لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش سایه و رندر فوتورئالیستی در مایا و حالت
Photorealistic Shading and Rendering in Maya and modo
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این آموزش تولید دو شات از یک کرم شب تاب واقعی CGI را که می تواند بخشی از یک فیلم یا تبلیغات باشد، مورد بحث قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، modo 501، Fusion 6.2، TopoGun 1.06، ZBrush 4. این آموزش تولید دو شات از یک کرم شب تاب واقعی CGI را مورد بحث قرار می دهد که می تواند بخشی از یک فیلم یا تبلیغات باشد. در حالی که این سری از آموزش ها یک راهنمای گام به گام نیست، اما نگاهی عمیق به جنبه های کلیدی تولید ارائه می دهد که منجر به ایجاد عکس هایی با ظاهر واقعی می شود، در غیر این صورت عکاسی بدون کمک کامپیوتر دشوار خواهد بود. گرافیک این آموزشها همه چیز را از طرحهای مفهومی و تجسم گرفته تا مدلسازی، بافتسازی، ریگسازی، انیمیشن، رندر و ترکیب نهایی عکسهای واقعی را پوشش میدهند. در حالی که ابزارهای مورد استفاده در این سری از آموزش ها عمدتاً مایا و حالت هستند، تکنیک های مورد بحث به راحتی برای سایر برنامه های کاربردی رایج قابل استفاده هستند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، modo 501، Fusion 6.2، TopoGun 1.06، ZBrush 4.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
سایه و رندر فوتورئالیستی در مایا و MODO
Photorealistic Shading and Rendering in Maya and MODO
مروری بر ابزارها
Overview of the Tools
اهمیت مفهوم و مرجع
The Importance of Concept and Reference
ارزیابی محیط برای اولین شات
Evaluating the Environment for the First Shot
مدل سازی عناصر برای شات دوم
Modeling of the Elements for the Second Shot
جزئیات اشکال
Detailing the Bug
سایه و بافت محیط برای اولین شات
Shading and Texturing the Environment for the First Shot
سایه و بافت محیط برای عکس دوم
Shading and Texturing the Environment for the Second Shot
شروع سایهزنی و بافتبندی اشکال
Beginning the Shading and Texturing of the Bug
ادامه سایهزنی و بافتدهی اشکال
Continuing the Shading and Texturing of the Bug
پایان دادن به سایه و بافت اشکال
Finishing the Shading and Texturing of the Bug
شروع به نگاه کردن به Rig for the Bug
Starting to Look at the Rig for the Bug
نگاهی به عباراتی که باعث ایجاد اتصالات می شوند
Looking at the Expressions That Drive Connections
استفاده از عبارات برای متحرک سازی رویه ای اشکال
Using Expressions to Procedurally Animate the Bug
صادرات انیمیشن
Exporting the Animation
ارائه پاس ها
Rendering out the Passes
شروع ترکیب اولین شات
Beginning the Compositing of the First Shot
اتمام ترکیب اولین شات
Finishing the Compositing of the First Shot
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
در حال حاضر، مارتین بر روی انیمیشن های سه بعدی تمرکز کرده است که اخیراً نقش سرپرست جلوه های بصری را بر عهده داشته است. او یک متخصص عمومی CGI است که از تکنیک های دیجیتالی پیشرفته استفاده می کند و در عین حال بر اساس سال ها تجربه هنرهای زیبا خود است. در کار خود، او معمولاً تکنیکهای آنالوگ سنتی را با تکنیکهای دیجیتال ترکیب میکند تا دیدگاه خلاقانه را محقق کند. چیزی که او را متمایز می کند این است که او تخصص ندارد: او واقعاً از تمام جنبه های یک تولید لذت می برد و بنابراین دائماً به همه آنها تسلط دارد: از جنبه های خلاقانه تا فنی. او در حال حاضر در تورنتو مستقر است. کارهای اخیر او شامل تبلیغات متعدد، انواع موشن گرافیک و چندین مستند برای Discovery World، Discovery US، History US، و کانادا و BBC است. او در زندگی قبلی خود به عنوان مدیر هنری در تبلیغات با استفاده از آموزش هنر کلاسیک خود کار می کرد. او همچنین در کالجهایی در کانادا و مکزیک تدریس کرد و آثارش در چندین مجله در سراسر جهان و در کتابی درباره مایا منتشر شد.
نمایش نظرات