day 1/5: Work and Sprint Burndown chart

  • Sprint - روز 2/5: نمودار روزانه Scrum، Work و Sprint Burndown Sprint - Day 2/5: Daily Scrum, Work and Sprint Burndown chart

  • اسپرینت - روز 3/5: اسکرام روزانه، تضاد دامنه، نمودار سوختگی اسپرینت Sprint - Day 3/5: Daily Scrum, Scope Conflict, Sprint Burndown chart

  • پالایش در طول دوی سرعت Refinement during the sprint

  • Sprint - روز 4/5: داستان اول انجام شد، نمودار Sprint Burndown Sprint - Day 4/5: 1st Story Done, Sprint Burndown chart

  • Sprint - روز 5/5: همه داستان‌ها انجام شد، نمودار Sprint Burndown Sprint - Day 5/5: All Stories Done, Sprint Burndown chart

  • Sprint - روز 5/5: بررسی اسپرینت Sprint - Day 5/5: Sprint Review

  • آماده سازی گذشته نگر: چارچوب 5 مرحله ای Preparing the Retrospective: 5 step framework

  • Sprint - روز 5/5: اسپرینت گذشته نگر Sprint - Day 5/5: Sprint Retrospective

  • تکلیف: یک گذشته نگر ایجاد کنید Assignment: Create a Retrospective

  • یک گذشته نگر ایجاد کنید Create a Retrospective

تخمین چابک Agile Estimation

  • برآورد چابک - اهداف یادگیری Agile Estimation - Learning objectives

  • فعالیت تخمینی قسمت 1 (از پیوند یا کاغذ استفاده کنید) Estimation Activity part 1 (use link or paper)

  • فعالیت تخمینی قسمت 2 Estimation Activity part 2

  • فعالیت تخمینی قسمت 3 Estimation Activity part 3

  • فعالیت تخمینی قسمت 4 Estimation Activity part 4

  • تخمین مطلق در مقابل نسبی Absolute vs. Relative Estimation

  • مخروط عدم قطعیت Cone of Uncertainty

  • تلاش در مقابل دقت Effort vs. Accuracy

  • برنامه ریزی پوکر: نحوه بازی و مثال Planning Poker: How to play and Example

آماده سازی گواهینامه اسکرام Scrum Certification Preparation

  • راهنمای تهیه گواهینامه Certifiaction Preparation Guide

  • راهنمای اسکرام 160 سوال سخت Scrum Guide 160 Hard Questions

  • PSM I (tm) CSM (tm) گواهینامه 160 سؤال ساختگی PSM I (tm) CSM (tm) Certification 160 Mock question

بخش پاداش Bonus Section

  • ابزارهای Agile Project Managent Tools for Agile Project Managent

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش اسکرام برای موفقیت: استاد چابک، اسکرام و بهترین شیوه ها
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5.5 hours
124
Udemy (یودمی) udemy-small
25 فروردین 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,003
4.8 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Easy Learning Academy Easy Learning Academy

خانواده ای از یادگیری

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.