آموزش مقدمه ای بر رندر در 3ds Max

Introduction to Rendering in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، برخی از ابزارهای اصلی رندر و ویژگی‌های 3ds Max را که هر هنرمند رندرینگ باید با آن‌ها آشنا باشد، بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011. در این سری از درس ها، برخی از ابزارهای اصلی رندر و ویژگی های 3ds Max که هر هنرمند رندر باید با آنها آشنا باشد را بررسی خواهیم کرد. این دوره برای کاربرانی طراحی شده است که به تازگی رندرینگ در 3ds Max را شروع کرده‌اند، بنابراین ما تمرکز زیادی روی استفاده از نورها، مواد یا دستور العمل‌ها برای دادن ظاهری خاص به رندر شما نخواهیم داشت. در عوض، تمرکز ما بر روی کمک به شما خواهد بود که با صحبت در مورد بسیاری از ابزارها، ویژگی‌ها و مفاهیم کلیدی که هر هنرمند رندر در 3ds Max واقعاً باید با آن‌ها آشنا باشد، یک دانش پایه قوی از رندر در 3ds Max ایجاد کنید. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه برخی از مشکلات مربوط به رندر را که ممکن است با آنها روبرو شوید حل کنیم، و به شدت بر کمک به شما در ایجاد عادات خوب و شیوه های جریان کار قوی تمرکز خواهیم کرد که برای شما به عنوان یک هنرمند رندر نوظهور بسیار مفید خواهد بود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رندر در 3ds Max Introduction to Rendering in 3ds Max

  • اختصاص یک رندر در 3ds Max Assigning a Renderer in 3ds Max

  • استفاده از پنجره Render Frame در 3ds Max Using the Render Frame Window in 3ds Max

  • رندر با Activeshade در 3ds Max Rendering with Activeshade in 3ds Max

  • مروری بر ویرایشگر مواد در 3ds Max Overview of the Material Editor in 3ds Max

  • کاوش بیشتر در ویرایشگر Compact Material Further Exploration of the Compact Material Editor

  • کار با Slate Material Editor در 3ds Max Working with the Slate Material Editor in 3ds Max

  • کار با مواد انعکاسی و انکساری در 3ds Max Working with Reflective and Refractive Materials in 3ds Max

  • استفاده از دوربین در 3ds Max Utilizing Cameras Within 3ds Max

  • رندر کردن یک سکانس متحرک از 3ds Max Rendering an Animated Sequence from 3ds Max

  • رندر کردن زیر مجموعه ها در 3ds Max Rendering Subsets in 3ds Max

  • بهبود کیفیت تصویر رندر شده در 3ds Max Improving Rendered Image Quality in 3ds Max

  • ایجاد تنظیمات رندر سفارشی در 3ds Max Creating Custom Render Presets Within 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر رندر در 3ds Max
جزییات دوره
1h 42m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.