لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش با Photon PUN2 و UNITY یک بازی چند نفره FPS بسازید
Build an FPS Multi-Player Game with Photon PUN2 & UNITY
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید چگونه با استفاده از Photon PUN2 و UNITY 2021 بازی چند نفره تیراندازی اول شخص خود را زامبی بسازید. ساخت بازی اول شخص تیرانداز/بازمانده زامبی یاد بگیرید چگونه از Photon PUN2 برای ساخت بازی های چند نفره استفاده کنید دانش طراحی بازی خود را گسترش دهید آماده برای گسترش به PvP (بازیکن) در مقابل پلیر) اجرای کنترلهای لمسی بازی ساخت نقشهها پیادهسازی کنترلهای لمسی درباره انیمیشنهای سه بعدی، دشمنان، سیستمهای سلامت، طراحی سطح، طراحی بازی اطلاعات زیادی کسب کنید. اصول توسعه بازی سه بعدی Unity درک برنامه نویسی سی شارپ
آیا تا به حال رویای ساختن بازی تیراندازی اول شخص خود را داشته اید؟
یا شاید بخواهید بازی هایی مانند Call of Duty Zombies، Left 4 dead، یا هر بازی FPS یا Horde را توسعه دهید؟
سپس دوره مناسب خود را پیدا کردید!
در این دوره، شما بازی زامبی چند نفره FPS خود را توسعه خواهید داد!
با دستورالعمل های ما، نحوه استفاده و پیاده سازی همه این موارد را خواهید آموخت:
هوش مصنوعی دشمن را برای مبارزه با آن در سبک گرد PvE (بازیکن در مقابل محیط) شبیه به Left 4 Dead و COD Zombies.
Photon PUN2 - آموزش ساخت بازی های چند نفره با بهترین موتور موجود برای Unity!
آماده گسترش به PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) - فقط چند قدم تا داشتن نبرد PvP خودتان فاصله دارید
آموزش اسرار و تکنیک های ساخت نقشه که روزانه در صنعت برای بازی های رقابتی و مبتنی بر عرصه استفاده می شود
مهارت های طراحی بازی خود را از طریق اصول طراحی ما بهبود بخشید و بیاموزید که چه چیزی یک بازی را سرگرم کننده می کند
با مراحل ساده ای که برای تبدیل بازی خود به یک بازی موبایلی انجام می شود، آشنا شوید، از جمله کنترل های لمسی و تست موبایل درون ویرایشگر.e
با استفاده از مثال ماشین فروش ما، سیستمی را راه اندازی کنید تا به پخش کننده شما اجازه تعامل با دارایی های محیطی را بدهد!
با نحوه همگام سازی همه چیز در شبکه از طریق اجزای داخلی Photon Pun آشنا شوید
با عملکردهای سفارشی PUN2 برای ارتباطات شبکه مانند RPC (تماسهای رویهای از راه دور)، Hashtables فوتون، ویژگیهای سفارشی و لغو پاسخ به تماس Pun آشنا شوید
و با همه اینها، میتوانید بازی Single Player خود را بگیرید و آن را به بازی چند نفره که همیشه میخواستید تبدیل کنید!
این دوره شامل موارد زیر است:
معرفی و اجرای کامل Unity Photon PUN2
فصل هایی درباره تنظیم عناصر بازی، انیمیشن ها، هوش مصنوعی، ورودی بازیکن و طراحی بازی به طور کلی.
پروژه کامل بازی FPS + کد
من دنیس پانجوتا هستم، مربی شما برای این دوره. من به بیش از 200000 دانش آموز در سراسر جهان برنامه نویسی آموزش داده ام و با تیمی متشکل از دو بازی ساز کار کرده ام تا این دوره را تا حد امکان عالی کنم. در بخش Q A با آنها آشنا خواهید شد، زیرا اگر در حین گذراندن دوره سؤالی داشتید به شما کمک خواهند کرد.
بنابراین شما محتوای دوره شگفت انگیزی دریافت می کنید، کدی که ارزش آن بیشتر از پرداخت شما است، پشتیبانی مشتری در صورت گیر افتادن و اگر همه اینها کافی نیست، 30 روز ضمانت بازگشت پول نیز دریافت می کنید.
آیا از تبدیل شدن به یک توسعه دهنده واقعی بازی هیجان زده هستید؟ پس تردید نکنید و همین الان دوره را شروع کنید!
محمد باسم، مربی ما، تمام جزئیات را بررسی خواهد کرد و تمام مفاهیم دشوار ساخت بازی را برای شما توضیح خواهد داد.
همه سخنرانیها توسط توسعهدهنده بازی داخلی ما و YouTuber JafarJ تهیه شده است.
30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه
این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه ارائه می شود. در دوره شرکت کنید، هر سخنرانی را تماشا کنید و تمرینات را انجام دهید، و اگر احساس میکنید این دوره برای شما مناسب نیست، ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کامل کنید. تمام پول شما برگردانده می شود، سوالی پرسیده نمی شود.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
به دوره خوش آمدید - و چگونه می توان بیشترین بهره را از آن برد
Welcome to the course - and how to get most out of it
تنظیم صحنه و ساختن نقشه
Scene Setup and Map building
راه اندازی پروژه FPS و HDRP در مقابل URP
Setting up the FPS Project and HDRP vs URP
راه اندازی و نگاه کردن به دارایی های URP
Setup and Looking at the URP assets
تنظیم صحنه و نگاه کردن به Skyboxes
Setting up the Scene and Looking at Skyboxes
بررسی دارایی هایی که قرار است استفاده کنیم
Checking out the Assets we are going to use
ساختن محیط زیست ما - خیابان ها و خانه ها
Building our Environment - Streets and Houses
ساختن محیط ما - دکوراسیون و داستان
Building our Environment - Decorations and Story
افزودن دیوارهای نامرئی و محدودیت ها
Adding Invisible walls and limitations
چالش - شهر خود را بسازید
Challenge - build your own city
تنظیم کاراکتر FPS
FPS Character Setup
ترفندهای کاراکتر FPS
FPS Character tricks
اضافه کردن شخصیت اصلی به بازی - نحوه استفاده از Clipping
Adding the Main Character to the Game - How to use Clipping
نگاه کردن به اطراف با MouseLook - حساسیت به ماوس و بستن
Looking Around with MouseLook - MouseSensitivity and Clamping
حرکت بازیکن با استفاده از کنترلر کاراکتر
Player Movement using a Character Controller
اضافه کردن Gravity به صورت دستی و استفاده از لایه ها و ماسک ها
Adding Gravity Manually and using Layers and Masks
اضافه کردن پرش
Adding Jumping
افزودن انیماتور و مکان یافتن انیمیشن ها (MIXAMO)
Adding an Animator and Where to Find Animations (MIXAMO)
اضافه کردن انتقال و انیمیشن
Adding Transitions and Animations
افزودن ترانزیشن های بیشتر و دارای زمان خروج
Adding more Transitions and Has Exit Time
تنظیم شخصیت دشمن هوش مصنوعی
AI Enemy Character Setup
با هوش مصنوعی دشمن شروع کنید
Starting with the Enemy AI
NavMesh و NavMesh Agent
NavMesh and NavMesh Agent
پخت NavMesh و استفاده از NavMesh Agent
Baking the NavMesh and using the NavMesh Agent
با استفاده از NavMeshAgent به زامبی اجازه می دهد ما را دنبال کند
Using the NavMeshAgent to allow the zombie to follow us
Enemy Run بعد از ما را بسازید و انیمیشن The Run را حلقه کنید
Make Enemy Run after us and Loop The Run Animation
تشخیص برخورد بین دشمن و بازیکن
Detect Collision between Enemy and Player
راه اندازی مکانیک هسته
Core Mechanics Setup
ایجاد PlayerManager و Health که با ضربه زدن کاهش می یابد
Creating the PlayerManager and Health that is reduced when Hit
شروع مجدد بازی در 0 Health و رفع فشار توسط Zo
Restarting the Game at 0 Health and Fixing the Pushing up by the Zo
استفاده از Raycasts برای عکسبرداری
Using Raycasts to shoot
اضافه کردن کراس مو
Adding A CrossHair
افزودن Enemy Health و قابل کشتن آنها
Adding Enemy Health and Make them killable
اضافه کردن یک انیمیشن پس زدن به سلاح
Adding a Recoil Animation to the weapon
فعال کردن انیمیشن پس زدن در عکس
Triggering the Recoil Animation on Shoot
افزودن مکان های Spawn
Adding Spawn locations
نوشتن GameManager که از Spawning Enemies Randoml مراقبت می کند
Writing the GameManager that takes care of Spawning Enemies Randoml
دشمنان خود را مرگ می نامند، و یک ترفند کوچک که به GameManager اختصاص می دهد
Enemies call their Death, and a neat little trick assigning the GameManager
نمایش راندها
Displaying the Rounds
نمایش سلامت
Displaying the Health
بازی روی صفحه
Game Over Screen
نمایش آمار در پایان بازی
Displaying Statistics at the end of the game
ساخت بازی قابل پخش
Making the game Replayable
تنظیم منوی اصلی
Main Menu Setup
بازگشت به منوی اصلی
Returning to Main Menu
قسمت اول دوره
Outro Part 1 of the Course
بخش موبایل سریع
Quick Mobile Section
راه اندازی دستگاه و لمس
Setup device and Touch
حرکت بازیکن را لمس کنید
Touch Player Movement
نگاه دوربین پخش کننده
Player Camera look
UI اولیه و راه اندازی VFX/SFX
Basic UI and VFX/SFX Setup
منوی مکث
Pause menu
UI - لرزش ساده دوربین
UI - Simple Camera Shake
UI - جلوه ضربه روی صفحه
UI - Hurt Screen effect
رابط کاربری - نوار سلامت زامبی
UI - Zombie Health Bar
VFX - سیستم ذرات - Muzzle Flash
VFX - Particle system - Muzzle Flash
VFX - سیستم ذرات - اثر ضربه
VFX - Particle system - Hit effect
VFX - سیستم ذرات - اسکریپت
VFX - Particle system - Scripting
انیمیشن ها - حمله زامبی ها
Animations - Zombie Attack
انیمیشن ها - مرگ زامبی
Animations - Zombie Death
SFX - شلیک کنید و زامبی ها غرغر کنید
SFX - Shoot and zombie growl
گرافیک - مه و برخی از ترفندها
Graphics - Fog and some tweaks
UI - Fade-Out و Fade-In
UI - Fade-Out and Fade-In
Build - بازی خود را برای رایانه شخصی بسازید
Build - Build your game for PC
پیاده سازی دارایی های نهایی و آخرین ویژگی های مورد نیاز
Implementing Final Assets and Last Needed Features
بازیکن - تغییر شخصیت و مدل سلاح
Player - Changing Character and Weapon Model
سلاح - نوسان سلاح
Weapon - Weapon Sway
بازیکن - دوی سرعت
Player - Sprinting
سلاح - هدف گیری
Weapon - Aiming
سیستم مهمات - راه اندازی
AMMO SYSTEM - Setup
AMMO SYSTEM - بارگذاری مجدد انیمیشن
AMMO SYSTEM - Reload Animation
AMMO SYSTEM - UI
AMMO SYSTEM - UI
VFX - ذرات ضربه غیر هدف
VFX - Non Target Hit Particles
سلاح - Firerate
Weapon - Firerate
سلاح - خودکار/نیمه
Weapon - Auto/Semi
سلاح - راه اندازی یک تپانچه
Weapon - Setting up a Pistol
سلاح - تنظیم انیمیشن تنوع
Weapon - Variation Animation Setup
جابجایی سلاح بین سلاح ها و انیمیشن ها
Weapon-Switching between Weapons and Animations
اشکال: اسلحه در بارگذاری مجدد گیر می کند هنگام تعویض در اواسط بارگذاری مجدد
BUG: Weapon stuck reloading when switching mid reload
حشره. مهمات در سوئیچ سلاح به روز نمی شود
BUG. Ammo not updating on weapon switch
دشمن - سیستم نقطه
Enemy - Point System
سیستم تعامل - راه اندازی ماشین های فروش
Interaction system - Vending Machines Setup
BUG: بازیکن به بدهی فلج کننده می رود
BUG: Player goes into crippling debt
سیستم تعامل - دستگاه های فروش سلامت و مهمات
Interaction System - Health and Ammo Vending Machines
PUN 2
PUN 2
- دانلود - نسخه پروژه قبل از اجرای Photon PUN
- DOWNLOAD - Project version before Photon PUN implementation
برپایی
Setup
مدیر شبکه
Networking Manager
منوی اصلی
Main Menu
اتاق ها
Rooms
همگام سازی صحنه
Scene Syncing
پیش ساخته پلیر
Player Prefab
تخم ریزی بازیکن و یافتن تخمگذار
Player Spawning and Finding Spawners
کنترلهای همگامسازی و فیلتر کردن پخشکننده
Player Syncing and Filtering Controls
همگام سازی تبدیل
Transform Sync
همگام سازی گرد
Round Sync
همگام سازی شماره گرد
Round Number Sync
همگام سازی زامبی
Zombie Sync
سوئیچ زامبی بین بازیکنان
Zombie Switch between players
BUG - توقف بازی در مرگ بازیکن
BUG - Pausing game on Player death
سلامت دشمن و مرگ همگام
Enemy health and death sync
همگام سازی سلامت و مرگ بازیکن
Player health and death sync
همگام سازی سوئیچ سلاح
Sync Weapon Switch
- دانلود - همگام سازی SFX و VFX
- DOWNLOAD - Sync SFX and VFX
بیش از 200000 دانش آموز را به codeHi آموزش می دهد. من دنیس هستم من مدرک مهندسی از دانشگاه علمی کاربردی کنستانز آلمان دارم و عشقم را برای برنامه نویسی در آنجا کشف کردم.
در حال حاضر ، بیش از 200000 دانشجو از دوره های من می آموزند. این به من انرژی زیادی می دهد تا دوره های جدیدی را با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کنم. هدف من این است که یادگیری کدنویسی را برای همه در دسترس قرار دهم ، همانطور که مطمئن هستم ، این آینده است!
بنابراین به دوره های من بپیوندید و ایجاد برنامه ، بازی ، وب سایت یا هر نوع برنامه دیگری را بیاموزید. امکانات بی حد و حصر است.
سلام. ایچ بن دنیس Ich habe einen لیسانس در Wirtschaftsingenieurswesen der HTWG Konstanz und habe dort meine Begeisterung für's Programmieren entdeckt.
Zur Zeit lernen bereits über 200.000 Studenten von meinen Kursen. می میرد gibt mir extreme viel Motivation und Energie noch mehr und bessere Kurse zu erstellen. Mein Ziel ist es، das Programmierenlernen so zugänglich wie möglich zu machen، denn ich bin überzeugt، IT ist die ZUKUNFT!
آموزش آنلاین دوره های آموزشی eu در آلمان مستقر است و دوره های آنلاین با کیفیت بالا را در مورد برنامه نویسی ایجاد می کند. به بیش از 200.000 دانش آموز ثبت شده اعتماد کنید و اکنون کار جدید خود را آغاز کنید! آیا در مورد کلاس های ما س questionsالی دارید یا دوره یا موضوعی را از دست می دهید؟ سپس با پیشنهادات خود برای ما پیامی بنویسید. با دوره های ما لذت ببرید! :-)
نمایش نظرات