آموزش بلندر: شبیه سازی پارچه

Blender: Cloth Simulation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با مخلوط کن لباس و پارچه های واقع گرایانه ، از تی شرت گرفته تا سفره ، ایجاد کنید. با نویسنده Joel Bradley همراه باشید زیرا او نشان می دهد چگونه پارچه را شبیه سازی کنید ، شکل ظاهری آن را کنترل کرده و باعث ایجاد تعامل واقعی با سایر اشیای صحنه شما شوید. اول ، او با درک اهمیت زیربخش های فیزیک و مش به شما کمک می کند تا برای شبیه سازی پارچه آماده شوید. سپس جوئل نحوه تنظیم و کار با اصلاح کننده پارچه - مرکز اصلی سیستم - و ویژگی های مخزن پخت و مخلوط کردن مخلوط کن را نشان می دهد. فصل 3 بر روی کنترل ها برای خواص مختلف پارچه متمرکز شده است: کیفیت ، مواد ، میرایی و موارد دیگر. سپس بیاموزید که چگونه كنترل پارچه شما با سایر اشیا in صحنه (از جمله نیروهایی مانند باد) در اثر برخورد را كنترل كنید. آخرین ، Joel ویژگی های ویژه ای را که در Blender 2.7 معرفی شده اند ، پوشش می دهد: زمینه های نیرو ، جذب باد و ویژگی های جدید دوخت پارچه.
موضوعات شامل:
  • درک فیزیک برای شبیه سازی بهتر پارچه
  • شبیه سازی پارچه
  • شبیه سازی پخت
  • استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم شده پارچه
  • تنظیم کیفیت و کنترل مواد
  • ایجاد و متحرک سازی گروه های راس
  • کار با برخورد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. آماده استفاده از پارچه 1. Getting Ready to Use Cloth

  • بررسی اجمالی ابزارهای پارچه ای Overview of cloth tools

  • درک فیزیک برای سیم های پارچه ای بهتر Understanding physics for better cloth sims

  • اهمیت تقسیم مش The importance of mesh subdivision

2. گزینه های شبیه سازی 2. Simulation Options

  • نحوه شبیه سازی پارچه How to simulate cloth

  • درک انبارهای پارچه ای Understanding cloth caches

  • پخت شبیه سازی Simulation baking

  • کلمه هشدار درباره لایه ها A word of warning about layers

3. کنترل رفتار پارچه 3. Controlling Cloth Behavior

  • با استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم پارچه Using the cloth presets

  • کنترل کیفیت Quality controls

  • کنترل مواد Material controls

  • کنترل میرایی Damping controls

  • ایجاد گروه Vertex Vertex group creation

  • گروه های راس انیمیشن Animating vertex groups

4- برخورد 4. Collisions

  • تنظیم اشیاء برخورد Setting up collision objects

  • بهینه سازی مش های برخورد Optimizing collision meshes

  • کار با برخورد: فاصله Working with collisions: Distance

  • کار با برخورد: اصطکاک Working with collisions: Friction

  • برخورد و کیفیت برخورد شخصی Collision and Self Collision Quality

5- لوازم اضافی پارچه 5. Cloth Extras

  • اعمال زمینه های نیرو Applying force fields

  • با استفاده از جذب باد Using wind absorption

  • چشمه های خیاطی را تنظیم کنید Setting up sewing springs

  • پارچه مان را با هم می دوختیم Sewing our cloth together

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش بلندر: شبیه سازی پارچه
جزییات دوره
2h
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
21,880
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.