آموزش با Photon PUN2 و UNITY یک بازی چند نفره FPS بسازید

Build an FPS Multi-Player Game with Photon PUN2 & UNITY

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید چگونه با استفاده از Photon PUN2 و UNITY 2021 بازی چند نفره تیراندازی اول شخص خود را زامبی بسازید. ساخت بازی اول شخص تیرانداز/بازمانده زامبی یاد بگیرید چگونه از Photon PUN2 برای ساخت بازی های چند نفره استفاده کنید دانش طراحی بازی خود را گسترش دهید آماده برای گسترش به PvP (بازیکن) در مقابل پلیر) اجرای کنترل‌های لمسی بازی ساخت نقشه‌ها پیاده‌سازی کنترل‌های لمسی درباره انیمیشن‌های سه بعدی، دشمنان، سیستم‌های سلامت، طراحی سطح، طراحی بازی اطلاعات زیادی کسب کنید. اصول توسعه بازی سه بعدی Unity درک برنامه نویسی سی شارپ

آیا تا به حال رویای ساختن بازی تیراندازی اول شخص خود را داشته اید؟

یا شاید بخواهید بازی هایی مانند Call of Duty Zombies، Left 4 dead، یا هر بازی FPS یا Horde را توسعه دهید؟

سپس دوره مناسب خود را پیدا کردید!

در این دوره، شما بازی زامبی چند نفره FPS خود را توسعه خواهید داد!

با دستورالعمل های ما، نحوه استفاده و پیاده سازی همه این موارد را خواهید آموخت:

  • هوش مصنوعی دشمن را برای مبارزه با آن در سبک گرد PvE (بازیکن در مقابل محیط) شبیه به Left 4 Dead و COD Zombies.

  • Photon PUN2 - آموزش ساخت بازی های چند نفره با بهترین موتور موجود برای Unity!

  • آماده گسترش به PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) - فقط چند قدم تا داشتن نبرد PvP خودتان فاصله دارید

  • آموزش اسرار و تکنیک های ساخت نقشه که روزانه در صنعت برای بازی های رقابتی و مبتنی بر عرصه استفاده می شود

  • مهارت های طراحی بازی خود را از طریق اصول طراحی ما بهبود بخشید و بیاموزید که چه چیزی یک بازی را سرگرم کننده می کند

  • با مراحل ساده ای که برای تبدیل بازی خود به یک بازی موبایلی انجام می شود، آشنا شوید، از جمله کنترل های لمسی و تست موبایل درون ویرایشگر.e

  • با استفاده از مثال ماشین فروش ما، سیستمی را راه اندازی کنید تا به پخش کننده شما اجازه تعامل با دارایی های محیطی را بدهد!

  • با نحوه همگام سازی همه چیز در شبکه از طریق اجزای داخلی Photon Pun آشنا شوید

  • با عملکردهای سفارشی PUN2 برای ارتباطات شبکه مانند RPC (تماس‌های رویه‌ای از راه دور)، Hashtables فوتون، ویژگی‌های سفارشی و لغو پاسخ به تماس Pun آشنا شوید

  • و با همه اینها، می‌توانید بازی Single Player خود را بگیرید و آن را به بازی چند نفره که همیشه می‌خواستید تبدیل کنید!


این دوره شامل موارد زیر است:

معرفی و اجرای کامل Unity Photon PUN2

فصل هایی درباره تنظیم عناصر بازی، انیمیشن ها، هوش مصنوعی، ورودی بازیکن و طراحی بازی به طور کلی.

پروژه کامل بازی FPS + کد


من دنیس پانجوتا هستم، مربی شما برای این دوره. من به بیش از 200000 دانش آموز در سراسر جهان برنامه نویسی آموزش داده ام و با تیمی متشکل از دو بازی ساز کار کرده ام تا این دوره را تا حد امکان عالی کنم. در بخش Q A با آنها آشنا خواهید شد، زیرا اگر در حین گذراندن دوره سؤالی داشتید به شما کمک خواهند کرد.

بنابراین شما محتوای دوره شگفت انگیزی دریافت می کنید، کدی که ارزش آن بیشتر از پرداخت شما است، پشتیبانی مشتری در صورت گیر افتادن و اگر همه اینها کافی نیست، 30 روز ضمانت بازگشت پول نیز دریافت می کنید.

آیا از تبدیل شدن به یک توسعه دهنده واقعی بازی هیجان زده هستید؟ پس تردید نکنید و همین الان دوره را شروع کنید!

محمد باسم، مربی ما، تمام جزئیات را بررسی خواهد کرد و تمام مفاهیم دشوار ساخت بازی را برای شما توضیح خواهد داد.

همه سخنرانی‌ها توسط توسعه‌دهنده بازی داخلی ما و YouTuber JafarJ تهیه شده است.


30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه

این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه ارائه می شود. در دوره شرکت کنید، هر سخنرانی را تماشا کنید و تمرینات را انجام دهید، و اگر احساس می‌کنید این دوره برای شما مناسب نیست، ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کامل کنید. تمام پول شما برگردانده می شود، سوالی پرسیده نمی شود.



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • به دوره خوش آمدید - و چگونه می توان بیشترین بهره را از آن برد Welcome to the course - and how to get most out of it

تنظیم صحنه و ساختن نقشه Scene Setup and Map building

  • راه اندازی پروژه FPS و HDRP در مقابل URP Setting up the FPS Project and HDRP vs URP

  • راه اندازی و نگاه کردن به دارایی های URP Setup and Looking at the URP assets

  • تنظیم صحنه و نگاه کردن به Skyboxes Setting up the Scene and Looking at Skyboxes

  • - دانلود - TutorialsEU_Assets - DOWNLOAD - TutorialsEU_Assets

  • بررسی دارایی هایی که قرار است استفاده کنیم Checking out the Assets we are going to use

  • ساختن محیط زیست ما - خیابان ها و خانه ها Building our Environment - Streets and Houses

  • ساختن محیط ما - دکوراسیون و داستان Building our Environment - Decorations and Story

  • افزودن دیوارهای نامرئی و محدودیت ها Adding Invisible walls and limitations

  • چالش - شهر خود را بسازید Challenge - build your own city

تنظیم کاراکتر FPS FPS Character Setup

  • ترفندهای کاراکتر FPS FPS Character tricks

  • اضافه کردن شخصیت اصلی به بازی - نحوه استفاده از Clipping Adding the Main Character to the Game - How to use Clipping

  • نگاه کردن به اطراف با MouseLook - حساسیت به ماوس و بستن Looking Around with MouseLook - MouseSensitivity and Clamping

  • حرکت بازیکن با استفاده از کنترلر کاراکتر Player Movement using a Character Controller

  • اضافه کردن Gravity به صورت دستی و استفاده از لایه ها و ماسک ها Adding Gravity Manually and using Layers and Masks

  • اضافه کردن پرش Adding Jumping

  • افزودن انیماتور و مکان یافتن انیمیشن ها (MIXAMO) Adding an Animator and Where to Find Animations (MIXAMO)

  • اضافه کردن انتقال و انیمیشن Adding Transitions and Animations

  • افزودن ترانزیشن های بیشتر و دارای زمان خروج Adding more Transitions and Has Exit Time

تنظیم شخصیت دشمن هوش مصنوعی AI Enemy Character Setup

  • با هوش مصنوعی دشمن شروع کنید Starting with the Enemy AI

  • NavMesh و NavMesh Agent NavMesh and NavMesh Agent

  • پخت NavMesh و استفاده از NavMesh Agent Baking the NavMesh and using the NavMesh Agent

  • با استفاده از NavMeshAgent به زامبی اجازه می دهد ما را دنبال کند Using the NavMeshAgent to allow the zombie to follow us

  • Enemy Run بعد از ما را بسازید و انیمیشن The Run را حلقه کنید Make Enemy Run after us and Loop The Run Animation

  • تشخیص برخورد بین دشمن و بازیکن Detect Collision between Enemy and Player

راه اندازی مکانیک هسته Core Mechanics Setup

  • ایجاد PlayerManager و Health که با ضربه زدن کاهش می یابد Creating the PlayerManager and Health that is reduced when Hit

  • شروع مجدد بازی در 0 Health و رفع فشار توسط Zo Restarting the Game at 0 Health and Fixing the Pushing up by the Zo

  • استفاده از Raycasts برای عکسبرداری Using Raycasts to shoot

  • اضافه کردن کراس مو Adding A CrossHair

  • افزودن Enemy Health و قابل کشتن آنها Adding Enemy Health and Make them killable

  • اضافه کردن یک انیمیشن پس زدن به سلاح Adding a Recoil Animation to the weapon

  • فعال کردن انیمیشن پس زدن در عکس Triggering the Recoil Animation on Shoot

  • افزودن مکان های Spawn Adding Spawn locations

  • نوشتن GameManager که از Spawning Enemies Randoml مراقبت می کند Writing the GameManager that takes care of Spawning Enemies Randoml

  • دشمنان خود را مرگ می نامند، و یک ترفند کوچک که به GameManager اختصاص می دهد Enemies call their Death, and a neat little trick assigning the GameManager

  • نمایش راندها Displaying the Rounds

  • نمایش سلامت Displaying the Health

  • بازی روی صفحه Game Over Screen

  • نمایش آمار در پایان بازی Displaying Statistics at the end of the game

  • ساخت بازی قابل پخش Making the game Replayable

  • تنظیم منوی اصلی Main Menu Setup

  • بازگشت به منوی اصلی Returning to Main Menu

  • قسمت اول دوره Outro Part 1 of the Course

بخش موبایل سریع Quick Mobile Section

  • راه اندازی دستگاه و لمس Setup device and Touch

  • حرکت بازیکن را لمس کنید Touch Player Movement

  • نگاه دوربین پخش کننده Player Camera look

UI اولیه و راه اندازی VFX/SFX Basic UI and VFX/SFX Setup

  • منوی مکث Pause menu

  • UI - لرزش ساده دوربین UI - Simple Camera Shake

  • UI - جلوه ضربه روی صفحه UI - Hurt Screen effect

  • رابط کاربری - نوار سلامت زامبی UI - Zombie Health Bar

  • VFX - سیستم ذرات - Muzzle Flash VFX - Particle system - Muzzle Flash

  • VFX - سیستم ذرات - اثر ضربه VFX - Particle system - Hit effect

  • VFX - سیستم ذرات - اسکریپت VFX - Particle system - Scripting

  • انیمیشن ها - حمله زامبی ها Animations - Zombie Attack

  • انیمیشن ها - مرگ زامبی Animations - Zombie Death

  • SFX - شلیک کنید و زامبی ها غرغر کنید SFX - Shoot and zombie growl

  • گرافیک - مه و برخی از ترفندها Graphics - Fog and some tweaks

  • UI - Fade-Out و Fade-In UI - Fade-Out and Fade-In

  • Build - بازی خود را برای رایانه شخصی بسازید Build - Build your game for PC

پیاده سازی دارایی های نهایی و آخرین ویژگی های مورد نیاز Implementing Final Assets and Last Needed Features

  • بازیکن - تغییر شخصیت و مدل سلاح Player - Changing Character and Weapon Model

  • سلاح - نوسان سلاح Weapon - Weapon Sway

  • بازیکن - دوی سرعت Player - Sprinting

  • سلاح - هدف گیری Weapon - Aiming

  • سیستم مهمات - راه اندازی AMMO SYSTEM - Setup

  • AMMO SYSTEM - بارگذاری مجدد انیمیشن AMMO SYSTEM - Reload Animation

  • AMMO SYSTEM - UI AMMO SYSTEM - UI

  • VFX - ذرات ضربه غیر هدف VFX - Non Target Hit Particles

  • سلاح - Firerate Weapon - Firerate

  • سلاح - خودکار/نیمه Weapon - Auto/Semi

  • سلاح - راه اندازی یک تپانچه Weapon - Setting up a Pistol

  • سلاح - تنظیم انیمیشن تنوع Weapon - Variation Animation Setup

  • جابجایی سلاح بین سلاح ها و انیمیشن ها Weapon-Switching between Weapons and Animations

  • اشکال: اسلحه در بارگذاری مجدد گیر می کند هنگام تعویض در اواسط بارگذاری مجدد BUG: Weapon stuck reloading when switching mid reload

  • حشره. مهمات در سوئیچ سلاح به روز نمی شود BUG. Ammo not updating on weapon switch

  • دشمن - سیستم نقطه Enemy - Point System

  • سیستم تعامل - راه اندازی ماشین های فروش Interaction system - Vending Machines Setup

  • BUG: بازیکن به بدهی فلج کننده می رود BUG: Player goes into crippling debt

  • سیستم تعامل - دستگاه های فروش سلامت و مهمات Interaction System - Health and Ammo Vending Machines

PUN 2 PUN 2

  • - دانلود - نسخه پروژه قبل از اجرای Photon PUN - DOWNLOAD - Project version before Photon PUN implementation

  • برپایی Setup

  • مدیر شبکه Networking Manager

  • منوی اصلی Main Menu

  • اتاق ها Rooms

  • همگام سازی صحنه Scene Syncing

  • پیش ساخته پلیر Player Prefab

  • تخم ریزی بازیکن و یافتن تخمگذار Player Spawning and Finding Spawners

  • کنترل‌های همگام‌سازی و فیلتر کردن پخش‌کننده Player Syncing and Filtering Controls

  • همگام سازی تبدیل Transform Sync

  • همگام سازی گرد Round Sync

  • همگام سازی شماره گرد Round Number Sync

  • همگام سازی زامبی Zombie Sync

  • سوئیچ زامبی بین بازیکنان Zombie Switch between players

  • BUG - توقف بازی در مرگ بازیکن BUG - Pausing game on Player death

  • سلامت دشمن و مرگ همگام Enemy health and death sync

  • همگام سازی سلامت و مرگ بازیکن Player health and death sync

  • همگام سازی سوئیچ سلاح Sync Weapon Switch

  • - دانلود - همگام سازی SFX و VFX - DOWNLOAD - Sync SFX and VFX

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش با Photon PUN2 و UNITY یک بازی چند نفره FPS بسازید
جزییات دوره
8 hours
97
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,094
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Denis Panjuta Denis Panjuta

بیش از 200000 دانش آموز را به codeHi آموزش می دهد. من دنیس هستم من مدرک مهندسی از دانشگاه علمی کاربردی کنستانز آلمان دارم و عشقم را برای برنامه نویسی در آنجا کشف کردم. در حال حاضر ، بیش از 200000 دانشجو از دوره های من می آموزند. این به من انرژی زیادی می دهد تا دوره های جدیدی را با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کنم. هدف من این است که یادگیری کدنویسی را برای همه در دسترس قرار دهم ، همانطور که مطمئن هستم ، این آینده است! بنابراین به دوره های من بپیوندید و ایجاد برنامه ، بازی ، وب سایت یا هر نوع برنامه دیگری را بیاموزید. امکانات بی حد و حصر است. سلام. ایچ بن دنیس Ich habe einen لیسانس در Wirtschaftsingenieurswesen der HTWG Konstanz und habe dort meine Begeisterung für's Programmieren entdeckt. Zur Zeit lernen bereits über 200.000 Studenten von meinen Kursen. می میرد gibt mir extreme viel Motivation und Energie noch mehr und bessere Kurse zu erstellen. Mein Ziel ist es، das Programmierenlernen so zugänglich wie möglich zu machen، denn ich bin überzeugt، IT ist die ZUKUNFT!

Tutorials.eu by Denis Panjuta Tutorials.eu by Denis Panjuta

آموزش آنلاین دوره های آموزشی eu در آلمان مستقر است و دوره های آنلاین با کیفیت بالا را در مورد برنامه نویسی ایجاد می کند. به بیش از 200.000 دانش آموز ثبت شده اعتماد کنید و اکنون کار جدید خود را آغاز کنید! آیا در مورد کلاس های ما س questionsالی دارید یا دوره یا موضوعی را از دست می دهید؟ سپس با پیشنهادات خود برای ما پیامی بنویسید. با دوره های ما لذت ببرید! :-)