معرفی: «Blender 4: The Ultimate Environment Artist's Guide» در Skillshare!
ما در حال آماده کردن چیزی واقعا استثنایی بودیم، و اکنون زمان آن است که آن را با شما به اشتراک بگذاریم! آیا آماده اید که یک سفر طراحی را از طریق کوچه های سنگفرش خلاقیت آغاز کنید؟
گسترده ترین و فوق العاده ترین کلاس 40 ساعته Skillshare سال ما آماده شروع است.
یک محله قدیمی شهری را تصور کنید، جایی که هر ساختمان داستانی غرق در فرهنگ ویکتوریایی را روایت می کند، و هر آجر گواهی بر مهارت های رو به رشد شما است. ما فقط مدل ایجاد نمی کنیم. ما در خیابان های گذشته زندگی می دمیم.
«Blender 4: The Ultimate Environment Artist's Guide» شما را به دورانی برمی گرداند که در آن ظرافت ویکتوریایی به طور یکپارچه با گرافیک های شیک آمیخته می شود. برای سفری همه جانبه به مدلسازی سهبعدی به ما بپیوندید که به شما قدرت میدهد تا روایتهای تاریخی خود را خلق کنید.
این کلاس Skillshare پیشرفته برای هنرمندان در همه سطوح ساخته شده است، با تمرکز بر هنر خلق محیطی سه بعدی در Blender، با تاکید ویژه بر صحنه های دوران ویکتوریا.
نکات برجسته «Blender 4: The Ultimate Environment Artist's Guide»:
ویژگیهای کلیدی «Blender 4: The Ultimate Environment Artist's Guide» عبارتند از:
تکنیکهای پیشرفته دوربین: با تنظیمات دوربین Blender مسلط شوید و یاد بگیرید که چگونه به طور مؤثر چندین تنظیمات دوربین را برای بهبود ترکیب بندی تنظیم کنید.
تسلط نور: تکنیک های نورپردازی پیشرفته را برای افزودن حالت و واقع گرایی به صحنه های خود بیاموزید. با استفاده از تنظیم گره Blender Sky Texture، کنترل نورپردازی خود را در پروژه های خود به دست خواهید آورد، که همه در Blender بدون نیاز به منابع خارجی انجام می شود. تسلط بر نقاشی Vertex: با استفاده از نقاشی راس، اسرار بافت هر زمین را به طور متقاعدکننده و هنرمندانه کشف کنید، و شما را قادر می سازد تا محیط های سه بعدی پویا و جذاب تر ایجاد کنید.
کتابفروشیهای عجیب، مسافرخانههای دنج، و کوچههای مرموز را تصور کنید که همگی با دستان شما ساخته شدهاند. صحنه سبک ویکتوریایی شما شامل طیف وسیعی از عناصر جذاب است، از یک مغازه عطرفروشی با نمای پرآذین گرفته تا یک کافی شاپ شلوغ و یک قصابی سنتی، که هر عنصر داستان خود را بازگو می کند.
'Blender 4: The Ultimate Environment Artist's Guide' فقط در مورد ساخت مدل ها نیست. این در مورد خلق داستانها و تنظیم صحنههایی است که با روح دوران ویکتوریا طنینانداز میشود، مملو از نکات، ترفندها، و توضیحات دقیق برای ارتقای مجموعه شما به ارتفاعات جدید کاملاً در Blender 4.
برای یک ماجراجویی در مدلینگ آماده شوید، مرزهای تخیل خود را جابجا کنید و خلاقیت خود را در دنیای مسحورکننده و پیچیده طراحی عصر ویکتوریا روشن کنید.
به ما در Skillshare بپیوندید و بیایید این سفر را با هم شروع کنیم.
تا دفعه بعد، مدلینگ همه مبارک!
نیل – 3D Tudor
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات